بازدید 35196
جواد پیشنهاد فدراسیون را رد کرد چون نمی‌خواهد نفر دوم باشد

نکونام: دستیاری کی‌روش نه! فقط سرمربیگری تیم‌ملی

گرشاسبی تاکید کرد که نکونام در صحبتی که با او داشته است دستیاری در تیم ملی را نپذیرفته و تنها سرمربیگری تیم ملی پیشنهادی است که روی آن فکر می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰ 10 September 2022

در حالی که مدیران ارشد فدراسیون فوتبال درپی جلب رضایت باشگاه فولاد خوزستان برای انتقال سرمربی این تیم به نیمکت تیم ملی فوتبال هستند، اما شخص نکونام هم مقابل این جابجایی موضع دارد و حاضر نیست نفر دوم باشد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در این میان وعده سرمربیگری احتمالی نکونام در جام ملت‌های آسیا هم نتوانسته کاپیتان سابق تیم ملی که با کی‌روش روابط خوبی دارد را قانع کند.

با وجود اینکه باشگاه فولاد خوزستان در همان ابتدا رسماً مخالفتش را با جدایی سرمربی خود اعلام کرد، اما گمانه‌زنی‌ها درباره حضور نکونام در تیم ملی کماکان وجود دارد و حالا گرشاسبی از مخالفت خود نکونام خبر داده است.

نکونام: دستیاری کی‌روش نمی‌شوم، فقط سرمربیگری تیم‌ملی

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی محمد‌نبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال دیشب در برنامه شب‌های فوتبالی این باره گفت: «نکونام گزینه اول کی‌روش برای دستیاری‌اش در تیم ملی است و باشگاه فولاد خوزستان باید در جریان قرار بگیرد که این اتفاق رخ داده است. با مشورتی که آقای تاج و من با آقای گرشاسبی خواهیم داشت، این مسئله حل خواهد شد و آقای نکونام را در کنار‌مان خواهیم داشت».

حمیدرضا گرشاسبی در ادامه در این باره اظهار داشت: «طبق آخرین صحبتی که با نکونام داشته‌ام او اعلام کرد که محکم به کارش در فولاد ادامه خواهد داد». گرشاسبی همچنین اظهارات نبی مبنی بر اینکه مشکل نکونام برای حضور در تیم ملی حل خواهد شد را رد و تصریح کرد: «نکونام گفته است به تیم ملی نمی‌رود و در فولاد می‌ماند».

گرشاسبی تاکید کرد که نکونام در صحبتی که با او داشته است دستیاری در تیم ملی را نپذیرفته و تنها سرمربیگری تیم ملی پیشنهادی است که روی آن فکر می‌کند.

باید دید مهدی تاج می‌تواند این گره سخت را باز کند و نکونام را از گرشاسبی و فولاد خوزستان جدا سازد یا باید دنبال گزینه دیگری برای کپی کردن طرح آلمانی‌ها در فوتبال ایران باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۱
خیالت راحت میاد
خخخخخ
در حق اسکوچیچ نامردی کردید آخه برای 3ماه مربی عوض میکنن ،کیروش باید تیم ملی را به مرحله بعد ببرد.
نکو نام را بدنام نکنید هنوز زود است برای تیم ملی مربیگری کند. خیلی عصبانی است و دست خودش نیست
جو گیر شده
بارک الله نکونام. اصلا تاج و کی روش فاقد صلاحیت لازم هستند و باید سریعا اخراج شوند. جای تاج در زندان است مماشات بس است.
برو بابا، این نکونام خیلی خودشو گم کرده !!!
نکونام هم بازیکن ارزشمندی بودوالان هم سرمربی اینده داری است اماسرمربی تیم ملی درجام جهانی برابش زوداست ودصورت نتیجه نگرفتن راه رشدخوددراینده راتخریب می کندهمان راهی که قلعه نوعی ودایی رفتن
این نکونام هنوز غوره نشده می خواهد مویز شود. افاده ها طبق طبق. تا دیروز آرزوی مربیگری در دسته یک رو داشت ولی الان فقط به گزینه سرمربیگری تیم ملی فکر می کنه/
سرمربی تیم ملی !! چه کم اشتها !با دو سال مربیگری ویک جام حذفی همین سابقه کافیه ! البته تیم ملی شده مرکز آزمون وخطا نشد باز یکی دیگه رو میاریم ! چطوره قرعه کشی کنیم تا مدعیان هم تکلیف خودشون رو بدونن .
به نظرم هیچکسی حاضر نمیشه در ظلمی که کیروش و تاج به اسکوچیچ کردن شریک بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی