بازدید 96626

واکنش دری‌نجف‌آبادی به بیانیه موسوی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بیانیه یکی از سران فتنه نمونه بارز از عقده‌گشایی علیه انقلاب و شهدای مدافع حرم است گفت: رفتار سران فتنه دشمن شادکن با کارکردی خارجی است.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳ 12 August 2022


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اراک در مصلی بیت المقدس ان شهرستان با محکوم کردن بیانیه شرم‌آور یکی از سران فتنه ۸۸ اظهار داشت: سران فتنه سال ۸۸ با دروغ تقلب ملت را آزرده خاطر و کام ملت ایران را تلخ کردند و با اردوکشی‌های خیابانی و راه انداختن اغتشاشات کشور را به لبه پرتگاه بردند و جرم آن‌ها نابخشودنی است و پس از گذشت دوازده سال، فتنه گران به جای معذرت‌خواهی از ملت و نظام اسلامی با انتشار بیانیه‌هایی شرم آور می‌خواهند بگویند ما هم هستیم و با عقده گشایی علیه مدافعان حرم و در راس آن‌ها شهید همدانی و شهید سلیمانی به دنبال نادیده گرفتن فداکاری ومجاهدت‌های این عزیزان هستند.

وی افزود: رفتار فتنه‌گران به دور از اخلاق، وجدان و انسانیت بوده و آب به آسیاب دشمن ریختن، رژیم صهیونیستی را شاد کردن و رفتار آن‌ها قابل بخشش نیست و البته فتنه گران در سال ۸۸ هم جایگاهی در بین ملت نداشتند و امروز هم با این رفتار‌ها گناهان خود را بیشتر خواهند کرد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به جنایات آل سعود در همراهی با رژیم صهیونیستی گفت: رژیم جنایت‌پیشه صهیونیستی تهدیدی بزرگ برای دنیای اسلام است و آل سعود به نام خادمین حرم بزرگترین خیانت را به جهان اسلام و مسلمانان روا می‌دارد که باید دست از حمایت از رژیم صهیونیستی برداشته و در مورد جان زائرین و انسان‌ها سهل انگاری نکند.

وی عنوان کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین ظلم بزرگ این رژیم غاصب و کودک کش است و مدعیان نیل تا فرات امروز خودشان را در دیوار‌های بتنی محصور کرده اند و به برکت جبهه مقاومت و تفکر انقلاب اسلامی نابودی اسرائیل قطعی بوده و نباید فراموش کرد دین اسلام دین کرامت، عدالت، آزادی خواهی و حمایت از مظلومین است و با هرگونه ظلم و ستم علیه مظلومین مخالف است، بنابراین جبهه استکبار به سردمداری غرب روز به روز ضعیف‌تر و ناتوان‌تر شده و از درون دچار بی ثباتی شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ملت شجاع و غیور فلسطین با مقاومت‌های خود سیاست‌های آمریکایی رژیم صهیونیستی را خنثی کرده و جبهه مقاومت امروز در هر بخشی می‌تواند بینی دشمنان را به خاک و خون بکشاند و دشمنان باید از اقتدار جبهه مقاومت اسلامی درس عبرت بگیرند.

وی افزود: ملت ایران تا آزادی قدس شریف در کنار مردم مظلوم فلسطین است و تمام قد مقابل جبهه استکبار و حامیان صهیونیستی آن‌ها ایستادگی خواهد کرد و جبهه مقاومت که یادگار حضرت امام (ره) و شهید سلیمانی است با افتخار از ملت‌های مظلوم دفاع می‌کند، قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و جبهه مقاومت از یادگاران امام راحل و شهید سلیمانی است.

امام جمعه اراک با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره خیام با همکاری روسیه گفت: همکاری و تعامل با سایر کشور‌ها برای رسیدن و دستیابی به تکنولوژی‌های برتر در دستور کار جمهوری اسلامی است و کار پسندیده‌ای است چراکه غربی‌ها و در راس آن‌ها آمریکا با تحریم‌های ظالمانه به دنبال محدودیت برای ایران هستند.

دری نجف آبادی افزود: همکاری و استفاده از تکنولوژی باید مورد توجه قرار گیرد و ما باید از فناوری کشور‌هایی که پنجاه سال از ما جلوتر هستند استفاده کنیم و توانیم در مسیر رشد علمی کشور موفق و سربلند حرکت کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار و ۱۷ مردادماه گفت: وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع رسانی، در توسعه فرهنگی جامعه و بسترسازی پیشرفت همه جانبه نقشی ارزشمند و بی بدیل دارد.

وی عنوان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران با دلسوزی، تعهد، وظیفه شناسی و مجاهدت حماسه‌ها را تبیین و روایت می‌کنند و مجاهدت‌های این عزیزان همواره قابل تقدیر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی