بازدید 6471
با حکم مدیرعامل شرکت مس؛

سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی منصوب شد

با حکم دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران دکتر امید طیاری به عنوان سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ 18 August 2022

سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی منصوب شد

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، کتر علی رستمی عصر دیروز (26 مردادماه 1401) در مراسم تودیع محراب احمدیان معاون پیشین و معارفه امید طیاری معاون جدید توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی که با حضور معاونان و مدیران ستاد و مدیران مجتمع‌‌ مس سرچشمه و مس سونگون برگزار شد‌ با قدردانی از زحمات معاون پیشین گفت: یکی از پر کارترین معاونت‌ها، حوزه منابع انسانی است و طی این مدت آقای احمدیان با تلاش های خود کمک های بسزایی در انجام امور داشتند.

رستمی تصریح کرد: خوشبختانه در امر تولید؛ مالی و اقتصادی مشکل با اهمیتی نداریم لیکن لازم است برای تحول در حوزه تولید و توسعه در حوزه منابع انسانی مسائل و موضوعات متناسب با این دغدغه‌ها مرتفع گردد و با توجه به این که معاون جدید از تجربه لازم برخوردار هستند امیدواریم با تدبیر موانع را رفع کنند و بتوانیم بیش از پیش آرامشی در خور توجه در حوزه منابع انسانی ایجاد کنیم.
دکتر رستمی با بیان این که نیروی انسانی بسیار ارزشمند تر از سایر دارایی های شرکت است و همه عضو خانواده بزرگ شرکت مس هستیم گفت: در شرایط کنونی سرعت تغییرات حوزه دانش و تکنولوژی بسیار سریع است؛ از این رو با مربی‌گری، پرورش و آموزش‌های جدید، زمینه ارتقای تخصص همه نیروهای شرکت را فراهم کنیم.

مدیر عامل شرکت مس با تاکید بر اهمیت لزوم ارتقای فرهنگ سازمانی، اظهار کرد: به عنوان مدیران شرکت باید به همه نیروهای انسانی اهمیت بدهیم و نگاه همدلانه نسبت به رفع مسائل آنها داشته باشیم.
وی با اشاره به جایگاه والای خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان گفت: انتظار داریم به خانواده های این عزیزان که همه ما آرامش کنونی را مدیون شان هستیم توجه بیشتری شود.

بیانیه گام دوم انقلاب باید محور تحول در منابع انسانی باشد

دکتر رستمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب، تصریح کرد: مجتمع‌ها و شرکت‌های تابعه باید در همه فعالیت‌ها از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی شرکت مس بیشتر استفاده کرده و در راستای گام دوم انقلاب پرشتاب حرکت کنند.
مدیر عامل شرکت مس در ادامه بر اهمیت موضوع سازمان یادگیرنده تاکید کرد و گفت: در تصمیم گیری‌های مدیران توسعه تکنولوژی شرکت مورد بازنگری قرار گیرد و تبدیل به سازمان یادگیرنده در امر تکنولوژی‌ها و دانش جدید شویم.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به ایمنی و بهداشت محیط کار و الزامات محیط زیستی، افزود: اینها کلمات ارزشمندی است و نباید در حد شعار باقی بماند و از مدیران خواست تا در اجرای پروژه‌ها و حوزه محیط زیست جدی تر عمل نمایند.
مدیرعامل شرکت مس در ادامه گفت: از مدیران مجتمع ها و ستاد انتظار داریم به آراستگی محیط کار و استاندارد سازی و ارتقای سطح بهره وری توجه جدی کنند.
در پایان این جلسه، دکتر رستمی با تقدیر از زحمات آقای احمدیان و اهدای لوح تقدیر، برای ایشان در سمت مشاور مدیرعامل آرزوی موفقیت کرد.

شایان ذکر است به سوابق آقای طیاری می‌توان به ریاست دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات کرمان، مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایت سازمان سما، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و مدیرکل منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 99 تا کنون اشاره کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان