بازدید 8470

تبدیل ۱۰ زورخانه به قهوه‌خانه و واکنش وزارت ورزش

کد خبر: ۱۱۳۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ 24 August 2022

مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی روز گذشته در نشست خبری از تبدیل شدن 10 زورخانه به قهوه خانه در تهران انتقاد کرد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در واکنش به این موضوع اظهار داشت: این خبری است که در رسانه‌ها به نقل از رئیس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی منتشر شده اما جزئیات بیشتری بیان نشده است.

وی با اشاره به بودجه در اختیار فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی گفت: در سال 1401 اعتبار بسیار خوبی هم از سوی وزارت ورزش و جوانان و هم مجلس شورای اسلامی به فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی اختصاص پیدا کرده است. اعتباری که از محل منابع تبصره 14 و کمک‌های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون زورخانه‌ای شده شاید برابر با چندین سال مجموع اعتبارات این فدراسیون است.

کلهر خاطرنشان کرد: انتظار ما این است فدراسیون این اعتبارات را در راستای توسعه ورزش پهلوانی به کار بگیرد.

وی گفت: هدف اصلی ما در هشت ماه گذشته کمک به ورزش پهلوانی و فدراسیون زورخانه‌ای بوده و این کمک ادامه خواهد داشت. با توجه به اینکه همه نهادها و دستگاه‌ها و در راس آن دولت سیزدهم ارزش و اهمیت زیادی برای ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای قائل هستند این موضوع اگر با تدبیر و درایت همراه باشد می‌تواند به عنوان یک موقعیت جدید برای این رشته محسوب شود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: در دو هفته گذشته پنج میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز شده است، مجموع این حمایت‌ها و واریز ها در تاریخ این فدراسیون بی سابقه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر