بازدید 12103

بهترین روش برای افزایش فالوور واقعی

کد خبر: ۱۱۳۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 27 August 2022

شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، برای بسیاری از مردم وسیله‌ای برای تفریح و گذران اوقات فراغت است اما امروز این صفحات به ابزاری در یک صنعت پولساز بدل شده است که حتی از بزرگترین ستاره های ورزش دنیا گرقته تا سوپراستار های سینما درآمدی مترادف یا بیشتر از فعالیت حرفه‌ای خود از آن کسب می‌کنند.

بزرگترین و کاملترین نمونه این موضوع ، صفحه اینستاگرامی کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال دنیا است که اکنون نزدیک به نیم میلیارد نفر دنبال کننده دارد و درآمد او از این صفحه شاید با دستمزد فوتبالی او برابری کند!

بهترین روش برای افزایش فالوور واقعی

کسانی که به فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستند باید بدانند که فالوور نقش اصلی را در کسب و کارهای اینستاگرامی ایفا می‌کند. زیرا هرچقدر تعداد فالوور پیج بیشتر باشد، فروش بیشتری را نیز تجربه خواهید کرد. به همین خاطر صاحبان پیج‌ها در اینستاگرام هزینه زیادی را بابت اینکار پرداخت می‌کنند؛ بنابراین اگر به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده‌اید و یا می‌خواهید پیج خود را قوی‌تر از گذشته کنید، در ادامه همراه ما باشید تا شما را با روش‌ها و اصول افزایش فالوور در اینستاگرام آشنا کنیم.

اصول و مراحل افزایش فالوور در اینستاگرام

هر کاری اصول و روش‌های مخصوص به خود را دارد که اگر آن‌ها را رعایت کنید، زودتر به نتیجه می‌رسید. پیج‌های زیادی در اینستاگرام وجود دارند ولی همه آن‌ها نتوانسته‌اند موفق شوند چرا که به صورت اصولی کار نکرده‌اند. برخی از افراد فکر می‌کنند اگر یک پیج بزنند و چند کا فالوور فیک بخرند، دیگر کار تمام است و از فردا پول پارو می‌کنند. اما در واقع اینطور نیست، شما باید قدم به قدم پیش بروید تا به نتایج بزرگی برسید.

1.    هدفتان را مشخص کنید

اگر ندانید که به کجا می‌خواهید برسید، قطعا از مسیر درستی نخواهید رفت. در ابتدا باید هدف خود را از تاسیس پیج مشخص کنید. اینکه می‌خواهید چه محصولی بفروشید و یا چه خدماتی ارائه دهید را باید از قبل مشخص کنید. حتی اگر هدفتان سرگرم کردن دیگران هم باشد، باید بدانید که می‌خواهید چه محتوایی را در پیج منتشر کنید.

با تعیین هدف مسیر شما مشخص می‌شود و همین مساله سبب می‌شود به صورت هدفمند محتوا تولید کرده و فالوور جذب کنید.

2.    پیج را آماده کنید

حتی اگر بهترین مغازه را اجاره کرده باشید ولی ویترین و داخل مغازه خالی باشد، هیچ فروشی نخواهید داشت. هنگامی که یک پیج می‌زنید، ابتدا یک عکس مناسب برای پروفایل انتخاب کنید. سپس اسم خودتان و یا برندتان و هدف از تاسیس پیج را در قسمت بایو بنویسید و در نهایت برای پست و استوری خود برنامه ریزی کنید.

برای اینکه موفقیت شما زیاد باشد، باید به صورت روزانه محتواهایی را در قالب پست و استوری در پیجتان منتشر کنید. فعالیت مستمر در فروش و جذب فالوور زیاد نقش مهمی دارد و اگر یک روز فعالیت کنید و یک هفته هیچ کاری انجام ندهید، موفقیت زیادی به دست نخواهید آورد.

بهترین روش برای افزایش فالوور واقعی

3.    از دوستان و آشنایان بخواهید شما را فالو کنند

وقتی که پیج می‌زنید، تعداد فالوورهای شما صفر خواهد بود. بعد از اینکه پروفایل خود را تکمیل کردید و چند پست منتشر کردید، بهتر است برای دوستان، آشنایان و اعضای خانواده خود پیام بفرستید و از آن‌ها بخواهید شما را فالو کنند. با این روش در همان روزهای اول چند صد فالوور به دست خواهید آورد.

4.    استفاده از روش‌های رایگان برای جذب فالوور

روش‌های رایگان زیادی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارند و می‌توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید. برخی از این روش‌ها عبارتند از:

  • ارسال پیام به دایرکت افراد برای فالو کردن پیجتان
  • ایجاد تعامل با پیج‌های همکار
  • کامنت گذاشتن زیر پست‌ها
  • لایک کردن پست دیگران
  • فالو کردن پیج‌های مشابه حوزه کاریتان
  • هشتگ گذاری اصولی
  • تولید محتوای جذاب و مخاطب پسند

5.    خرید فالوور اینستاگرام

بعد از اینکه پیج خود را آماده کردید، می‌توانید با خرید فالوور واقعی ، تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. در این روش می‌توانید هر تعداد فالوور که نیاز دارید را سفارش دهید تا در زمانی بسیار کوتاه به پیج شما اضافه شود.

توجه داشته باشید فالووری که خریداری می‌کنید باید واقعی و فعال باشد. این نوع فالوور با لایک کردن پست‌هایتان به شما کمک می‌کند تا زودتر به اکسپلور راه پیدا کنید. همچنین اگر تعداد فالووری که خریداری کرده‌اید زیاد است، آن را به یکباره به پیج اضافه نکنید و سعی کنید آرام آرام اینکار را انجام دهید.

آپ فالو؛ برترین ارائه دهنده خدمات فالوور

سرویس‌های آپ فالو با ارائه فالوور، لایک و کامنت واقعی به مشتریان، باعث بالا رفتن بازدهی کسب و کار در اینستاگرام می‌شود. آپ فالو خدمات خود را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت عرضه می‌کند تا همه مشتریان بتوانند فالوور اینستاگرام واقعی و ایرانی خریداری کنند. تنها کاری که لازم است انجام دهید مراجعه به وب سایت آپ فالو و سفارش تعداد فالوور درخواستی است.

بهترین روش برای افزایش فالوور واقعی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی