بازدید 6765

تاج: در دادگاه تجدیدنظر ساختمان فدراسيون و پرسپولیس را برمی‌گردانم

زمانی که دو میلیون یورو از شستا گرفتیم، دلار 12 هزار تومان بود که دو میلیون یورو می‌شود 24 میلیارد تومان. ما یک میلیارد بیشتر هم پس دادیم!
کد خبر: ۱۱۳۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵ 08 September 2022

«پرونده سوم، پرونده ویلموتس است. که اسم ما و هیئت رئیسه هر جا که می‌آید، می‌گویند فساد ویلموتس.»، 

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی تاج با بیان این جمله و یادآوری اینکه هر مربی در صورت عدم دریافت مطالبات خود پس از دو ماه می‌تواند قراردادش را فسخ کند، تصریح کرد: کسانی چون برانکو، استراماچونی و بسیاری از مربیانی که شما می‌دانید، از این قاعده مستثنی نیستند. هنوز هفته پنجم لیگ برتر انگلیس هستیم که سرمربی چلسی را اخراج کردند و تمام پولش را دادند. پس فسادی در کار نیست.

در ذهن مردم این موضوع را جا دادند که در پرونده ویلموتس فساد صورت گرفته است
رئیس فدراسیون فوتبال با گلایه از انتقادات نسبت به خودش پیرامون پرونده مارک ویلموتس خاطر نشان کرد: من و شما ریشه کارهای مربوط به ویلموتس را می‌دانیم و در تلویزیون بیشتر از هزار بار به این مسئله پرداخته شد. این موضوع در ذهن مردم جای گرفت که فساد صورت گرفته است. دو میلیون یورو از شرکت شستا با مجوز معاون اول رئیس جمهور و شورای امنیت داخلی کشور گرفته شده است. مصوباتش را به قاضی محترم ارائه کردیم.

در میان مربیان خارجی تنها رأی ویلموتس شکسته و مبلغ آن به یک‌سوم تقلیل یافته
تاج با اشاره به شکسته شدن رأی پرونده ویلموتس بیان کرد: در میان مربیانی که قراردادشان را در ایران یک‌طرفه فسخ کردند، تنها رأی ویلموتس شکسته و مبلغ آن به یک‌سوم تقلیل یافته است. ما شش میلیون یورو محکوم شده بودیم که این رقم به سه میلیون یورو رسید و پرداخت جرایم منتفی شده است. زمانی که دو میلیون یورو از شستا گرفتیم، دلار 12 هزار تومان بود که دو میلیون یورو می‌شود 24 میلیارد تومان.

تاج: در دادگاه تجدیدنظر ساختمان فدراسيون و پرسپولیس را برمی‌گردانم

عکس: مهدی ملک/تابناک

 

امیدوارم در دادگاه تجدیدنظر ساختمان فدراسیون و پرسپولیس را پس بگیریم
وی با بیان اینکه فدراسیون مبلغ فوق را پرداخت کرده است، گفت: فدراسیون فوتبال در آن دوره 25 میلیارد تومان به شستا پول داد؛ یعنی یک میلیارد بیشتر. منتها چون فدراسیون فوتبال در فرصت 20 روز تجدیدنظر نکرده، رأی فوق قطعی شده و تمام دو ساختمان در اختیار شستاست. نامه‌ای به ریاست قوه قضاییه نوشتیم که همه این پول را به اضافه یک میلیارد تومان بیشتر پرداخت کردیم و امیدوارم در تجدیدنظر، بتوانیم دو ساختمان (ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس) را از زیر نظر این مجموعه خارج کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها