بازدید 15346
تیر برخی اعضای مجمع به سنگ خورد

نقشه تعویق انتخابات فوتبال هم خنثی شد

برخی از اعضای مجمع عمومی که شرایط را برای گزینه محبوب خود مساعد نمی‌بینند، بحث تعویق برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را مطرح کرده‌اند
کد خبر: ۱۱۳۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ 23 August 2022

بعداز انتشار عمومی خبر عدم احراز صلاحیت مهدی تاج از سوی دستگاه قضایی، طرفداران او ترفند تازه‌ای را به کار گرفته اند؛ تعویق مجمع!

به گزارش تابناک ورزشی؛ شنیده می‌شود برخی از اعضای مجمع عمومی که شرایط را برای گزینه محبوب خود مساعد نمی‌بینند، بحث تعویق برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را مطرح کرده‌اند و حتی اعلام داشتند در صورت برگزاری مجمع می‌توانند رای ندهند و باعث برگزاری انتخابات در زمان دیگری شوند!

کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال در واکنش به این تحرکات اعلام کرد که نامه برای حضور در مجمع عمومی برای همه اعضای مجمع فرستاده شده است. برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در تاریخ 8 شهریور قطعی است و بعید است اکثریت اعضای مجمع عمومی چنین دیدگاهی داشته باشند.

نقشه تعویق انتخابات فوتبال هم خنثی شد

 فدراسیون فوتبال روی برگزاری انتخابات در زمان مقرر تاکید دارد چراکه ادامه روند فعلی را به صلاح فوتبال نمی‌داند. در حال حاضر برخی از تصمیمات مهم فوتبال کشور به حالت تعلیق درآمده است. به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود که انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در تاریخ 8 شهریور برگزار شده و یکی از دو نامزد نهایی به طور رسمی اداره فدراسیون فوتبال را برای دوسال و نیم باقیمانده برعهده بگیرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی