بازدید 5135

نومان: ترفند جدید جذب مشتری کسب و کارها

امروزه کسب و کارها به خوبی می‌دانند، هر اتفاق بدی هم که بیافتد از دست دادن تماس‌های مشتریان و پاسخدهی نامناسب نباید یکی از آن‌ها باشد.
کد خبر: ۱۱۳۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ 15 August 2022

مرکز تلفن اینترنتی، یکی از ابزارهای جدیدی است که بسیاری از کسب و کارها هم اکنون برای فروش بیشتر، جذب مشتری، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و راحتی ارتباط با مشتری از آن استفاده می‌کنند.

امروزه کسب و کارها به خوبی می‌دانند، هر اتفاق بدی هم که بیافتد از دست دادن تماس‌های مشتریان و پاسخدهی نامناسب نباید یکی از آن‌ها باشد.

یکی از ترفندهایی که حرفه‌ای ترین مدیران در ایران برای همین منظور از آن استفاده می‌کنند، راه اندازی مرکز تلفن اینترنتی 3cx با شرکت نومان است.

  • آیا استفاده از مرکز تلفن 3cx برای شما مناسب است؟
  • اصلا سیستم‌های تلفن VoIP چه هستند؟

سیستم VoIP همانطور که از نامش پیداست از اینترنت برای برقراری و دریافت تماس استفاده می کنند. برخی از ارائه دهندگان خدمات به شما امکان استفاده از تلفن‌های آنالوگ را می‌دهند، اما اکثریت آنها تلفن‌های تحت شبکه را پیشنهاد می‌کنند که از طریق پورت شبکه به مودم اینترنت شما وصل می‌شود.

اگر با تلفن های تحت شبکه و نحوه عمکلرد آن آشنا نیستید می‌توانید به مجله یکی از برترین ارائه کنندگان مرکز تلفن اینترنتی به آدرس www.nomanco.net مراجعه کنید و اطلاعات جامعی در مورد آن کسب کنید.

اگر از سرویس‌های مرکز تلفن اینترنتی استفاده کنید پس از اتصال به برق و اینترنت براحتی می توانید تماس بگیرید و دریافت کنید. با استفاده از پرتال تحت وب و ورود به سیستم، می‌توانید ویژگی‌های متعددی را شخصی‌سازی کنید، تماس ها را مدیریت کنید، با همکارانتان در ارتباط باشید و گزارش تماس‌ها را دریافت کنید یا وضعیت پاسخگویی‌تان را از حالت آماده به حالت مسافرت، جلسه و ... تغییر دهید و برای هر کدام پیام صوتی مختص به آن وضعیت را آپلود کنید.

مهم ترین تفاوت بین شماره ویپ و تلفن ثابت آنالوگ در فناوری آن است. تلفن‌های ثابت از ابتدای قرن بیستم تغییر چندانی نکرده‌اند و نیاز به سیم کشی و زیرساخت سخت افزاری دارند. نسل قدیم تلفن ثابت فقط امکان برقراری تماس صوتی می‌دهد درحالیکه فناوری VoIP نحوه ارتباط شرکت‌ها را تغییر داده است.

برخلاف تلفن‌های ثابت که نیاز به سخت افزارهای بسیار پر هزینه برای ویژگی‌های مرکز تماس حرفه‌ای دارند ، سیستم‌های VoIP مجموعه‌ای از ویژگی‌های ارتباطی محبوب از قبیل داخلی  و تلفن گویا و پخش پیام خوش آمد گویی و ضبط تمامی مکالمات را دارند که با هزینه سالیانه بسیار پایین می‌توانید تهیه کنید و همانند کسب و کارهای بسیار بزرگ از امکانات راهکارهای ارتباطی یکپارچه بهره‌مند شوید.

مرکز تلفن ابری چگونه کار می کند؟

اگر از اسکایپ یا واتس‌اپ استفاده کرده‌اید، شما در واقع تجربه استفاده از تکنولوژی VoIP را داشته‌اید. تماس‌های VoIP از طریق تلفن تحت شبکه یا از طریق هدفون با استفاده از تلفن نرم‌افزاری برقرار می‌شوند. هنگام برقراری تماس، داده‌های صوتی بین شما و تماس‌گیرنده  هدایت می‌شود و تفاوت ارائه دهنده تلفن اینترنتی با بهترین تلفن اینترنتی ( لینک به نومان ) دقیقا در همین بخش مشخص می‌شود.

با رشد کسب و کارها داشتن سیستم تلفنی که با انتظارات مشتریان همسو باشد بسیار مهم است. برخلاف خطوط ثابت سنتی، سیستم‌های VoIP دارای ویژگی‌های قدرتمندی هستند که به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا تأثیرات بزرگی برجای بگذارند، از جمله:

۱.تلفن گویای هوشمند. از دست دادن تماس‌های مهم یا کاری به دلیل مشغول بودن تلفن یا غیرحرفه‌ای بودن خوش‌آمدگویی به راحتی توسط تلفن گویای هوشمند حل می‌شود. وقتی شما نمی توانید تماسی را قبول کنید، تلفن گویای هوشمند مسئولیت را بر عهده می‌گیرد، تماس‌گیرندگان به جای شنیدن سیگنال مشغول یا حالت انتظار، به پیام حرفه‌ای که از قبل برای چنین شرایطی‌ آماده شده است منتقل می‌شوند و با توجه به آپشن‌های موجود می‌توانند اقدام کنند.

اگر تاکنون در مورد سفارش ضبط صدا حرفه‌ای و مزایای آن برای کسب و کارتان چیزی نشنیده‌اید پیشنهاد می‌کنیم به صفحه خدمات سفارش ضبط صدا ( یا ضبط نریشن) نومان مراجعه کنید تا متوجه تاثیر اولیه‌ی بی نظیر این بخش بشوید.

  1. ایجاد رینگ گروپ و صف پاسخگویی. برای اطمینان از اینکه هر تماس‌گیرنده تجربه مثبتی دارد، می‌توانید گروه‌هایی را برای پاسخگویی مشخص کنید تا به طور همزمان داخلی این افراد زنگ بخورد. به عنوان مثال تمامی پرسنل بخش فروش، تماس‌ها را دریافت کنند یا انتخاب کنید تا زمان پاسخگویی تماس‌ها به‌طور متوالی، از فردی به فرد دیگر منتقل شود.

در این مدت که مرکز تلفن ابری در حال تلاش برای یافتن اولین کارشناس آزاد است. تماس گیرنده به پیام تبلیغاتی از پیش ضبط شده شما که احتمالا در حال توضیح تخفیفات و خدمات شما است گوش می‌دهد.

  1. جابجایی. در ارتباط ماندن با مشتریان احتمالی و تماس گیرندگان به هنگام دوری از دفتر شاید تا چند سال قبل اهمیت بالایی نداشت اما امروزه یکی از ویژگی‌های بسیار مهم و حیاتی است. هم اکنون کسب و کارهای ایرانی خیلی زیادی وجود دارد که کارمندانشان از شماره‌ی شخصی برای تماس‌های کاری استفاده می‌کنند. این عمل علاوه براینکه کاری غیر حرفه‌ای است برای مدیریت کسب و کار نیز به عنوان تهدید تلقی می‌شود.

آمار نشان می‌دهد ۶۰ درصد کارمندان به هنگام ترک کار اطلاعات کسب و کار را با خود می‌برند. راهکار ساده و در دسترس برای مدیران در جلوگیری از چنین تهدیدی استفاده از مرکز تلفن ویپ است.

برخی از مرکز تلفن‌های voip مانند نرم افزار 3cx برای دورکاری بهینه شده اند. کارمندان می‌توانند از طریق برنامه‌های موبایل و دسکتاپ به همان روشی که از دفتر تماس می‌گیرند، تماس بگیرند و دریافت کنند و همچنین پیام‌های صوتی دریافت شده را از طریق ایمیل یا پنل تحت وب‌شان گوش دهند.

  1. ایجاد کنفرانس مجازی. اگر کنفرانس‌ها بخش جدایی‌ناپذیر از کسب‌وکار شما هستند، می‌دانید وجود سامانه کنفرانس مجازی صوتی و تصویری با پایداری عالی و صدای خوب از چه اهمیتی برخوردار است.با مرکز تلفن ابری می‌توانید کسب و کارتان را به چنین امکانی مجهز کنید.
  2. ضبط مکالمات. ضبط مکالمات جزو یکی از اساسی ترین و پایه‌ای ترین امکاناتی است که هر کسب و کاری باید از آن بهره‌مند شود. چه برای اهداف آموزشی کارشناسان فنی و فروش برای پاسخگویی بهتر چه برای آرشیو مکالمات برای استفاده‌های بعدی با اهداف فروش. یا حتی داشتن نمونه مکالمه برای سندیت به آن در جلسات بعدی. تمامی یا تک به تک این موارد استفاده از چنین امکانی را ضروری می‌کند.
  3. شماره تلفن ثابت‌تان همیشه ثابت خواهد بود. حفظ شماره تلفن دفتر یکی از دغدغه‌های کسب و کارهای کوچک و کسب و کارهای اجاره‌ای است، با وجود شماره ویپ و مرکز تلفن اینترنتی، شما مالک خط تلفن ثابت‌تان خواهید بود و با جابجایی احتمالی همین شماره را خواهید داشت. پس از جابجایی بدون نیاز به تغییر کارت ویزیت، سربرگ شرکت و اطلاعات وب سایت کافیست که تلفن‌های خود را مطابق گذشته به اینترنت وصل کنید و تماس بگیرید و دریافت کنید. 

آشنایی با اصول پایه‌ای مرکز تلفن اینترنتی:

Cloud PBX سیستم تلفن مبتنی بر ابر است که ارائه‌دهنده خدمات VoIP آن را در فضای ابری مدیریت می‌کند و سرویسی است که شرکت‌ها برای استفاده از آن حق اشتراک ماهانه پرداخت می‌کنند.

Ethernet به شبکه داخل دفتر شما اطلاق می‌شود - مانند شبکه رایانه‌ها و دستگاه‌های موجود در دفترتان. برای استفاده از تلفن‌های تحت شبکه آنها را از طریق پورت ethernet به اینترنت وصل می‌کنید

راه اندازی تلفن ابری برای کسب و کارها معمولا کمتر از ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. یکی از تفاوت‌هایی که هنگام تغییر به سیستم VoIP متوجه می‌شوید، کاهش هزینه تجهیزات است. سیستم‌های تلفن‌ سانترال سنتی نیاز به نصب تجهیزات سخت افزاری فراوان و هزینه نگه‌داری و تعمیر سالیانه را دارند که در مرکز تلفن ابری با هیچ کدام‌شان مواجه نمی‌شوید.

برای استفاده از مرکز تلفن اینترنتی پس از فعال شدن سرویس‌تان مراحل زیر را باید طی کنید.

از وجود اینترنت پایدار در داخل دفتر‌تان مطمئن باشید.

در صورتیکه تلفن تحت شبکه خریداری کرده‌اید. تلفن را ابتدا به شبکه محلی و سپس به برق وصل کنید.

در صورتیکه از طریق موبایل می‌خواهید از سرویس مرکز تلفن اینترنتی استفاده کنید از وجود بسته اینترنتی فعال برروی سیم‌کارت‌تان مطمئن شوید.

با این سه مرحله ساده سیستم تلفن گویای حرفه‌ای شما آماده استفاده است.

مزایای کلیدی مرکز تلفن ابری:

نومان: ترفند جدید جذب مشتری کسب و کارها

  1. تاثیر اولیه عالی: احساس و مدل ذهنی مشتریان و عموم کسانیکه می‌خواهند از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند اغلب به تعامل اولیه تلفنی آنها بستگی دارد. آیا پیام خوشامدگویی واضح و حرفه‌ای دارید؟ شرکت شما چه 10 کارمند داشته باشد و چه 200 کارمند داشته باشد، اگر به صورت صحیح و با مشاورین مجرب نومان، این نوع سیستم تلفنی راه‌اندازی شوند قطعا حرفه‌ای دیده خواهید شد.
  2. کیفیت تماس عالی: با پیشرفت تکنولوژی و افزایش سرعت اینترنت کیفیت تماس‌های تلفنی بسیار بیشتر از تلفن‌های آنالوگ شده است.
  3. کاهش هزینه‌ها: کاهش هزینه‌های اولیه و هزینه‌های نگهداری مرکز تلفن اینترنتی یکی از جذاب ترین مزایای تغییر به سیستم‌های VoIP است. کسانی که از سانترال سنتی استفاده می‌کنند هزینه های قابل توجهی را دارند. برای اطلاع از هزینه راه اندازی ویپ به صورت ابری و محلی و مقایسه آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید: www.bit.ly/voip-costs 
  4. بهینه شده برای استفاده کارکنان راه دور: کارمندان امروزه  از همه جا کار می کنند. مهم نیست که کارمندان کجا هستند. مهم این است که سرویسی داشته باشید که ارتباط کارمندان را با یکدیگر و مشتریان‌تان برقرار سازد.

برای بهره‌مندی از سرویسی که در بالا به آن اشاره شد ما استفاده از مرکز تلفن اینترنتی نومان را برای شما پیشنهاد‌ می‌کنیم.

همین الان می‌توانید با جستجوی : مرکز تلفن اینترنتی نومان در گوگل وارد وب سایت این شرکت شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها