بازدید 10845

حجم لیوان یکبار مصرف اسپرسو قهوه

کد خبر: ۱۱۳۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 13 August 2022

برخی از افراد جامعه اینگونه تفکر می کنند که لیوان یکبار مصرف یا لیوان کاغذی فقط یک نوع وجود دارد و حجم آن هم نیز ثابت است یا به نوعی دیگر فقط یک حجم دارد اما اشتباه آنها نیز همینجا خواهد بود زیرا لیوان یکبار مصرف مانند سایر محصولات از حجمهای مختلفی روبرو است و قیمت این دسته از محصولات نسبت به حجم آن نیز معلوم خواهد شد به عبارتی دیگر هر چقدر حجم لیوانهای یکبار مصرف زیاد باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت و برعکس هر چقدر حجم این لیوانها کاهش یابد قیمت آن هم نیز کاهش خواهد یافت.

یکی از وسایلی که تقریبا از زندگی اکثر افراد به نوعی حذف نمی شود، لیوان یکبار مصرف یا ظروف پلاستیکی ارزان است که در اکثر عروسیها نیز از این محصول در ظرفیت مختلف نیز استفاده خواهد شد.

حجم لیوان یکبار مصرف اسپرسو قهوه

بسیاری از افراد برای تولید این دسته از حجم لیوان یکبار مصرف بهترین متریال راب کار گرفته اند تا بتواند بهترین نوع لیوان یکبار مصرف را تولید کرده و روانه بازار کندلازم به ذکر است شرکت مربوطه ما محصولات خود را بهترین قیمت به بازار صادر می کند.

یکی از فواید لیوان یکبار مصرف را می توان به بازیافتی بودن این کالا اشاره داشت زیرا این محصول 91 درصد نرخ بازیات را بهره مند است و به نوعی یک کالای بازیافتی به شمار می آید به همین منظور می گویند آشغالهای لیوان یکبار مصرف را در نایلونی جدا بریزید تا این کالا بازیافت شود اما برخی درباره بازیافتی بودن این محصول اطلاع خاصی ندارند و آن را به راحتی نیز دور می اندازند.

لیوان یکبار مصرف اسپرسو

یکی از انواع لیوان یکبار مصرف که مورد استفاده بیشتر افراد قرار می گیرد، لیوان یکبار مصرف اسپرسو است که از نوع کاغذی نیز می باشد.

این لیوانهای کاغذی دارای ویژگیهایی هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

این مدل از لیوانهای یکبار مصرف برای انواع نوشیدنیهای گرم مانند چای ایرانی و همچنین سبک وزن طراحی و تولید شده اند.

همچنین این لیوانهای اسپرسو کاغذی باعث جلوگیری از نفوذ مایعات خیلی گرم به بیرون از آن می شود.

به دلیل جنس این لیوانها، مایعات گرم کمترین تاثیر شیمیایی را در روی آنها دارند و به صورت کاملا بهداشتی تولید می شوند.

ضمنا، رنگی که برای تولید آن به کار رفته است، کاملا گیاهی می باشد و به هیچ عنوان به محیط زیست آسیب نمی زند.

حجم لیوان یکبار مصرف اسپرسو قهوه

امروزه یک نوع نوشیدنیهایی وجود دارند که در واقع به عنوان دسر می باشند که به آنها  اسپرسو گفته می شود و برای نوشیدن آنها از یک نوع لیوان یکبار مصرف اسپرسو استفاده می کنند که به آن لیوان یکبار مصرف آیس پک می گویند.

معمولا این لیوانها دارای دو نوع متفاوت می باشند که هر کدام دارای دربهای مختلف مخروطی و درب تخت هستند و ظروف یکبار مصرف افطاری هم طرفداران زیادی دارد.

ضمنا، درب این لیوانها به صورتی ساخته شده اند که در مواقع تکان خوردن، محتویات داخل آن به بیرون ریخته نمی شود و افراد می توانند با خیال راحت از آنها استفاده کنند.

قیمت لیوان یکبار مصرف قهوه

همان طور که آگاه هستید لیوان یکبار مصرف مخصوص اسپرسو به دلیل ضخامت بسیار بالا بالا کیفیت عالی قیمت آن از دیگر ظروف یکبار مصرف بالا تر می باشد زیرا مواد به کار برده شده در این محصول بسیار با کیفیت بوده و مخصوص دمنوش های گرم می باشد که در انواع رستوران ها و کافه ها مورد استفاده قرار می گیرد. تولید این محصول بر اساس بهترین متریال ها روز دنیا و طبق تمامی استاندارد های بین المللی انجام خواهد شد.

جنس کاغذی انواع لیوان یکبار مصرف قابل استفاده در مکان های مختلف می باشد. از جمله مکان هایی که این جنس از ظروف در آنها مورد استفاده قرار می گیرند، انواع فست فودی ها و رستوران های بزرگ برای برگزاری مهمانی ها و جشن های مختلف می باشد. قابلیت چاپ پذیری بر روی انواع مختلف از انواع کاغذی ظرف ها، از جمله مزیت هایی است که این جنس از ظروف از آن برخوردار هستند.

حجم لیوان یکبار مصرف اسپرسو قهوه

ظروف جنس کاغذی اعم از درب دار اسپرسو و دو جداره کاغذی از ظرف ها، مناسب برای مورد استفاده و نوشیدن دمنوش های مختلف قهوه و سایر نوشیدنی ها است. ابتکار و ایجاد تبلیغات مختلف بر روی آنها سبب زیبایی بخشیدن به طراحی این گروه از لیوان یکبار مصرف قهوه شده است.

این گروه از وسایل دارای رنگ های مختلف می باشد و طراحی آنها به گونه ای است که مورد پسند افراد مختلف با سلیقه های گوناگون قرار می‌ گیرد. انواع طرح ها و رنگ های جنس کاغذی این گروه از وسایل علاوه بر فروش داخلی، به کشورهای مختلف صادر خواهند شد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار