بازدید 5242

سفر داخلی ارزان با بلیط هواپیما سفرمارکت!

این مطلب شما را با سفرمارکت، سایتی که سفر داخلی با قیمت پایین بلیط هواپیما را در کشور امکان‌پذیر کرده است، آشنا خواهید شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱ 10 September 2022

سفر داخلی ارزان با بلیط هواپیما سفرمارکت!

تعجبی ندارد که مسافرت همواره عادتی دیرینه و بخش بزرگی از زندگی ما ایرانیان، از دیرباز تاکنون بوده است: دیدنی‌های اعجاب‌انگیز و وصف‌ناشدنی ایران، این کشور باستانی و خوش‌منظره چنان زیادند که ایران‌گردی به نقطه آغاز هر کندوکاو و تلاشی برای اکتشاف و رمزگشایی رازهای سرپوشیده جهان هستی مبدل شده است. میل به گشت‌وگذار و ماجراجویی در اماکن چند صدساله و مواهب طبیعی چشم‌نواز و رؤیایی کشورمان چنان قدرتمند است که موانعی نظیر افزایش قیمت بلیط پروازهای داخلی نیز قادر نیست شعله‌های آتش اشتیاق سیاحت و تماشای زیبایی‌های این سرزمین باستانی را فرونشاند. اما آیا ممکن است با مبلغی منصفانه و اندک، بلیط هواپیما ارزان قیمتی را برای تجربه سفری اقتصادی به مقاصد دل‌فریب و تماشایی کشورمان خریداری کرد؟ پاسخ را باید در بازار آنلاین گردشگری کشور یا همان سایت سفرمارکت جستجو کرد. 

چرا بلیط هواپیما با نرخ‌ های متفاوتی عرضه می‌گردد؟

اگر چندین ساعت از وقت باارزش خود را صرف گشت‌وگذار در فضای مجازی برای یافتن بلیط هواپیما ارزان کنید، قطعاً از تنوع بسیار زیاد نرخ‌های‌ بلیط هواپیما در سایت‌های مختلف اینترنتی شگفت‌زده خواهید شد. آخر چطور ممکن است بلیطی به مقصدی مشخص با اختلاف قیمتی ۷۰ درصدی به فروش برسد؟ در پاسخ باید گفت که بلیط‌های هواپیما به دو طریق مختلف سیستمی و چارتر به فروش می‌رسند.

منظور از بلیط پرواز سیستمی همان بلیطی است که قیمتی ثابت و مصوب دارد و توسط شرکت‌های هواپیمایی در بازه زمانی طولانی به فروش می‌رسد. اما بلیط چارتر هواپیما، بلیط هواپیمایی است که تمام یا بخشی از صندلی‌های آن توسط آژانس مسافرتی یا شرکتی خاص با قیمتی منصفانه رزرو می‌شود. ازآنجایی‌که بلیط‌های چارتر با نرخی پایین‌تر از قیمت بلیط سیستمی خریداری می‌شوند، شرکت ارائه‌دهنده چارتر سود حاصل از خرید عمده این بلیط‌ها را با مسافران تقسیم کرده و با قیمتی ارزان به گردشگران ارائه می‌کند. حال اگر این بلیط‌های رزرو شده طی مدت زمانی کوتاه به فروش نرسد و مدت زمان اندکی تا پرواز باقی مانده باشد، شرکت ارائه‌دهنده چارتر برای اینکه متحمل جریمه سنگینی نگردد، این بلیط‌ها را با قیمتی بسیار ارزان و تحت عنوان بلیط هواپیما لحظه آخری به فروش می‌رساند. اما سؤال اینجاست که چطور می‌شود از ارزان بودن قیمت بلیط هواپیما در آشفته‌بازار فضای مجازی اطمینان حاصل کرد؟ پاسخ ساده است: با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیمای صدها آژانس‌ مسافرتی و شرکت‌ هواپیمایی باسابقه و معروف در سایتی قابل‌اعتماد.

سفرمارکت به عنوان اولین بازار گردشگری ایران چند سالی است که با کاوشگر تخصصی خود جایگزین موتور جستجوگر گوگل شده و یافتن بلیط هواپیما سفر داخلی را با قیمتی پایین به سادگی و با فشردن چند کلیک امکان‌پذیر کرده است. همکاری بیش از ۱۹۰۰ آژانس مسافرتی سرشناس با سفرمارکت موجب شده است که پیشنهادهای ارزان و اقتصادی موجود در اینترنت در بازار آنلاین سفرمارکت نمایش داده شود و از صرف ساعت‌ها وقت برای یافتن بلیط هواپیما ارزان در فضای مجازی جلوگیری گردد.  

عوامل تأثیرگذار در افزایش قیمت‌ بلیط هواپیما سفرهای داخلی

قیمت بلیط هواپیما سفرهای خارجی در برخی زمان‌های سال بنا به دلایل مختلفی مانند افزایش قیمت سوخت هواپیما، افزایش دستمزد کارکنان هواپیما، افزایش هزینه غذا و دیگر خدماتی که به مسافران ارائه می‌گردد، افزایش خواهد یافت. قیمت بلیط هواپیما طبیعتاً در تعطیلات و زمان‌های پرتردد سال براساس همان قانون عرضه و تقاضا، از زمان‌های خلوت سال بیش‌تر خواهد بود؛ بنابراین یکی از راهکارهای کاربردی برای افرادی که بودجه سفر محدودی دارند، سفر در روزهای عادی هفته و ماه‌های کم تردد سال است.

چه فصلی برای خرید بلیط هواپیما ارزان سفرهای داخلی اقدام کنیم؟

همان‌طور که در بخش قبلی نیز بدان اشاره شد، بیشتر تردد در مقاصد داخلی در فصول بهار و تابستان صورت می‌پذیرد، بدین سبب زمان مناسب برای تجربه سفر داخلی با بلیط هواپیما ارزان، فصول پاییز و زمستان است. به دلیل آب و هوای نامعتدل و شرایط جوی نامساعد و بارش‌های پیوسته باران و برفی که در این فصول سال، بازدید از نقاط مختلف کشور را دشوار می‌کند، تقاضای سفر در این زمان کاهش میابد و ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی ملزم می‌گردند که برای افزایش رونق سفر در این زمان از سال، قیمت بلیط‌های هواپیما خود را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهند. بنابراین امکان خرید بلیط هواپیمای بسیار ارزان به مقصدی پرطرفدار در فصل‌های پاییز و زمستان و در نتیجه تجربه سفری اقتصادی برای گردشگرانی که بودجه سفر محدودی دارند، فراهم می‌آید. لازم است ذکر گردد که فصول پاییز و زمستان جزو زمان‌های پرتردد سال در مناطق جنوبی کشور محسوب می‌شوند، چراکه تحمل گرمای طاقت‌فرسای این مناطق در فصل تابستان بسیار دشوار است. 

سفر داخلی ارزان با بلیط هواپیما سفرمارکت!

آیا خرید بلیط هواپیما چارتر همیشه انتخاب خوبی است؟

پاسخ منفی است. باوجوداینکه بلیط هواپیما چارتر، به خصوص بلیط هواپیما چارتر لحظه آخری در مقایسه با بلیط هواپیما سیستمی نرخ بسیار ارزان‌تری دارد، خرید این نوع بلیط در برخی اوقات ممکن است از نظر اقتصادی عقلانی نباشد. حتما می‌دانید که امکان استرداد بلیط چارتر به هیچ وجه وجود ندارد؛ بنابراین اگر با عدم قطعیت بلیط هواپیما چارتری را خریداری کنید و سپس از خرید خود پشیمان گردید، هیچ مبلغی از هزینه پرداختی شما به شما عودت داده نخواهد شد. لذا فقط در زمانی که از برنامه سفر خود اطمینان حاصل کردید، بلیط هواپیما چارتر را خریداری کنید.

مورد دیگری که خرید بلیط هواپیما سیستمی می‌تواند جایگزین مناسبی برای خرید بلیط هواپیما چارتر شود، زمانی است که قصد دارید کودکان خود را نیز به سفری هوایی ببرید. ازآنجایی‌که تخفیف‌های زیادی در پروازهای سیستمی برای کودکان (۲ تا ۱۲ سال) در نظر گرفته می‌شود، بهتر است این نوع بلیط را به جای چارتر مدنظر داشته باشید، چراکه قیمت بلیط هواپیما کودکان و بزرگ‌سالان در پروازهای چارتری یکسان است.  

کدام مکان برای خرید بلیط هواپیما ارزان به مقصدی داخلی را انتخاب کنیم؟

سایتی را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب کنید که امکان نمایش و مقایسه طیف وسیعی از بلیط‌های ارزان‌قیمت هواپیما، از بلیط چارتر گرفته تا لحظه آخری را برای شما فراهم سازد. سفرمارکت به عنوان اولین بازار آنلاین گردشگری کشور قادر است انواع بلیط هواپیما موجود در اینترنت را از صدها صفحه گوگل استخراج کرده و در دسته‌بندی منظم و سازمان‌یافته در صفحه‌ای ساده و کاربرپسند به شما ارائه کند. این جستجوگر تخصصی قدرتمند که انقلابی در صنعت گردشگری کشور ایجاد کرده، امکان خریدی سریع، ساده و امن را در زمانی کوتاه ممکن حتی برای کسانی که آشنایی زیادی به فضای مجازی ندارند، میسر ساخته است.

نکته‌ای که سفرمارکت، این بازار آنلاین گردشگری کشور را از دیگر ارائه‌دهندگان و آژانس‌های مسافرتی متمایز می‌سازد، وجود کارکنان باملاحظه و دلسوزی است که گوش به زنگ آماده‌اند تا صبورانه مسافران را در تمام مراحل سفر، از خرید بلیط هواپیما گرفته تا مشکلات و موانع احتمالی در حین سفر یاری رسانند و خاطره شیرینی از سفر به شهرهای داخلی کشورمان را در ذهنشان برجای گذارند.

سفر داخلی ارزان با بلیط هواپیما سفرمارکت!

اپلیکیشن سفرمارکت؛ پکیجی کامل از خدمات گردشگری در گوشی شما

علاوه بر ارائه بلیط هواپیما داخلی، سفرمارکت با قیمت ارزان، کلیه خدمات گردشگری از جمله بلیط قطار، رزرو اقامتگاه و تور گردشگری را نیز در پکیجی جامع به گردشگران ارائه می‌دهد. کافی است اپلیکیشن سفرمارکت را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید تا دسترسی کامل به محدوده‌ی وسیعی از خدمات گردشگری، از اجاره ویلا و آپارتمان گرفته تا شرکت در تورهایی خاطره‌انگیز و اقساطی داشته باشید. افزون بر این موارد، با نصب اپلیکیشن سفرمارکت می‌توانید از جشنواره‌های شگفت‌انگیز و تخفیف‌های‌ هیجان‌انگیز سفرمارکت مطلع گردید و در قرعه‌کشی ماهانه موتورسیکلت برقی سفرمارکت نیز شرکت نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان