بازدید 38547
۴

واکنش وزیر آموزش و پرورش به حواشی بازگشایی مدارس

یوسف نوری در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره دلایل بازگشایی مدارس گفت: از فرزند من پرسیدند که شما به پدرت گفتی مدارس را باز کند، او هم در فضای خودش گفت که بله مدرسه خوب است و دلم برای دوستانم تنگ شده و حضوری باشد بهتر است.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 03 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در واکنش به هجمه رسانه‌های فارسی زبان فارسی زبان درباره دلایل بازگشایی مدارس گفت: بالاخره آن‌ها باید یک خبری را به میل خودشان منتشر کنند. از فرزند من پرسیدند که شما به پدرت گفتی مدارس را باز کند، او هم در فضای خودش گفت که بله مدرسه خوب است و دلم برای دوستانم تنگ شده و حضوری باشد بهتر است.

وی ادامه داد: من خیلی جا‌ها که رفتم، دیدم حتی بچه‌ها گریه می‌کردند که چرا مدارس را باز نمی‌کنید و می‌گویند ما دلمان برای دوستانمان تنگ شده است. پسر من هم مانند سایر بچه‌ها بود و در یک مدرسه معمولی دولتی تحصیل می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش درباره دلایل بازگشایی مدارس اظهار کرد: من دو سال در ستاد کرونا استان تهران بودم و در بخش علمی آن‌جا، موضوعات را رصد می‌کردیم و واقعاً مدارس دنیا در آن مدت تعطیل نبودند. در ایام کرونا بعضی کشور‌ها حتی هیچ وقت مدارس‌شان را تعطیل نکردند و بعضی دیگر تنها دو هفته تعطیل کردند؛ حتی کشوری در همسایگی ما وقتی دو ماه مدارس را تعطیل کرد، الان یک ماه زودتر بازگشایی کرده است.

نوری تصریح کرد: بعضی اوقات زمانی که یک اقدامی انجام می‌شود، دوستان تصور می‌کنند برای این است که یک کسی خودش را مطرح کند در حالی که ما در نظام تعلیم و تربیت شوخی نداریم.

وی با اشاره به بهبود شرایط کرونایی کشور گفت: ما بر اساس مبانی علمی، مطالعات، الگوبرداری و وضعیت جامعه خودمان که الحمدالله از جهت واکسیناسیون و قطع زنجیره کرونا در بین کشور‌های جهان مقام بسیار خوبی داریم، این اقدام را انجام دادیم.

نوری افزود: به همین دلایل این اتفاق افتاد و شما دیدید که دانش آموزان نیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند. حتی در مجامعی که دانش آموزان و بزرگسالان هستند، می‌بینیم که دانش آموزان بهتر پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه قطعا مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری است و در اول مهرماه شاهد بازگشایی آن خواهیم بود، گفت: الحمدلله این یک ماه و نیم بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ هم فرصت خوبی بود؛ تابستان هم باز برای دانش آموزانی که جا مانده بودند کار را در قالب طرح جبران و تثبیت یادگیری، ادامه دادیم.

به گزارش فارس اخیرا ویدیویی از فرزند یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که به خبرنگار صداوسیما می‌گوید، چون او و دوستانش از آموزش مجازی خسته شده بودند، از پدرش خواسته تا مدارس را حضوری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۴
البته حضوری با غیر حضوری چندان فرق نمی کند چرا که خیلی از معلمها در مدرسه درس نمی دهند و به خصوصی سوق می دهند
باز هم آقای وزیر خیرهای من درآوردی از کشورهای دیگه درآوردند! میتونید چین رو هم مثال بزنید که تمام شهر تعطیل و قرنطینه بود، موقع مقایسه اینترنت چین رو مثال میزنند موقع تعطیلی مدارس انگلیس!
خبر یک طرفه که چاپ میکنید همین میشه ،وزیر آموزش و پرورش ،این جمله هم اضافه میکردید البته آخرین کشور در واکسیناسیون کرونا بودیم،منتش سر مردم نگذارید بخاطر همین تعطیلی مدرسه مازاد بنزین تولیدیتان را قاچاقی فروختید والدین اگر نگران بازگشایی مدارس بودن بخاطر بی برنامگی و گوش دادن شما به حرف فرزندتان بود والا اگر منطقی پشت بازگشایی بود چرا مخالفت کنند؟؟؟؟دیدی مدارس تعطیله معلمها برای احقاق حقشان درخیابان جمع میشوند اعتراض میکنند گفتید خب مدارس باز کنیم،فقط همین فکر را داشتید منطق نداشتید
آموزش و پرورش در این ایران مثل خیلی از چیزهای دیگه جایگاهی نداره. همه چی رو به فناست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار