بازدید 6522
۳
نتانیاهو:

توافق جدید از توافق قبلی برای اسرائیل بدتر است

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از امضای توافق احتمالی برای رفع تحریم های ایران انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ 25 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از روسیا الیوم، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از امضای توافق احتمالی برای رفع تحریم‌های ایران انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو افزود که توافق جدید با ایران از توافق قبلی برای اسرائیل بدتر است.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی همچنین از عدم گنجاندن برخی شروط دیگر در توافق احتمالی همچون فعالیت‌های منطقه‌ای ایران و توسعه موشک‌های بالستیک انتقاد کرد.

این در حالی است که «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم بار دیگر یاوه گوئی های خود را علیه برنامه هسته‌ای و مذاکرات لغو تحریم‌های ایران تکرار کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در نشستی خبری با حضور خبرنگاران خارجی علیه ایران لفاظی می‌کرد، گفت: ما مخالف توافق با ایران نیستیم اما مخالف توافق فعلی هستیم، زیرا این توافق بد است و استانداردهای تعیین شده توسط خود جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را ندارد.

لاپید که نخست وزیر تنها دارنده سلاح هسته‌ای در خاورمیانه است، افزود: اگر توافقی که با تهران آماده می‌کنند امضا شود، اسرائیل به آن پایبند نخواهد بود و ما برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک کشور هسته‌ای تلاش خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی که به انجام اقدامات تروریستی و جنایتکارانه علیه ملت فلسطین و بی ثبات کردن منطقه شهرت دارد، مدعی شد: توافقی که اکنون مطرح است، سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار را در اختیار ایران قرار خواهد تا از آن برای بی ثبات کردن خاورمیانه استفاده کند. برداشتن فراگیر تحریم‌ها علیه ایران در همه بخش‌ها مثل بانک‌ها و سایر نهادهای مالی مندرج در فهرست حامیان مالی تروریسم، یعنی ایران در زمینه پولشوئی دیگر هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت و به این ترتیب به سایر کشورها برای دور زدن تحریم‌هایشان کمک خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
بابا بزنیدش اسراییل رو دیگه..هی موس موس میکنن.
اسرائیل دنبالتوافقی که هم برجام باشه هم تحریم هم منطقه موشک پهپاد همه چیز بدیم بره چیزیم عاید ما نشه
بترکی ایشالا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل