بازدید 3642

سجادی: مدارك استقلال و پرسپولیس برای رفع تعلیق در دی ارسال می‌شود

کد خبر: ۱۱۳۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ 30 August 2022

وزیر ورزش و جوانان گفت: از دی ماه مداركی كه استقلال و پرسپولیس تهیه می‌كنند را می‌توانیم ارسال كنیم و می‌توانیم امیدوار باشیم كه تعلیق برطرف شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در آخرین روز از هفته دولت در رادیو ورزش در خصوص كارها و فعالیت‌های جدیدی كه در حوزه ورزش در بخش‌های گوناگون انجام شده است، اظهار كرد: من ۳ شهریور سال گذشته حكم‌ خود را از حجت الاسلام رئیسی گرفتم. در یك سالی كه پشت سر گذاشتیم در هفته‌های اول مطالعه می‌كردیم كه چه وضعیتی را تحویل گرفتیم و شاخص‌ها چه بودند. گزارش مطلوبی را نمی‌توانم در این خصوص بدهم چون قرار است خبرهای خوبی را در هفته دولت به مردم بدهیم. وضعیت موجود را می‌دانستیم، اما در عمل با اطلاعات ما كمی متفاوت بود.
سجادی افزود: یكی از مهمترین اتفاقاتی كه در وزارت ورزش انجام شد، اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی بود. شرایطی داریم كه اگر كسانی مشاركت كنند و تا ۵۰ درصد سرمایه را بیاورند، می‌توانیم آن را كد دار كنیم و از دولت كمك بگیریم. حدود ۸۰۰ پروژه را توانستیم به اتمام برسانیم. در هفت ماه، ركوردی زدیم كه از ۹ سال قبل بیشتر بود.
وزیر ورزش و جوانان بیان كرد: برنامه‌ریزی مهمی كه برای همین تابستان قرار دادیم، ساماندهی سواحل و نجات غریق است. اولین‌ بار ۲۰۰ میلیارد تومان به دستور شخص آقای رئیسی و هیات دولت تصویب شد. اواخر سال خبری رسید كه سواحل برای مردم چه در جنوب و چه در شمال كشور آزادسازی شد. به تبع آن وقتی مراجعه افزایش پیدا کرد، احتمال افزایش خطر بیشتر شد و ۲۰۰ میلیارد از محل بودجه بحران با هماهنگی وزارت كشور و آقای عباسی كه وزیر سابق و معاون وزارت كشور بودند، با همكاری ایشان طرح ما در آنجا مصوب شد و شرایط نجات غریق ما بسیار استاندارد و به روز شده است. این البته ادامه دارد و در طول سال نیاز داریم از سواحل مراقبت كنیم.
وی درباره یكی از مهمترین اتفاق‌های مورد اقبال مردم یعنی واگذاری سهام سرخابی‌ها گفت: نماد استقلال باز شد. یك كار مفاصاحساب از پرسپولیس مانده كه آقای قربان زاده در بخش خصوصی، از وزیر اقتصاد، آقای رئیسی و معاون حقوقی به صورت شبانه‌روزی روی آن كار كردند. همه می‌گفتند نمی‌شود اما شد. قرار است تا ۵۱ درصد در این مرحله واگذار شود. برای پرسپولیس به زودی این اتفاق می‌افتد.
سجادی در خصوص مشكل حضور این دو باشگاه در آسیا تصریح كرد: یكی از اشكالات همین قضایا بود. مالكیت دو تیم مشترك و بحث بدهی و مالیات بود. بحث مالیات برای محافل بین‌المللی مهم است. مالیات‌هایشان تعیین تكلیف شده كه چطور پرداخت كنند. اسناد ای اف سی قابل قبول است. متاسفانه بعد از محرومیت، ركن استانداردسازی، الان تعلیق است. قرار است تلاش شود از دی ماه این تعلیق رفع شود. از دی ماه این مداركی كه این دو باشگاه تهیه می‌كنند را می‌توانیم ارسال كنیم و می‌توانیم امیدوار باشیم كه تعلیق برطرف شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل