بازدید 19809
۴
واکنش

افشاگری کامرانی‌فر درباره دلیل لغو انتخابات فوتبال

آخرین نامه ساعت یک بعد از ظهر دوشنبه به فدراسیون رسید و ما این نامه را در اختیار کمیته بدوی قرار دادیم. تا ساعت 10 شب منتظر بودیم که جواب نامه را بدهند ولی ساعت 10 شب بدون پاسخ فدراسیون فوتبال را ترک کردند
کد خبر: ۱۱۳۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۱ 30 August 2022

دبیرکل فدراسیون فوتبال دلیل لغو انتخابات فدراسیون فوتبال را توضیح داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حسن کامرانی‌فر درباره لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: نامه‌های زیادی به فدراسیون فوتبال آمده بود که دقیقاً به کدهای اخلاقی فیفا توجه کرده بود اما این نامه‌ها مورد توجه قرار نمی‌گرفت. آخرین نامه ساعت یک بعد از ظهر روز گذشته (دوشنبه) به فدراسیون رسید و ما این نامه را در اختیار کمیته بدوی قرار دادیم. تا ساعت 10 شب منتظر بودیم که جواب نامه را بدهند. چند نامه نوشتند و تغییر دادند ولی ساعت 10 شب بدون پاسخ فدراسیون فوتبال را ترک کردند و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که کدهای اخلاقی و مقررات کشور در این انتخابات رعایت نشده است.

افشاگری کامرانی‌فر درباره دلیل لغو انتخابات فوتبال

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بند یک اساسنامه صراحتاً به مقررات جمهوری اسلامی اشاره کرده است. تجربه تلخی در گذشته داشتیم؛ خصوصاً درباره کدهای اخلاقی فیفا که خود فیفا هم صراحتاً به آن اشاره کرده است. در نتیجه به این باور رسیدیم که انتخابات را لغو کنیم. کمیته بدوی هم باید اساسنامه فدراسیون فوتبال را رعایت کند اما عدم قبول مسئولیت در این باره باعث شد انتخابات فدراسیون فوتبال را لغو کنیم.

کامرانی‌فر افزود: در اولین فرصت به این موضوع رسیدگی و تاریخ بعدی انتخابات را اعلام خواهیم کرد. بزرگترین اصل کدهای اخلاقی فیفا و مقررات کشور است، همچنین صیانت از فوتبال و اساسنامه فدراسیون فوتبال که ما به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم انتخابات لغو شود. در اولین فرصت هم تاریخ بعدی را اعلام می‌کنیم. به عنوان دبیرکل باید این تصمیم را می‌گرفتم و از فوتبال صیانت می‌کردیم، مطمئنم این تصمیم به نفع فوتبال و جامعه ورزش خواهد بود.

وی در مورد اینکه برخی اعلام کردند اگر مجمع انتخاباتی برگزار نشود امکان دارد فدراسیون فوتبال تعلیق شود گفت: هیچ اتفاقی برای فوتبال کشور نخواهد افتاد؛ مطمئن باشید. بیشتر در این باره توضیح نمی‌دهم و در اولین فرصت به صورت مستند همه چیز را به اطلاع تمام مردم خواهیم رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
گند زدید به ورزشبخاطر قدرت و پول
بند یک اساسنامه چی چی میگه؟! این فدراسیون واس ماست!!
چه شیر تو شیری است از فوتبال و فدراسیون گرفته تا فولاد و ماجرای فسادش تا کنکور و معدلش تا دارو و مافیایش تا خودرو و واردات و رانتش تا هزینه ها بی فایده صدا و سیما که مردم نگاهش نمی کنند از مرغ و گوشت و رب و برنج تا قرعه کشی خودرو از مسکن و قیمت ان تا اجاره خانه از فرار مالیاتی بنگاه های اقتصادی دولتی خصولتی و تمام خصوصی از بانک ها و وام ها تا انتصابات فامیلی و غیره چه خبره خدائیش کسی به کسی هست که جلوی این ها را بگیرد.
این کمیته بدوی بد جوری داره قانون گریزی میکنه. باید محامکه و عزل بشوند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل