بازدید 4033
۲

افزایش قیمت‌ها در انگلیس

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که از زمان کمبود غذا در جهان و افزایش هزینه‌های انرژی و در نتیجه افزایش قیمت مواد غذایی در انگلیس، میلیون‌ها شهروند این کشور وعده‌های غذایی خود را کاهش داده‌اند تا در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴ 17 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، نظرسنجی "تایمز رادیو" نشان داد که ۱۶ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی به صورت مکرر وعده‌های غذایی خود را کاهش داده‌اند تا در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.

براساس نتایج این نظرسنجی از هر ۱۰ پرسش شونده، چهار نفر مجبور شده‌اند از خرید مواد غذایی که معمولا از آن‌ها استفاده می‌کرده‌اند صرف نظر کنند.

حدود ۵۰ درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی اعلام کردند که به دلیل روند افزایش هزینه‌های زندگی در سرتاسر انگلیس، مجبور شده‌اند غذا خوردن در کافه‌ها و رستوران‌ها را کاهش دهند تا از هزینه‌های خود بکاهند.

به گزارش ایرنا، کارشناسان اقتصادی پیش بینی می‌کنند که افزایش قیمت‌ها و بالا رفتن تورم همچنان در سال آینده میلادی برای اقتصاد انگلیس ادامه داشته باشد.

در آستانه آخرین تصمیم بانک انگلستان در مورد نرخ بهره، اندیشکده بنیاد رزولوشن (Resolution) اعلام کرد که فشارهای معیشتی ناشی از افزایش قیمت‌ها احتمالا قوی‌تر و طولانی‌تر از پیش‌بینی این بانک خواهد بود.

کمیته سیاست پولی بانک انگلستان در ماه ژوئن گفته بود انتظار دارد تورم در ماه اکتبر به اندکی بیش از ۱۱ درصد برسد.

موسسه اقتصادی مک‌گراهیل در آخرین گزارش خود از وضعیت اقتصادی انگلیس و شرکت‌های بخش خصوصی خدمات این بخش را از زمان قرنطینه فصل زمستان در سال ۲۰۲۱ در پائین‌ترین سطح اعلام کرده است.

به گفته بنیاد رزولوشن تا حدودی قیمت بعضی از کالاها مثل سوخت‌های فسیلی کاهش یافته است ولی همچنان قیمت گاز بالاست و پیش‌بینی‌ها حاکی از رسیدن قیمت سوخت به سقف ۳۵۰۰ پوند است.

سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) در ارزیابی سالانه خود از وضعیت انگلیس اعلام کرد که اقتصاد این کشور رشدی آهسته‌ و تورمی بالا را تجربه می‌کند که منجر به کمبود نیروی کار شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
شما نمیخواد دلت برای انگللیسی ها بسوزه
نهایتا تورم اونها 5 درصد هستش نه 500 درصد در دو سال
ضمنا اونجا حداقل درآمد 1000 یورو هستش اما اینجا با هزار یورو میشی دهک دهم
اونجا روغن 1.5 یورو هستش و اینجا هم روغن 1.5 یورو
اونجا شیر 1.5 لیتری یک یورو هستش و اینجا هم یک یورو
به معنی واقعی کلمه بدبخت شدیم
اره همه جا تورم شان از ایران بیشتر است تازه بهشون یارانه هم نمی دهند

راضی شدی تابی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار