بازدید 5513
۱

مدیریت واحد شهری وجود ندارد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نبود مدیریت واحد شهری را یکی از مهمترین عوامل برخی از مشکلات شهر و مردم دانست.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 24 August 2022

به گزارش «تابناک»، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مدیریت شهری گفت: تمام کسانی که در سال‌های گذشته در مدیریت شهری حضور داشتند یک دغدغه اصلی و اساسی داشتند و آن اینکه مدیریت یکپارچه شهری ایجاد شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون مدیریت یکپارچه شهری وجود ندارد، خاطر نشان کرد: متأسفانه هنوز بعد از سال‌ها در این حوزه مشکل وجود دارد و هنوز مدیریت یکپارچه شهری ایجاد نشده و این در حالی است که در کلان‌شهری مثل تهران، شهروندان همه امورات را از شهرداری‌ها می‌خواهند و توقع دارند که شهرداری‌ها به اموراتشان رسیدگی کنند حال این موضوع می‌خواهد مربوط به اداره آموزش پرورش یا شرکت آب و فاضلاب و یا هر دستگاه دیگری باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه معضلاتی همچون ترافیک، آلودگی هوا و آسیب‌های اجتماعی با مدیریت یکپارچه شهری قابل حل است، بیان کرد: متأسفانه این سه موضوع دائماً در حال گسترش است که بخش عمده‌ای از آن به دلیل دخیل بودن چند دستگاه در رفع موضوع است در حالی که اگر مدیریت واحد وجود داشت، نتایج بهتری حاصل می‌شد.

معدنی پور با تاکید بر اینکه در حال حاضر به دلیل خلأ مدیریت یکپارچه شهری لازم است هم افزایی بین دستگاهی ایجاد شود، گفت: دستگاه‌های متولی امور اگر در یک محور و راستا در کنار هم قرار نگیرند، یقیناً نمی‌توان توقع داشت که به نتیجه مطلوب دست یابیم. همه دستگاه‌ها باید وظایف خود را به درستی در یک چرخه به انجام برسانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
به لطف شهردارانی چون آقای زاکانی بهترین مدیریت شهری رو داریم تجربه میکنیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست