بازدید 7610
نامه اخطاری به سرپرست فدراسیون داده نشده

نامه کمیته بدوی برای رد ماجدی دروغ رسانه‌ای بود!

ارسال نامه و یا تذکر رسمی در مورد یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات هشتم شهریورماه از سوی کمیته برگزاری انتخابات ، در دبیرخانه مجمع انتخابات فدراسیون به ثبت نرسیده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ 20 August 2022

 ارسال نامه جنجالی کمیته بدوی انتخابات به دبیرخانه مجمع فدراسیون فوتبال تکذیب شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ برخلاف برخی اخبار منتشر شده نامه ای پیرامون اعلام تذکر به هیچ کدام از نامزدهای حاضر در انتخابات مورخ 23 مردادماه در دبیرخانه مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال به ثبت نرسیده است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال برخلاف برخی اخبار منتشر شده در بعضی رسانه ها مبنی بر ارسال نامه و یا تذکر رسمی در مورد یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات هشتم شهریورماه از سوی کمیته برگزاری انتخابات ، چنین نامه ای در دبیرخانه مجمع انتخابات فدراسیون به ثبت نرسیده است.
بر این اساس انتشار عجیب متن چنین نامه ای به صورت غیر مستند و درج شماره نامه و تاریخی که در دبیرخانه مجمع و فدراسیون به ثبت نرسیده اقدامی نامتعارف، غیر حرفه ای و غیر قانونی به شمار می رود و از موارد تلاش در جهت اخلال در روند برگزاری انتخابات محسوب می شود.
فدراسیون فوتبال بدینوسیله از رسانه ها درخواست می کند در راستای شفاف سازی و پرهیز از خدشه وارد کردن به روند برگزاری انتخابات هشتم شهریورماه از انتشار اخبار غیر مستند و غیر رسمی در این خصوص اکیدا خودداری نمایند.

نامه کمیته بدوی به ماجدی دروغ رسانه‌ای بود!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار