بازدید 5728

دوقلوی برکنار شده فوتبال در کمپین انتخاباتی تاج

کد خبر: ۱۱۳۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷ 29 August 2022

حیدر بهاروند و عبدالکاظم طالقانی که اخیراً از سازمان لیگ و هیات فوتبال استان خوزستان کنار رفته‌اند، به شکل عجیبی در کمپین مهدی تاج فعالیت می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج حاضر نشد در مناظره تلویزیونی شب انتخابات شرکت کند و اعلام کرد جلساتی را هماهنگ کرده که به دلیل همزمانی آن با پخش برنامه امکان حضور ندارد، اما این جلسه ذهن را به سمت و سوی دیگری در تاریخ متبادر می‌کند.

سال ۹۴ و مدتی پیش از اینکه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شود، کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کرده بود و همان زمان تصاویری منتشر شد که اعضای مجمع کارت‌های هدیه ۵ میلیون تومانی (به ارزش ۱۵۰۰ دلار در سال ۹۴) دریافت کرده‌اند. تصاویر را علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران و منتقد آن روزهای مهدی تاج نیز در کانال تلگرامی خود با متنی تمسخر آمیز منتشر کرد.‌

حالا از جلسه مهدی تاج با اعضای مجمع خبر دیگری بیرون آمده و پیامی از سوی حیدر بهاروند به شرح زیر منتشر شده است:

«سلام برادران گرامی جلسه هم اندیشی باحضور آقای تاج کاندیدای ریاست فدراسیون ساعت ۱۸ تاریخ ۱۴۰۱/۶/۷ به لوکشین بالا و آدرس ذیل بعد از ظهر برگزار می‌شود. از جنابعالی دعوت می‌شود حضور بهم رسانید لطفاً برای هماهنگی و حضور عزیزان با آقای طالقانی و بنده تماس بگیرید. برادر کوچک شما حیدر بهاروند

شهرک گلستان، انتهای بلوار .... ، هتل ......»

بهاروند و طالقانی در شرایطی برای مهدی تاج فعالیت انتخاباتی می‌کنند که پیش از این به دلیل غیر قانونی بودن ادامه حضورشان در سازمان لیگ و هیات فوتبال استان خوزستان از ریاست این دو نهاد فوتبال برکنار شدند و حالا برای بازگشت مجدد به فوتبال، نقشه کشیده‌اند تا در تیم مهدی تاج قرار بگیرند.

نکته دیگری که در این پیام وجود دارد، عدم تطابق ساعت جلسه مورد اشاره با برنامه فوتبال برتر است و مشخص می‌شود دلیل تاج برای عدم حضور در برنامه، مسائل دیگری است. شاید رئیس سابق فدراسیون فوتبال که با ایجاد پرونده ویلموتس فوتبال کشور را به سمت ورشکستگی و آوارگی برده بود، توان پاسخگویی به سؤالات در این مناظره را ندارد.

همچنین حالا یک نگرانی بزرگ و تکراری وجود دارد. آیا بار دیگر قرار است تاریخ تکرار شود و مجمع چشم خود را بر واقعیات ببندد؟ همان کاری که اعضای کمیته بدوی انتخابات کردند و گویا در این مملکت کسی حریف شان نشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل