بازدید 129339
آیا کمیته بدوی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بازهم سکوت می‌کنند؟

با نامه دادستانی؛ مهدی تاج مجرم شناخته شد+سند

مهدی تاج بر اساس پاسخ استعلام از دادستانی تهران دارای پرونده‌های متعدد قضایی است که در برخی از آنها مجرم شناخته شده است اما هنوز میزان حکم و جزای او مشخص نشده و منتظر رسیدگی در این زمینه هاست
کد خبر: ۱۱۳۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ 29 August 2022

طبق پاسخ قضایی اعلام شده در خصوص استعلام مهدی تاج، نامزد پر حاشیه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کشور از سوی دادستان تهران اعلام و معلوم شده که وی بیش از یک پرونده قضایی مفتوح دارد و طبق اساسنامه فدراسیون و فیفا، حق شرکت در انتخابات و کسب کرسی ریاست فدراسیون فوتبال را ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از بولتن نیوز، آنچه این استعلام را مهم می‌کند آن است که طبق قوانین موجود در فدراسیون جهانی فوتبال، داشتن چنین وضعیت قضایی باعث لغو نامزدی فرد برای کسب عنوان ریاست فدراسیون فوتبال در هر کشوری خواهد شد.

با اینحال کمیته بدوی انتخابات به ریاست فردی به نام علی فلاحتی شهاب الدینی، چشمش را بر همه این واقعیات و قوانین بسته است و گویا به هر نحوی شده می‌خواهد تاج را به مجمع هشتم شهریور برساند.

مشخص نیست اعضای دیگر این کمیته که اکثرا دارای منع قانونی برای حضور در آن هستند، چگونه می‌خواهند بعدها پاسخ چشم‌پوشی از این استعلام صریح را بدهند!

با نامه دادستانی؛ مهدی تاج مجرم شناخته شد+سند

 با این شرایط باید گفت که مهدی تاج قانونا با آن همه دست گل‌هایی که به آب داده، عملا امکان حضور در بین نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را ندارد و حال باید دید وزارت ورزش و جوانان و همچنین نهادهای مسوول قضایی در داخل فدراسیون فوتبال در خصوص این موارد علنی قانونی چه تصمیمی اتخاذ می‌کنند؟ 

طبق این استعلام اعلام شده، میرشاد ماجدی نیز یک پرونده باز قضایی دارد که قرار عدم صلاحیت رسیدگی از سوی شعبه رسیدگی کننده در گیلان صادر شده و احتمالا به یکی از شعب دادگاهی در تهران ارسال خواهد شد.

عزیزالله محمدی هم یک پرونده در مورد حساب جاری سازمان لیگ داشته که قرار منع تعقیب خورده است و قاعدتا دیگر این پرونده ختم رسیدگی اش اعلام شده است.

با نامه دادستانی؛ مهدی تاج مجرم شناخته شد+سند

 

با نامه دادستانی؛ مهدی تاج مجرم شناخته شد+سند

 خلأ قانونی درباره نحوه تایید صلاحیت کاندیداها و پاسخ استعلام‌های نهادهای قضایی باعث شده اشخاصی مثل تاج هنوز با تساهل و تسامح کمیته بدوی انتخابات که به نظر می‌رسد چشمش را روی همه چیز بسته است، همچنان در چرخه انتخابات بمانند. 

این نامه صریح می‌تواند وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال را مجاب کند که این افراد را کنار بگذارد. چیزی که انتظار مردم و دلسوزان ورزش و منافع ملی کشور است اما تا کنون و در فاصله ۲۴ساعت تا انتخابات فدراسیون فوتبال، مهدی تاج همچنان در کورس رقابت حاضر است و از همه موانع قانونی عبور داده شده!

توضیح اینکه ؛ قرار جلب به دادرسی تصمیمی است که مقام قضایی دادسرا (دادیار یا بازپرس) پس از اینکه نظر به مجرم بودن مرتکب، داشت اقدام به صدور قرار مجرمیت می نماید.پس از صدور قرار جلب به دادرسی یا همان قرار مجرمیت پرونده برای اتخاذ تصمیم و تعیین میزان مجازات به دادگاه کیفری دو فرستاده می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۸۹
انتشار یافته: ۱۹
از تابناک تعجب می کنم که با چرا مطالب انتخابات فوتبال را مغرضانه منتشر می کند بی طرفی باید یکی از اصول خبرنگاری باشد
بنده نه تاج را می شناسم و نه به فوتبال علاقه ای دارم ولی مدتی است مطالب انتخابات فدراسیون فوتبال در تابناک را دنبال می کنم شروع ماجرا هم بدلیل تیترهای جنجالی که تابناک در این زمینه داشت توجه مرا به خود جلب کرد. در کدام قانون قرار جلب دادرسی یا حتی کیفرخواست نشان دهنده محکومیت فرد است چه بسیار پرونده هایی که در دادسرا قرار مجرمیت صادر شده ولی در مرحله دادگاه تبرئه شده اند
پیشنهاد می کنم مدتی سایتتان را به مهدی تاج اختصاص دهید! بسه دیگه شما رو به خدا!!!
به به چه گل و بلبل شود فدراسیون فوتبال ایران با این داوطلبان ریاستش، هر یکی از یکی پاک‌تر
تاریخش 2 شهریوره! یعنی جواب استعلام بهشون رسیده و خلاف قانون و استعلام تایید صلاحیت شده و دیروز اعلام کردن؟! مگه میشه؟! اعضای کمیته تایید صلاحیت کاندیداها کیا هستند که اینطوری با وقاحت خلاف قوانین عمل میکنند؟!
تاج بعلاوۀ کی روش، تنها راه نجات فوتبال ایران
اگر ایشان انتخاب شود به یک ملت توهین شده
خداروشکربالاخره فهمیدن ایشون مجرمه
ببینید بالا برید و پائین بیان، انشااله تاج برنده انتخابات خواهد بود.
اگر بدون تعلل حکم آدمی مثل تاج صادر بشه
دیگه دلالها وشریک جرمهاش نمیتونم چشم هاشون روببندندوادامه مسیر با این خر لنگ بدهند
بی قانونی در مملکت غوغا میکند
از تاج و محمدی و ماجدی هیچکدوم خوشم نمیاد چون آدم این کار نیستند ولی خودتون خیلی بهتر میدونید که اینا همش بازیه و این موضوع فقط بهانه است تا جلوی ثبت نام افراد را بگیرند و حریف رو از گردونه خارج کنند. با این تفسیر هر کسی و گروهی میتونه از چند ماه قبل با شکایت هدفدار و اتهام علیه یه نفر به این بند استناد کنه برای رد صلاحیتش. فیفا از این بند دنبال جلوگیری از فساد بود نه سیاسی کاری . البته خود فیفا تا خرتناق تو فساد دست و پا میزنه
هر چقدر خلاف بیشتر پست مهمتری گیرشون میاد
تاج زاده زندان انفرادیِ این راست راست میگرده. عدالت در ج.ا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پشتش خيلي گرمتر از آن است كه فكرش را بكنيد باند قوي او تصميم گرفته اند تحت هر شرايطي رقبا را كنار بزنند .
تو انتخابات شرکت میکنه مافیایی رای میگیره به قانون و مملکت دهن کجی میکنه هیچکس هم هیچی نمیتونه بگه، چون فشار میارن میگن فیفا تعلیق میکنه و هم اینکه مافیا خودش اینو آوارده
ماندن تاج يك طرف، افرادي كه لحظه شماري مي كنند تا روز مجمع برسد و به تاج راي بدهند تا رئيس فدراسيون شود يك طرف. علت اين همه علاقه ي رو و پشت پرده به تاج فاسد چيست؟
به نظر بنده. اونایی که تاج را هکتاری کردند مجرم هستند با نامه دادستانی باید از حضور تاج در انتخابات همین امروز جلوگیری شود وسلام
انشاالله برخورد خوب مقاله انجام بشه تابساط اینها جمع بسه
چرایک یاچند نفز با اعمال قدرت در جوامع ورزشی وسایر موارد اینطوز تاخت وتاز مبکنندوهیچ مقام ارشدی صدایش درنیاید کثافتکاری تا کجا باید ادامه ویدا کند شمارا بخدا بیشترازاین مملکت رابه لجن نکشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار