بازدید 11254
۲
گزارش

سرگیجه در تیم ملی بدون مربی؛ لغو مینی‌کمپ؟

هنوز کادرفنی تیم ملی در تهران نیست و تکلیف دستیار ایرانی هم مشخص نیست برگزاری اردوی ملی پوشان بدون سرمربی و مربی منطقی به نظر نمی رسد. از سوی دیگر گفته می شود شاید کی روش بخواهد یک هفته از لیگ را تماشا کند
کد خبر: ۱۱۳۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ 09 September 2022

برنامه آماده‌سازی تیم ملی فوتبال در پی اخراج اسکوچیچ و توافق با کی‌روش بهم ریخته است و حالا کسی تکلیف را نمی‌داند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نظر می‌رسد بدون حضور مربی و دستیارانش و همچنین استعفای وحید هاشمیان،  مینی کمپ تیم ملی در تهران لغو شد؟

سرگیجه در تیم ملی بدون مربی؛ لغو مینی‌کمپ؟

پیش از برکناری اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی برنامه به این شکل بود که از 20 شهریور بازیکنان تیم ملی در اردوی تهران حاضر شوند و بعد از تمرین چند روزه راهی وین اتریش شوند اما با توجه به تغییرات در کادرفنی تیم ملی و اینکه کی روش بامداد دوشنبه وارد تهران می شود به نظر می رسد مینی کمپ تیم ملی در تهران برگزار نشود.

با توجه به اینکه هنوز کادرفنی تیم ملی در تهران نیست و تکلیف دستیار ایرانی هم مشخص نیست برگزاری اردوی ملی پوشان بدون سرمربی و مربی منطقی به نظر نمی رسد. از سوی دیگر گفته می شود شاید کی روش بخواهد یک هفته از لیگ را تماشا کند و حتی این احتمال وجود دارد که هفته هفتم لیگ هم برگزار شود و سپس تیم ملی راهی اردوی اتریش شود.

پیش از این قرار بود شاگردان اسکوچیچ با تیم ملی جوانان یا یکی دیگر از تیم های باشگاهی بازی دوستانه درون اردویی برگزار کند که این بازی هم لغو شده است.

تیم ملی اول و پنجم مهر طبق برنامه ریزی انجام شده با تیم های اروگوئه و سنگال در اتریش بازی می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بخاطر چند دلار بیشتر ، مافیای رانت و غارت بخاطر منافع خود این سیرک را راه انداخته اند بیخیال چند ملیون ایرانی عاشق تیم ملی .
نمونه بارز بی نظمی و هرج و مرج در اداره کشور. باند بازی و لجبازی این مملکت رو‌نابود کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار