بازدید 18879
۱
آخرین توطئه باند مخوف پس از رد صلاحیت چیست؟

اقدام چهره حقوقی متخلف علیه منافع ملی فوتبال

طبق گفته رئیس کمیته بدوی انتخابات در تلویزیون که فیلم آن هم موجود است، تایید صلاحیت کاندیداهای فوتبال شناور است و شايد دو روز بعداز اعلان احراز شایستگی وی، اسنادی برسد و صلاحیت وی نقض گردد
کد خبر: ۱۱۳۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ 23 August 2022

باندی که به نظر می‌رسد دستش از سفره منافع گروهی‌اش در فوتبال ایران کوتاه مانده است، به عنوان آخرین حربه برای بقا در قدرت، به شیوه‌های ضدملی روی آورده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ چهره حقوقی متخلف و شناخته شده در فوتبال که پیش از این به دلیل عدم صلاحیت از یک باشگاه صنعتی و همچنین فدراسیون فوتبال اخراج شده بود با یک مصاحبه از پیش تهیه شده از آخرین توطئه باند مخوف علیه منافع ملی فوتبال کشور رونمایی کرد.

آقای ف که پیش از این به دلیل برخی پرونده های قضایی و تخلفات از تشکیلات فدراسیون فوتبال اخراج شده بود و راهی یکی از باشگاههای صنعتی شد، در کمتر از 3 ماه برگه عدم صلاحیت خودش را دریافت کرده و با درخواست مدیرعامل با ارائه استعفا از این مجموعه هم جدا شد.

وی مجددا چندی بعد به فدراسیون فوتبال بازگشت اما دوره کوتاه مدت سرپرستی وی به دلیل ارائه مجدد پاسخ استعلام و رد صلاحیت دوباره به پایان رسید و اینبار رسما به دلیل سوابق کیفری و پرونده های متعدد اخراج شد.
چهره متخلف اخراجی که خودش یکی از مهره‌های مسوول در انعقاد قرارداد ویلموتس بود و البته در این مورد اظهارنظرهای متناقض متعددی داشته در آستانه انتخابات جدید به جمع متهمان پرونده ویلموتس بازگشت در نقش حامی این جریان ظاهر شد.

امروز با اعلام خبر ردصلاحیت یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال حکایت بالا بردن چوب و پیدا شدن .... تکرار شد.

اقدام چهره حقوقی متخلف علیه منافع ملی فوتبال

 گفت و گوی هدفمند این فرد ردصلاحیت شده با این محتوا که "فلان نامزد پیش از این تاییدصلاحیت شده و امکان رد صلاحیت وی وجود نداشته، شائبه مهندسی انتخابات را تقویت می کند!" ؛  از حالا بر طبل نفاق و اختلاف و حراج مصالح ملی می‌کوبد.

اولا شب گذشته کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال، نام نامزد رد صلاحیت شده را مطرح نکرد و طبیعتا هرکدام از سه نامزد ثبت نام کرده برای ریاست بر اساس تشخیص نهاد قضایی به دلیل پرونده های متعدد و تخلفات مکرر رد شده بود قانون لازم الاجرا و تبعیت برابر آن الزامی است.

ثانیا چگونه جریان ویران‌گر فوتبال از رد صلاحیت نامزد مورد حمایت خودش اطمینان دارد که یک چهره متخلف ردصلاحیت شده دیگر را در قامت حمایت از متخلف بزرگتر راهی میدان می‌کند. نکته عجیب‌تر

 انتشار این عقاید خلاف قانون با مطامع شخصی در رسانه‌ رسمی یک قوه در کشور که مرجع و منبع صدور همان محکومیت‌ها برای کاندیدای ردصلاحیت شده است، خود از دیگر عجایب این ماجراست! 

آیا دستگاه حافظ عدالت در کشور خود به صحت آرای صادرشده در محاکم تابعه خود شک دارد و آن را زیر سوال می‌برد؟ چگونه چنین محتویاتی که علیه استقلال فوتبال و منافع ملی کشور است و مجرمیت یک محکوم را نقض می‌کند، در این رسانه منتشر می‌شود؟

ثالثا همانطور که علی فلاحتی رئیس کمیته بدوی انتخابات در مصاحبه با شبکه خبر اعلام کرد؛ و فیلم این اظهارات هم موجود است؛ تایید صلاحیت کاندیداها در این کمیته، شناور بوده و ابدی نیست.

او صراحتا گفته است؛ فردی که امروز تایید صلاحیت شده ، (هرچند تایید اولیه 21 روز قبل از انتخابات به صورت شکلی و قبل از استعلام از نهادهای قضایی در خصوص سوابق و احکام پرونده های بعضی از نامزدها بوده) ممکن است یک روز یا دو روز بعد با رسیدن مدارک مستند و مستدلی که محکومیت و تخلفاتش را به اثبات می رساند رد صلاحیت شود و یا اصطلاحا صلاحیتش مورد تایید قرار نگیرد.
این موضوع اختصاص به هیچ نامزدی ندارد و هرکدام از نامزدهایی که ثبت نام کرده اند ممکن است با اثبات تخلفات خود در مراجع مختلف و قانونی کشور، امکان حضور در انتخابات را از دست بدهند.

به نظر می‌رسد که حق با واعظ آشتیانی است و توطئه جدید جریان ویران‌گر و دشمنان عزت و سلامت فوتبال ایران با طراحی دلال دوتابعیتی که متخصص در مکاتبات بین المللی علیه منافع ملی است، کشاندن بازی به زمین دشمنان چنگ و دندان تیز کرده است.

چهره متخلف حقوقی وابسته به دلال معلوم الحال ابتدا مصاحبه مورد نظر آقای خ را انجام می‌دهد ، مصاحبه انجام شده ترجمه شده و مطابق روال و عادات گذشته به نهادهای بین المللی ارسال می شود و خیال خام دشمنان فوتبال این است که همچنان با اینگونه تحرکات وطن فروشانه زمانی که شانس ورود به انتخابات را از دست دادند می‌توانند بازی را به سود خودشان بر هم زده و زمینه ساز تعلیق فوتبال ایران شوند، حال آنکه در صورت اجرای دقیق و صحیح قانون و ایستادگی قاطع مجاری قانونی در برابر متخلفان و بدخواهان کشور هیچ تهدید برای انتخابات رسمی هشتم شهریور با حضور نامزدهای تایید شده وجود نخواهد داشت و فوتبال ایران در این روز، رئیس بعدی اش را شناسایی خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱
کاش تعلیق بشه و گل بگیرن در این فوتبال کشور رو
بعد قوه قضاییه اگه واقعا براش مهمه بیفته به جون این مسئولین فوتبال
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار