بازدید 37803
با تحولات منطقه و جهان

حمله جنگنده‌های رژیم اسرائیل به طرطوس و حومه دمشق در سوریه+ فیلم/ سفر تنش زای ۵ تن از نمایندگان آمریکا به تایوان/ خشم چین: با آتش بازی می‌کنید/ نامه پوتین به رهبر کره شمالی

حمله جنگنده‌های رژیم اسرائیل به طرطوس و حومه دمشق در سوریه، سفر تنش زای ۵ تن از نمایندگان آمریکا به تایوان، خشم و عصبانیت چین از اقدام تحریک آمیز هیات نمایندگان آمریکا، نامه پوتین به رهبر کره شمالی و اعلام آمادگی روسیه برای تبادل زندانیان با آمریکا، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۳۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶ 15 August 2022

حمله جنگنده‌های رژیم اسرائیل به طرطوس و حومه دمشق در سوریه/ سفر تنش زای 5 تن از نمایندگان آمریکا به تایوان/ خشم چین: با آتش بازی می کنید/ نامه پوتین به رهبر کره شمالی

بین الملل تابناک: حمله جنگنده‌های رژیم اسرائیل به طرطوس و حومه دمشق در سوریه، سفر تنش زای ۵ تن از نمایندگان آمریکا به تایوان، خشم و عصبانیت چین از اقدام تحریک آمیز هیات نمایندگان آمریکا، نامه پوتین به رهبر کره شمالی و اعلام آمادگی روسیه برای تبادل زندانیان با آمریکا، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

حمله جنگنده‌های رژیم اسرائیل به طرطوس و حومه دمشق در سوریه

منابع خبری یکشنبه شب از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به طرطوس واقع در جنوب غرب سوریه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، صدای چند انفجار در آسمان طرطوس شنیده شده است.

در همین حال، رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی هدف قرار گرفتن منطقه طرطوس سوریه شدند.

تعداد بازدید : 1282

سانا همچنین گزارش داد که پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان طرطوس مقابله کرده است.

در همین حال، خبرنگار الجزیره گزارش داد، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از حریم هوایی لبنان چند فروند موشک به سمت سوریه شلیک کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، یک منبع نظامی اعلام کرد، در ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه به وقت محلی دشمن اسرائیلی حمله هوایی از سمت جنوب شرق بیروت به برخی از مناطق در حومه دمشق و همزمان حملات دیگری را از سمت دریا به برخی نقاط در جنوب استان طرطوس انجام داد، که پدافند هوایی ما با این حملات مقابله و برخی از اهداف را رهگیری و منهدم کرد.

این منبع افزوده است: بر اثر حملات دشمن اسرائیلی سه نظامی کشته و سه تن دیگر زخمی شدند و خساراتی نیز به وقوع پیوست.

طی هفته‌های گذشته نیز رژیم صهیونیستی مناطقی در جنوب طرطوس را هدف قرار داده بود.

این تجاوزهای هوایی رژیم صهیونیستی در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد این حملات را محکوم کرده و خواستار توقف آن شده است.

سفر تنش زای پنج تن از نمایندگان آمریکا به تایوان

 روز یکشنبه، هیاتی از نمایندگان آمریکایی، وارد تایوان شد و قرار است تا با تسای اینگ ون، رییس این جزیره دیدار کند.

به گزارش رویترز، سفر این هیات دومین دیدار یک گروه سطح بالای آمریکایی از تایوان در میانه تنش نظامی با همسایه بزرگ این جزیره یعنی چین است.

پکن که با سیاست «چین واحد» خود، تایوان را بخشی از چین می‌داند، برای نشان دادن خشم خود به دلیل سفر نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان در ماه جاری میلادی، رزمایش‌های نظامی را در اطراف این جزیره برگزار کرده است.

سفارت آمریکا در تایپه اعلام کرده که ریاست این هیات بر عهده سناتور اد مارکی است و چهار قانونگذار آمریکایی وی را همراه می‌کنند. این هیات در چارچوب یک سفر دوره‌ای از کشورهای منطقه اقیانوس هند و آرام به این جزیره سفر کرده‎ اند.

حمله جنگنده‌های رژیم اسرائیل به طرطوس و حومه دمشق در سوریه/ سفر تنش زای 5 تن از نمایندگان آمریکا به تایوان/ خشم چین: با آتش بازی می کنید/ نامه پوتین به رهبر کره شمالی

دفتر ریاست جمهوری تایوان اعلام کرده که این گروه قرار است، دوشنبه ۲۴ مردادماه با تسای اینگ ون دیدار کند.

در این بیانیه آمده است: هنگامی که چین دنبال افزایش تنش‌ها در تنگه تایوان و منطقه با برگزاری رزمایش‌های نظامی خود است، سفر هیاتی از نمایندگان آمریکایی به ریاست سناتور مارکی، بار دیگر نشان دهنده «حمایت قاطع» کنگره آمریکا از تایوان است.

بر اساس بیانیه سفارت آمریکا در تایپه، این هیات قرار است در دیدار با رهبران تایوان، علاوه بر روابط واشنگتن-تایپه، درباره امنیت منطقه‌ای، تجارت و سرمایه‌گذاری، زنجیره تامین جهانی، تغییرات آب و هوایی و دیگر مسائل مهم و مورد علاقه و منافع طرفین رایزنی کند.

خشم و عصبانیت چین از اقدام تحریک آمیز هیات نمایندگان آمریکا

فرستاده ویژه چین در شبه جزیره کره در واکنش به سفر هیاتی از کنگره آمریکا به تایوان، از واشنگتن خواست به مداخله در امور داخلی این کشور پایان داده و به سیاست «چین واحد» پایبند باشد.

به گزارش تاس، یکشنبه هیاتی پنج نفره از قانون‌گذاران آمریکایی به سرپرستی «اد مارکی» سناتور دموکرات ایالت «ماساچوست»، در سفری از پیش اعلام نشده وارد تایوان شد؛ موضوعی که خشم پکن را به دنبال داشت.

لیو شیائومینگ، فرستاده ویژه چین در شبه جزیره کره در توییتی نوشت: «این یک حرکت بسیار خطرناک است، چیزی مثل بازی با آتش! هر که با آتش بازی کند، می‌سوزد.

حمله جنگنده‌های رژیم اسرائیل به طرطوس و حومه دمشق در سوریه/ سفر تنش زای 5 تن از نمایندگان آمریکا به تایوان/ خشم چین: با آتش بازی می کنید/ نامه پوتین به رهبر کره شمالی

وی افزود: ما از کشورهای ذی‌ربط می‌خواهیم که به سیاست "چین واحد" پایبند باشند، مسائل تایوان را به درستی مدیریت کنند و از مداخله در امور داخلی پکن دست بردارند.

این مقام چینی ادامه داد: هر که بخواهد از "اتحاد مجدد چین" جلوگیری کند، با "دیوار بزرگ فولادی" ساخته شده توسط بیش از ۱.۴ میلیارد تن در این کشور روبه رو خواهد شد.

نامه پوتین به رهبر کره شمالی

رسانه‌های محلی، بامداد دوشنبه از نامه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی خبر دادند.

خبرگزاری دولتی کره شمالی (کِی‌سی‌اِن‌اِی) با اعلام این خبر گفت که پوتین نامه مذکور را به مناسبت «روز آزادی» کره شمالی برای کیم ارسال کرده است.

به نوشته «رویترز» به نقل از این گزارش، رئیس جمهور روسیه در این نامه نسبت به توسعه و تقویت روابط با کره شمالی و کمک به تقویت امنیت شمال شرق آسیا ابراز امیدواری کرد.

پوتین در این نامه گفت: «روسیه و کره شمالی روابط دوجانبه جامع و سازنده را با تلاش مشترک گسترش خواهند داد. روابط نزدیک‌تر، به نفع هر دو کشور است و به تقویت امنیت و ثبات شبه جزیره کره و منطقه شمال شرق آسیا کمک می‌کند.»

سه سال قبل بود که کیم جونگ اون طی سفری به روسیه با پوتین دیدار کرد و زمینه‌سازی‌ها برای توسعه روابط پیونگ‌یانگ و مسکو را بنا گذاشت.

اعلام آمادگی روسیه برای تبادل زندانیان با آمریکا

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه روز یکشنبه گفت که مسکو آماده گفت‌وگوی حرفه‌ای و گام‌های مشخص برای تبادل زندانیان با آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری تاس، وی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "روسیه ۱" در ارتباط با مساله تبادل زندانیان با آمریکا گفت: من می‌خواهم یک بار دیگر تاکید کنم که طرف روسی آماده گفت‌وگوی حرفه‌ای و گام‌های ملموس در این زمینه است. اما این کار باید به صورت حرفه‌ای انجام شود.

وی ادامه داد: اگر طرف آمریکایی به دسیسه‌ها و نزاع‌های سیاسی ادامه دهد، این امر منجر خواهد شد تا مردم آمریکا با اقدامات رهبران خود بیشتر آشنا شوند.

حمله جنگنده‌های رژیم اسرائیل به طرطوس و حومه دمشق در سوریه/ سفر تنش زای 5 تن از نمایندگان آمریکا به تایوان/ خشم چین: با آتش بازی می کنید/ نامه پوتین به رهبر کره شمالی

 پیش از این، وزیرخارجه روسیه که برای شرکت در نشست «آسه‌آن» به کامبوج سفر کرده است، گفته بود، مسکو آماده گفت‌وگو با واشنگتن برای تبادل زندانی در چارچوب کانال‌های توافق شده بین روسای جمهوری دو کشور در ژنو است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که برای آزادی آمریکایی‌ها در روسیه تحت فشار قرار دارد، از کرملین خواست «بریتنی گرینر» بسکتبالیست آمریکایی را که به جرم حمل مواد مخدر به ۹ سال زندان محکوم کرده است، آزاد کند.

دادگاه روسیه «بریتنی گرینر» بسکتبالیست آمریکایی را به اتهام حمل مواد مخدر به ۹ سال زندان و پرداخت ۱۶ هزار دلار جریمه محکوم کرده است.

آمریکا از روسیه خواسته است دو تبعه‌اش به نام های «بریتنی گرینر» و «پل ویلان» تفنگدار پیشین آمریکایی را آزاد کند تا واشنگتن هم در مقابل «ویکتور بوت» تبعه روسی را آزاد کند.

چهارشنبه گذشته، آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه گفت که آمریکا پیشنهاد قابل توجهی را هفته‌ها پیش به روسیه داده و روز جمعه با همتای خود سرگئی لاوروف تماس تلفنی داشته است.

پرونده گرینر در آمریکا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اگر بایدن نتواند برای آزادی او توافقی ترتیب دهد، خطر افزایش مشکلات دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر وجود دارد.

یک مقام روس اعلام کرد، روسیه فقط با مبادله یک به یک شامل گرینر و بوت یا مبادله دو به دو موافقت خواهد کرد. روس‌ها بر این باورند که معامله دو به یک پذیرفته نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۴
تابی جون ، تورو خدا برای یکبار هم که شده به ما بگو اسراییل چه کسانی رو در سوریه بمبارون میکنه،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
اسراییل باررش حتم شده نابود می شود از سایه خودش هم وحشت دارد.
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
بنده بعنوان یکی از بزرگترین کارشناسان خبره مسایلهای بین الملل و نظامیگری و جنگی و اینچیزها توصیه میکنم و باید در یک حمله برق آسان با 5000 هزار موشک ابتدا به انگلیس حمله کنیم و سپس 5000 موشک به امریکا بزنیم و بعد 5000 موشک به عربستان و خلاصه به تمام همه کشورها یکی 5000 تا موشک بزنیم و مدیریت جهان را بدست بگیریم
آن موقع می توانیم پراید را به همه جاها صادر کنیم و اقتصاد خوب شود گرانی ها تمام گردند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
کافی است روسیه برعکس امریکا عمل کنند کمی توجه به گروه های مقاومت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
اسرائیل محاصره شده توسط نیروهای گارد جاویدان ایران و به زودی نابود خواهد شد
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
البته این سوال برای من هم بارها و بارها پیش اومده که اسرائیل چه کسانی رو تو سوریه هدف قرار می ده و اصولا چرا هیچ پاسخ مناسبی از طرف سوریه داده نمیشه؟ قبول دارم به دلیل جنگ های داخلی در سوریه، ارتش این کشور ضعیف شده و شاید به تنهایی قادر به پاسخگویی به حملات اسرائیل نباشه!!! اما اگه اسرائیل اهداف ایرانی رو مورد حمله قرار می ده، ایران بایستی برای یک بار هم شده جواب مناسبی به حملات اسرائیل داشته باشه. البته متاسفانه این وسط سوالاتی مطرح میشه که اصولا چه کسی و یا چه کشوری (به غیر از امریکا) به اسرائیل چراغ سبز نشون می ده که این حملات رو انجام بده و یا چه کشوری اطلاعات مناسب رو در اختیار اسرائیل قرار می ده تا حملات خود رو انجام بده. در هر صورت تاریخ ثابت کرده هر وقت در برابر حملات اسرائیل کوبنده و قاطع باشی، اونا کوتاه اومدن و متاسفانه اگه جوابی به حملات اونا داده نشه، اونا حملات خود رو بیشتر و بیشتر می کنن.
پوتین آنقدر درمانده شده است که به کره شمالی روی آورده است. همین روزهاست که از طالبان و داعش هم برای جنگ با اوکراین کمک بگیرد
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
اینکه ارزش پولش رفته بالا و در زمینه انرژی کاملا اروپا رو زمینگیر کرده رو اسمشو میزاری درمانگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
تو اینجوری فکر کن و خودتو گول بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
پس چرا تو آمریکا اروپا تورم شده روسیه پولش با ارزش تر شده
ناشناس
| Turkey |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
پوتین بزودی از بین میره مهره سوخته
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
آمریکا و غرب تو گل گیر کرده اند ، دلقک داره داد میزنه ماهی ۵ میلیارد دلار پول میخواد ، کشورش رسماً ورشکسته شده ، بعد اینها افاضه میکنند یه کم فکر کنید ضرر نمیکنید
آمریکا را باید پاسخگو کنیم چرا نماینده فرستاده تایوان همانطوری که آمریکا تو همه چیز دخالت میکنه ما هم باید دخالت کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
لطفا قبلش خودروسازان داخلی , مسئولان محترم, نمایندگان عزیز و ... را پاسخگو کنید. دمتون گرم , سر راه مسیر بازگشت پول نفت را هم جویا شوید.
لقمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
آمریکا با اسکار و... با معترضان بعضی کشورها
پذیرای می کند
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
از این حرفها نزن غربگداها الان غش میکنند
اامریکای تروریست ، همان شیطنتی که با اوکراین کرد و باعث بدبختی دلقک شد ، همان کار را با تایوان داره میکنه ، غربگداها معمولا این کرم ریختن ها را فراموش میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
چقدر بی ادبی!!! یخورده مثل غرب گراها باکلاس و کمال گرا باش /
ناشناس
| Canada |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
دوست عزیز شرق گدا!!!!!! شما از کجا می دونی که این اتفاق افتاده؟ از کجا معلوم که همه اینا از قبل برنامه ریزی شده باشه و همه طرفین با هم هماهنگ کرده باشن. به نظر من روسیه، امریکا و چین کاملا با هم هماهنگ هستن و تمام این داستان ها از قبل برنامه ریزی شده
چین اگر مثل روسیه عمل کند منتظر جنگ باید باشد. ولی فکر کنم چینی ها خیلی زرنگ تر از این حرفها هستند و حتی تایوانی ها عاقلتر از اکراینی ها. این اتفاق بیفتد فقط مردم تایوان قربانی میشوند. رسما آمریکا اینطوری میخاد چین را زمین بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
دوست عزیز، تایوان بخشی از کشور چین بوده و این حق رو دارن که این (کشور) را به سرزمین مادی خود برگردانند.
تفکرات برخی هموطنان در ۴۰ سال پیش گیر کرده هنوز گمان دارند فرانسه و انگلیس ابرقدرت هستند و دنیا بر پایه تولیدات امریکا و ژاپن و المان می چرخد. کاش یه سری به امارهای جدید اقتصادی بزنند. ابرقدرتهای اقتصادی جهان نوظهور: چین هند اندونزی و در سالهای اتی مصر خواهند بود. در اروپا بیشترین تعداد دانشجویان زبان خارجی مربوط به زبان چینی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
اندکی مطالعه نیکوست برادربدون مطالعه فرمایش نفرمائید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
تحلیهات نشون میده هیچ مطالعه ودربارغول تکنولوژی غرب نداری و هیچ سفر خارجی نرفتی و فقط تا ته کوچتون را بلدی 09:10
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
به متوهم 12:40 توصیه می کنم مصاحبه ایلان ماسک پس از سفرش به چین رو تماشا کنید. در این مصاحبه می گه در چین تکنولوژی هایی دیدم که نظیرش در آمریکا نیست. نکنه شما از ایلان ماسک بیشتر از تکنولوژی می دانید و دنیا دیده تر هستید؟
ناشناس
| Canada |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
در پاسخ به ناشناس 12:40 لطفا به نظرات دیگران احترام بزارین و به کسی توهین نکنین. شما از کجا می دونی این بنده خدا تا سر کوجه بیشتر نرفته؟ بعدش هم سفر خارجی داشتن و یا مسافرت های متعدد به کشورهای مختلف نشونه با سوادی نیست و ممکنه یه بنده خدا تو یه روستای دورافتاده باشه و هیچوقت هم از روستای محل سوکونت خود خارج نشده باشه اما یکی از بزرگترین دانشمندان زمان خودش باشه (تو همین ایران خودمون از این موارد زیاد بوده و صد البته تو کشورهای دیگه هم نمونه این وجود داره)
ناشناس
| Canada |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
اگه امریکا از رشذ تکنولوژی در چین نمی ترسید هواوی رو تحریم نمی کرد
ظاهرا آمریکا قصد ایجاد برخورد شدید با چین را برای کاهش خرید نفت از ایران و روس را در سر می پروراند و با کشاندن چین به در گیری با جمعیتی بالغ بر ۱/۴ میلیارد زلزله ای جتماعی و اقتصادی جهانی ایجاد می کند و چگونگی مدیریت آن برای کل جهان تاثیر خواهد داشت
مرگ برامریکای وحشی وتروریست وجنایتکارومرگ براسراییل تروریست وحشی وجنایتکاروکودک کش پلیدوحشی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
آروم باش آروم باش برو از یخچال یه ساندیس خنک بردار وحال کن
خدا چین وروسیه را با برق وصاعقه نابود کند
پس این آهن پاره های پوتین ( S300 و S400 ) به چه دردی میخوره در سوریه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
به درد منهدم شدن و اسقاط :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
نسل اس ۳۰۰ و اس۴۰۰ های پوتین داره توسط اوکراین منقرض میشه در اوکراین
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
روسیه با اسراییل مدارا می‌کنه هنوز با این آی کیو نفهمیدید
آمریکا از ما ایران اسلامی خیلی میترسه. می‌دونه که اگر با دربیافته کلید نابودی خودشو رقم زده. دولتمردان ما و نیروی نظامی ما چنان مقتدر هستند که آمریکا و رژیم صهیونیستی با ترس و ارز از دور فقط پارس می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
الان ماله کش ها میان و منفی میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
اینکه آمریکا از ایران وحشت داره یه چیز مشخصیه
زنده باد ولادیمیر پوتین مسیحی
مرده باد ولادیمیر زلنسکی یهودی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
زنده باد پوتین
مرگ بر لیبرالیسم و کمونیسم
زنده باد ناسیونالیسم
زنده ولادیمیر پوتین وطن پرست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
اونایی که منفی زدند یا لیبرال هستند یا کمونیست
اونایی که مثبت زدند دمشون گرم
وطن پرست هستند
درود بر پوتین
جدای از مساله این جنگ من از شجاعت و وطن پرستی روسها خوشم می آد. شما اگه در اروپا زندگی کرده باشید خیلی به ندرت مهاجر روس می بینید کلا در همه جای دنیا کم هستند. بیشتر در کشور خودشون می مونن. شاید بگید بهشون ویزا نمی دن ولی اینطور نیست. به ایرانیا مگه راحت ویزا می دن؟ ولی تو یه شهر فسقلی سوئد هر طرف سر می چرخونی یه ایرانی هست. روسها در جنگ جهانی دوم هم وطن پرستی خودشون و اثبات کردند. 26 میلیون کشته شدند که 21 میلیون نظامی و بقیه مردم عادی بودند. (تعداد کشته های نظامیان در جنگ هشت ساله ایران و عراق بین 300 تا 400 هزار نفر هست). یه سر به یوتیوب بزنید با اینکه اغلب انگلیسی بلد هستند محاله که به جز زبان روسی کامنت بذارن. مقایسه کنید با ملت ما. مردم ژاپن هم همچین حالتی دارن. خیلی کم به کشورهای دیگه مهاجرت می کنند و اونهام در جنگ جهانی شجاعتشون رو نشون دادند. من برای کشورهای این شکلی احترام قائلم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست