بازدید 3816

ساپینتو: استقلال ۳بازی اخیر نتوانسته نساجی را ببرد

کد خبر: ۱۱۳۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۰ 10 September 2022

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل نساجی در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: عصر همگی بخیر. بازی سختی خواهیم داشت. در مقابل یک تیم خوب بازی داریم. ما ۳ بازی با این تیم داشتیم که با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. آن‌ها سپاهان را اذیت کردند و تیم خوبی دارند و حریف سختی برای ما خواهند بود. ما سعی و تلاش خود را می‌کنیم و به خودمان ایمان داریم و لایق بهتر از این‌ها هستیم. نه به خاطر اشتباه داوری و پنالتی‌ها بلکه نحوه کنترل کردن حریف‌ برای ما اهمیت دارد. ما به پیروزی این بازی نیاز داریم و هدف ما، گل زدن است و می‌خواهیم خود را تقویت کنیم.

او درباره مشکلاتی در امر گلزنی برای استقلال وجود دارد گفت: ما روی گلزنی داریم کار می‌کنیم. روی برخی راه‌حل‌ها داریم کار می‌کنیم و آن را تقویت می‌کنیم. برخی از بازی‌ها هستند که دوست داریم بازیکنان عملکرد ایده‌آلی داشته باشند اما بحث‌های احساسی باعث می‌شود به گل نرسیم. وقتی مهاجم گل می‌زند، اعتماد به نفسش بیشتر می‌شود و تاثیرات فردی و جمعی زیاد می‌شود. ما نزدیک به این هستیم که گل‌های زیادی بزنیم و در بازی پیش رو گل خواهیم زد. برخی اوقات تیم‌ها، به طور اتوبوسی دفاع می‌کنند اما ما چند فرصت ایجاد و مقابل پیکان گلزنی کردیم و پنالتی گرفتیم اما داور به ما کارت زرد داد. برخی از تصمیم‌های داوری در بازی قبلی خوب نبود و برای ما هزینه‌هایی داشت و سه امتیاز بازی را از دست دادیم. این باعث می‌شود هواداران و تیم عصبانی شوند اما ما در مسیر خوبی هستیم و من به تیم خود ایمان دارم و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

او درباره نبود VAR در مسابقات لیگ برتر گفت: باید این سیستم را داشته باشیم چون در فوتبال جزئیات بسیار اهمیت دارد و بازی‌ها رقابتی هستند. اگر بازی با پیکان، این سیستم وجود داشت، یک امتیاز با پرسپولیس فاصله داشتیم اما از ما ۲ امتیاز گرفتند. امیدوارم این سیستم در بازی‌ها بیاید. من صداقت بازی‌ها را دوست دارم.

سرمربی استقلال درباره تعطیلات لیگ برتر افزود: این تعطیلات را برای برخی بازیکنان استراحت خواهم داد و برای برخی بازیکنان نیز برنامه خواهیم داشت.

ساپینتو خاطرنشان کرد: ما آرمان رمضانی را به عنوان مهاجم شماره ۹ کلاسیک داریم و ارسلان مطهری و شهباززاده را به عنوان مهاجم‌های دیگری داریم که مدل‌های دیگری دارند. محبی هم می‌تواند مهاجم شماره ۹ باشد و می‌خواهد فعال باشد. در حال حاضر ما در سیستم‌های مد نظرمان، به ۲ مهاجم نیاز داریم اما شاید در آینده سیستم تهاجمی‌تری داشته باشیم و آن مهاجم‌های کلاسیک هم جایی داشته باشند. پیمان بابایی مهاجم فعالی است و زیاد در محوطه جریمه نمی‌ماند. هافبک‌ها در این لیگ خیلی مهم است. همه تیم‌ها با ۳ هافبک بازی می‌کنند و دوئل‌های زیادی در منطقه میانی شکل می‌گیرد. ما در برابر حریف‌ها مدل مشخصی خواهیم داشت. من دوست داشتم با سیستم ۳-۴-۳ پیش برویم اما مجبور شدیم به خاطر مشکلاتی که وجود داشت این سیستم را عوض کنیم. اگر بتوانم در سیستم ۳-۳-۴ آن مهاجم کلاسیک را جای دهم، حتما این کار را انجام می‌دهم‌. ما بالانس مورد نظر را شکل می‌دهیم و باید در مقابل تیم‌های دفاعی بیشتر حمله کنیم.

او در پایان گفت: ما خیلی کار برای انجام دادن داریم اما از تیم خود راضی هستم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر