بازدید 15474
۲
با تداوم بهبود وضعیت کرونایی کشورمان

۵۸ شهرستان از وضعیت قرمز خارج شدند

بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به مانند هفته گذشته، وضعیت کرونایی در ایران بهبود یافته تا جایی که تنها چند نقطه از نقشه به رنگ قرمز باقی مانده و شاهد افزایش گستره رنگ آبی هستیم که کم خطرترین وضعیت کرونایی را روایت می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۸ 03 September 2022
تداوم «آبی»‌ترین وضعیت کرونایی کشور در هفته پیش رونقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد تا نشان دهد که اوضاع کرونایی کشور در هفته گذشته، بهبود چشمگیری داشته است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به مانند هفته گذشته، وضعیت کرونایی در ایران بهبود یافته است تا جایی که تنها چند نقطه از نقشه به رنگ قرمز باقی مانده و شاهد افزایش گستره رنگ آبی هستیم.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

این را می‌شود با دقت در تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته‌های گذشته نیز دریافت که بر اساس بروزرسانی اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با کاهشی چشمگیر از ۶۴ به ۸ شهرستان کاهش یافته و معنایش بهبود اوضاع کرونایی در ۵۸ شهرستان کشورمان است؛ تغییری شگرف و خوشحال کننده که امیدواریم تداوم بیابد.

بر اساس نقشه جدید که از امروز، ۱۲ شهریور اعمال شده است، شمار شهر‌های نارنجی هم از ۱۶۳ به ۱۱۶ شهرستان کاهش یافته که نشان می‌دهد، ابعاد بهبود اوضاع وسیع‌تر از کاهش شهر‌های قرمز کرونایی (قرمز=بسیار پرخطر) است و شامل شهر‌های نارنجی (پرخطر) هم می‌شود.

بدین ترتیب ناگفته پیداست که بر اساس بروزرسانی اخیر نقشه، شمار شهر‌های زرد و آبی که وضعیت کم خطرتری دارند، افزایش یافته که اتفاق خوشحال کننده‌ای است؛ شمار شهر‌های زرد از ۲۰۷ به ۳۰۲ رسیده و تعداد شهر‌های آبی از ۱۴ به ۲۲ شهرستان افزایش یافته است.

البته نباید از یاد ببریم که همچنان روند واکسیناسیون در کشورمان فاصله زیادی با روند مطلوب دارد و در آستانه فصل بازگشایی مدارس هم قرار داریم که بر خلاف دو سال گذشته، قرار است حضوری دایر باشند. بازگشایی‌هایی که در دانشگاه‌ها هم با تمام ظرفیت رقم خواهد خورد و باید امیدوار باشیم به کاهش رعایت پروتکل‌ها و افزایش روند بیماری منجر نشود.

 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
در آستانه اربعین کلا بیماری از ایران رخت بر می بندد و پس از آن ناگهانی پدیدتر میشود.
این مسخره بازی تا کی هست
هنوز حسینی ماسک هاش نفروخته
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی