بازدید 5234

مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس

کد خبر: ۱۱۳۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱ 15 August 2022

واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران فصلی به دره در جاده تنگ ارم شهرستان دشتستان منجر به مرگ 4 کارگر و مصدوم شدن 13 نفر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر شنبه مینی‌بوس حامل کارگران فصلی گوجه کار در مسیر جاده «پشت پر - تنگ ارم» شهرستان دشتستان دچار انحراف شد و به دره سقوط کرد.

دکتر حسن ملکی زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهردر این باره گفت: در ساعات اولیه وقوع حادثه، ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ با هماهنگی مرکز پیام اورژانس شهرستان دشتستان از مراکز و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بوشکان و تنگ ارم؛ دالکی و قلعه سفید و همچنین یک دستگاه آمبولانس از جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد که 2 نفر در محل جان باخته‌اند و از 15 مصدوم این حادثه، سه نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت و ترخیص شدند و ۱۲ مصدوم بعد از دریافت مراقبت‌های اولیه درمانی با توجه به وضعیت آنها از سوی آمبولانس‌ها برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام شدند. اما دو مصدوم دیگر نیز در بیمارستان جان باختند و تعداد قربانیان به 4 نفر رسید.

احسان دانشگر ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان نیز گفت: پس از تریاژبندی هفت مصدوم توسط آمبولانس‌های اورژانس و یک نفر توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهید صادق گنجی انتقال داده شدند و پنج نفر سرپایی مداوا شدند. متأسفانه چهار نفر فوتی هم اعلام شد.

سرهنگ صادق مزارعی، فرمانده پلیس راه استان بوشهر نیز گفت: انحراف و واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس به دره در جاده پشت پر به تنگ ارم شهرستان دشتستان منجر به مرگ 4 نفر شد.

به گفته منابع محلی، این کارگران در زمین کشاورزی گوجه فرنگی در منطقه پشت پَر کار می‌کردند که مینی‌بوس آنها در محور ورودی کوهستانی منطقه واژگون می‌شود و 4 نفر از کارگران اهالی روستای دهرود در این حادثه جان خود را از دست دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر