بازدید 19911
۳
دردسر تازه برای متهمان ویلموتس گیت

فیفا:دستمزد مربیان از حساب فدراسیون پرداخت نمی‌شود

کد خبر: ۱۱۳۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ 17 August 2022

 

در حالی که یکی از ادعاهای مهدی تاج نامزد انتخاباتی فدراسیون فوتبال پرداخت بدهی 6 میلیون یورویی این مربی و دستیارانش از محل منابع مالی فدراسیون فوتبال ایران در فیفا بود فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده است به هیچ وجه از محل منابع مالی فدراسیون های عضو دستمزد مربیان و همچنین مطالبات بازیکنان پرداخت نخواهد شد.

بر اساس مکاتبات بخش حسابداری فیفا بانک های فدراسیون جهانی فوتبال کلیه درخواست های مرتبط با پرداخت به مربیان و بازیکنان را در هر سطح و رده ای رد می کنند.

فیفا در این نامه به فدراسیون های عضو اعلام کرده از ارائه هرگونه درخواست به منظور پرداخت مطالبات مربیان و بازیکنان از حساب موجود در فدراسیون جهانی خودداری نمایند چرا که اینگونه درخواست ها توسط بانک فیفا مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

گفته می شود یکی از دلایلی که باعث اعلام دستورالعمل جدید به فدراسیون های عضو شده جلوگیری از پولشویی و استفاده از منابع مالی فدراسیون ها در زمینه توسعه زیرساخت ها ، سرمایه گذاری در فوتبال پایه ، فوتبال بانوان و استعدادیابی است و بر همین اساس فیفا تمایلی به پرداخت منابع مالی فدراسیون ها به مربیان و حتی بازیکنان ندارد./ آخرین خبر

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ولی بازم میاد چون خودیه .
با تایید صلاحیت شدن تاج معلوم می شود این جا ظوابط حاکم نیست و این رابطه هاست که افراد را منصوب می کند . مضافا اینکه همه هم در اختلاس از هم مدرک دارند و چاقو دسته خود را نمی برد.
بنده نوشتم اگرقراره که مست گیرند هرانکه هست گیرند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل