بازدید 6624

سرقت خرما در خرماپزان!

کد خبر: ۱۱۳۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲ 08 September 2022

در عملیات نیروهای پلیس ریگان و نرماشیر بیش از دو تن خرمای سرقتی نخل‌داران در گرمای بالای ۴۰ درجه کشف شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی ریگان بیان کرد: به دنبال گزارش یک فقره سرقت خرما در ساعات پایانی شب توسط یکی از باغ داران، بلافاصله گروه گشت انتظامی به نشانی مزبور عزیمت کردند.

سرهنگ اسحاق دریجانی افزود:در این زمینه نیروهای پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی سه متهم را در این خصوص دستگیر کردند و در ادامه نیز یک دستگاه خودروی پژو که سارقان از آن برای انجام سرقت استفاده می‌کردند، توقیف شد.وی با اشاره به این که سارقان در بازجویی‌های پلیس به پنج فقره سرقت از باغ‌های کشاورزی اعتراف کردند،گفت:بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی یک تن خرمای سرقتی بیش از ۳۳۰ میلیون ریال برآورد و در ادامه خرمای سرقت شده تحویل صاحبانشان شد.

بنابراین گزارش، فرمانده انتظامی نرماشیر هم از شناسایی و دستگیری سارقان خرما با کشف یک تن خرمای سرقتی در عملیات پاسگاه «روداب شرقی» این شهرستان خبر داد. سرهنگ رضا زیدآبادی گفت: در پی گزارش یک فقره سرقت خرما در ساعات پایانی شب توسط یکی از مغازه داران خرید خرما در حوزه پاسگاه روداب شرقی، بلافاصله گروه گشت انتظامی به نشانی اعلامی اعزام شد.

وی افزود: طی گشت زنی نامحسوس نیروهای پاسگاه روداب شرقی هویت سارقان را شناسایی کردند و در یک عملیات ضربتی به دام‌انداختند، که در این عملیات یک خودرو که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌شد نیز توقیف شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به این که سارقان در بازجویی‌های پلیسی به سه فقره سرقت از مغازه‌های خرید خرما و نخلستان ها اعتراف کردند، بیان کرد: ارزش محصول خرمای سرقتی ۵۳۰ میلیون ریال برآورد و در ادامه خرمای سرقت شده تحویل صاحبانشان شد. وی خاطر نشان کرد: از ابتدای برداشت خرما، ۱۸سارق خرما توسط واحدهای انتظامی این شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست