بازدید 9489

ابهام در دیر رفتن تمیروف و دیر خریدن دیاباته؛ یحیی چه می‌کند؟

کد خبر: ۱۱۳۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 22 August 2022

شرزود تمیروف مهاجم بی کیفیت ازبک ، دیشب در نهایت با پرسپولیس فسخ کرد اما بعد از جدلی چند ساعته!

به گزارش تابناک ورزشی؛ داستان تمیروف و پرسپولیس در آخرین ساعات روز پایانی نقل و انتقالات تمام شد اما سوالات زیادی در این بین وجود دارد که مشخص نیست پاسخی برای آنها هست یا نه؟

اینکه چرا تمیروف با وجود ضعف‌های فنی و مشهودی که داشت به پرسپولیس پیوست؟ چرا با وجود انتقادهایی که به نحوه بازی این بازیکن وارد بود دوباره به تمرینات سرخ‌پوشان برگشت؟ چرا وضعیت تمیروف در این مدت دو ماه تعیین تکلیف نشد تا هزینه زیادی روی دست باشگاه بگذارد؟ سوال مهم اینجاست که اگر کادرفنی او را نمی‌خواست (که نمی‌خواست) چرا اجازه پیوستنش به تیم‌هایی که او را می‌خواستند داده نشد تا هم بار مالی از روی شانه‌های پرسپولیس برداشته شود و هم اینکه باشگاه بتواند با فروش او پولی به دست بیاورد؟ کادرفنی پرسپولیس که اعتقادی به تمیروف نداشت شاید بهتر بود خیلی زودتر از این‌ها اجازه جدایی به این بازیکن بدهد تا بی‌جهت داستان او با پرسپولیس کش‌دار نشود.

موضوع دیگر بحث جذب شیخ دیاباته مهاجم بلندقامت اسبق استقلال است. او حالا بیشتر از هر زمان دیگری به پرسپولیس نزدیک شده و به احتمال فراوان به زودی پیراهن سرخ را به تن خواهد کرد. شاید بهتر باشد کادرفنی پرسپولیس به این موضوع پاسخ دهد که چرا بیشتر از یک ماه جذب دیاباته را به تاخیر انداختند؟ درباره این بازیکن گفته می‌شد که مربیان پرسپولیس اعتقاد دارند او بازیکنی کُند است و به درد بازی سریع و روی زمین نمی‌خورد! حالا چطور این مشکل برطرف شده هم از جمله پرسش‌هایی است که باید دید برای آن پاسخی وجود دارد یا نه. اگر کادرفنی پرسپولیس اعتقادی به شیخ دیاباته نداشت چرا حالا راضی به جذب آن شده و اگر به بازی این بازیکن اعتقاد داشتند چرا این قدر دیر موافق حضور او در این تیم شدند؟

به نظر می‌رسد این تعلل علاوه بر اینکه بار مالی روی پرسپولیس به وجود آورد باعث خواهد شد تا فشار روانی زیادی هم به دو بازیکن جدید و خارجی سرخ‌ها وارد شود که بدون شک در دراز مدت اثرات خود را روی روند حرکتی پرسپولیس خواهد گذاشت. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی