حکم اعضای فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام یک ماه تمدید شد/ اعضای جدید بعد از بررسی برنامه هفتم انتخاب می‌شوند

برنامه هفتم توسعه می‌بایست از سال 1400 شروع می‌شد که با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقام معظم رهبری، برنامه ششم یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش آن کنند.
کد خبر: ۱۱۳۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ 14 August 2022

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تمدید یک ماهه دوره فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگویی از تمدید یک ماهه دوره فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: با موافقت مقام معظم رهبری و با هدف پایان بررسی برنامه هفتم در مجمع تشخیص، دوره اعضای مجمع یک ماه تمدیدشده است.

وی گفت: بنابر، این، اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، یک ماه دیگر و بعد از پایان بررسی برنامه هفتم انتخاب و معرفی خواهند شد.

از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شش برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اجرا شده است که مدت‌زمان اجرای هر برنامه، 5 سال می‌باشد؛ برنامه هفتم توسعه می‌بایست از سال 1400 شروع می‌شد که با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقام معظم رهبری، برنامه ششم یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش آن کنند.

بر همین اساس و با توجه به پایان فرصت بررسی برنامه هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسات این مجمع به صورت روزانه برگزار شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی