بازدید 5645

درخواست حیرت‌آور اتلتیکو برای فروش فلیکس به یونایتد

کد خبر: ۱۱۳۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 19 August 2022

چندی پیش بود رسانه‌های اسپانیایی از پیشنهاد بزرگ منچستریونایتد برای جذب ژائو فلیکس پرده برداشتند؛ اگرچه تلگراف این خبر را تکذیب کرد اما اکنون گل شرایط مدنظر اتلتیکومادرید برای فروش این مهاجم پرتغالی را مشخص کرده است.

به گزارش وب‌سایت گل اتلتیکومادرید به همین سادگی ها حاضر نیست ژائو فلیکس را از دست دهد؛ آنها دلایل زیادی برای این تصمیمشان دارند. 

اول از همه روخی بلانکوس نمی‌خواهد با فروش یکی از مهره های کلیدی اش، هوادارانش را خشمگین کند. فلیکس 22 ساله در اولین بازی اتلتیکومادرید در لالیگا در فصل 2022/23 درخشان ظاهر شد و دیگو سیمئونه روی او حسابی ویژه باز کرده است. 

دلیل دیگر اتلتیکو برای ممانعت از فروش فلیکس، جذاب نبودن منچستریونایتد به عنوان یک مقصد نقل و انتقالاتی است؛ آنها می‌خواهند از وضعیت پیش آمده نهایت استفاده را برده و بیشترین منفعت را کسب کنند.

مهمتر از همه حقیقتی پنهان از قرارداد فلیکس است؛ اگر منچستریونایتد حتی 130 میلیون یورو برای فلیکس پیشنهاد داده باشد، همه این مبلغ به جیب اتلتیکومادرید نخواهد رفت؛ پذیرش چنین پیشنهادی یعنی از فروش فلیکس اتلتیکو سود کمی خواهد برد. از قرارداد فلیکس با اتلتیکومادرید 3 سال باقی مانده است. رقم استهلاک این قرارداد 64 میلیون یورو برآورد می‌شود و پس از کسر این رقم اتلتیکومادرید تنها 66 میلیون یورو از رقم پیشنهادی منچستریونایتد را به جیب خواهد زد. 

با این حال اتلتیکومادرید مدعی است قیمت پیشنهادی منچستریونایتد غیرقابل قبول است. آنها انتظار پیشنهادی 250 میلیون یورویی را برای فلیکس می‌کشند؛ حتی ممکن است به بند فسخ 350 میلیون یورویی این بازیکن توجه کنند و پیشنهادی در آن حدود را مدنظر قرار دهند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها