بازدید 57660
رمزگشایی از حملات غیرمنتظره دو ستاره نسل قبل پس از عزل سرپرست پرحاشیه

شورش در آخرین تمرین تیم ملی والیبال با اسم رمز پزشک اخراجی!

آیا این یک تسویه حساب برنامه ریزی شده از سوی سرپرست کنار گذاشته تیم ملی بود؟ چقدر این انتقادها یک روز مانده به اعزام تیم، صادقانه است؟ در میان حملات یک نام مشترک شنیده شد؛ پزشک اخراجی تیم ملی والیبال!
کد خبر: ۱۱۳۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ 12 August 2022

به نظر می‌رسد، اردوی تیم ملی والیبال ایران بعد از یک دوره کوتاه آرامش نسبی پس از توفان سال‌های گذشته، بار دیگر دستخوش تلاطم و حاشیه شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیروز در جریان آخرین تمرین تیم ملی والیبال پیش از اعزام به جام واگنر و قهرمانی جهان ۲۰۲۲، سید محمد موسوی، هرچه خواست علیه تیم ملی و فدراسیون والیبال گفت و کمی بعدتر میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال هم با تایید صحبت‌های موسوی از امکانات پزشکی تیم تا پاداش ۱۸ میلیون تومانی لیگ ملت‌ها را به سخره گرفت و گفت: «یک قرون از تیم ملی درآمد نداشته ایم!»

آیا این یک تسویه حساب برنامه ریزی شده از سوی سرپرست کنار گذاشته تیم ملی بود؟ چقدر این انتقاد‌ها سازنده و صادقانه است؟ و آیا چنین نقد‌های تندی بی جواب می‌ماند؟

 

کودتا در آخرین تمرین تیم ملی والیبال با اسم رمز پزشک اخراجی!

به گزارش تابناک، دیروز روابط عمومی فدراسیون والیبال، اصحاب رسانه را به آخرین تمرین تیم دعوت کرده بود تا پیش از اعزام به لهستان، گفت‌وگوهای معمول رسانه ای انجام شود؛ اما یکباره موسوی که بعد از یک سال دوری به تیم ملی برگشته بود، صحبت های بسیاری تندی علیه تیم ملی و فدراسیون والیبال انجام داد و عنوان کرد، صداقت جایی در این تیم ندارد و فقط به خاطر مادرش به اردو آمده و اکنون هم نمی‌خواهد به همراه تیم به جام واگنر و قهرمانی جهان برود.

موسوی عنوان کرد: «هیچ چیزی سر جایش نیست، حتی یک پروتئین و مکمل ورزشی نیست. هتل نبود، فیزیوتراپ که بچه‌ها با آن راحت باشند نیست. امروز بابت لیگ‌ جهانی ۱۸ میلیون پاداش دادند، در صورتی که حقوق چند ماه یک کارگر زحمتکش که قابل احترام است، از این بیشتر است»؛ اینها را محمد موسوی پس از پانزده سال حضور در اردوی تیم ملی بیان کرد؛ هرچند این صحبت های غیر منسجم در مواردی نقض کننده خودش هم بود. جایی می گفت کاملا آماده ام و کمی بعدتر می گفت سه ماه تمرین نداشته و با درد و رنج بسیاری در حال تمرین برای تیم ملی بوده است.

چند دقیقه بعد از صحبت های موسوی و کنار کشیدن بدون اطلاع قبلی از تیم ملی، میلاد عبادی پور که صبح دیروز کاپیتانی را به دلیل کسوت بیشتر به موسوی سپرده بود، به تندی گفت، من صحبت‌های موسوی را نشنیده‌ام؛ اما هر چه گفته درست است. او ادامه داد: هر چیزی که موسوی گفته است درست است. ما برای شرکت در لیگ ملت‌ها دو ماه خارج از کشور و دور از خانواده بودیم و همه می‌دانند با چه فشاری بازی کردیم، ولی آخرش به ما ۱۸ میلیون پاداش دادند و اگر این را نمی‌دادند، خیلی سنگین‌تر بودند. بعد از دو ماه دوری و زحمت کشیدن و نداشتن زمانی برای استراحت که تیم نه پزشک و نه ماساژور داشت و ناقص اعزام شد، بیایم ۱۸ میلیون پاداش بگیریم.

سرنخ قابل تأمل در حملات دو ستاره تیم ملی

کلید واژه پزشک در صحبت های موسوی و عبادی پور مشترک است. هر دو به سیامک افروزی پزشک برکنار شده تیم ملی اشاره می کنند و از راحت بودن با او حرف می زنند. بیراه هم نمی گویند، چون او بارها زمانی که بازیکنان تیم کنار کشیدند یا بازی نکردند، گفت مصدوم هستند و مصدومیت آنها را من تایید می کنم.

ساده لوحانه است که بپذیریم صحبت های موسوی و عبادی پور در فاصله چند دقیقه ـ آن هم در گفت وگویی که روابط عمومی فدراسیون ترتیب داده بود ـ بدون هماهنگی با هم بیان شده است.

به نظر می رسد، ترکش های کنار گذاشتن امیر خوش خبر سرپرست پانزده ساله تیم ملی والیبال تمامی ندارد، چون شرایط تیم ملی در تمام سال های حضور عبادی پور و موسوی به همین شکل بوده و این دو بازیکن ثروتمند، یکباره با سیل مشکلات پر تعداد روبه رو شده اند.

فدراسیون والیبال می گوید فقط در یک فقره سال قبل و پیش از اعزام تیم به المپیک توکیو به چهره های شاخص تیم نفری حدود نیم میلیارد تومان پرداخت کرده است و این بازیکنان امروز بی مقدمه هرچه می‌خواهند علیه تیم ملی و امکاناتش می گویند و خب نیم میلیارد هم که برایشان پول خرد محسوب می شود.

 

پایان راه موسوی با تیم ملی متحول شده

پایان تلخی به نظر می رسد. برای سیدمحمد موسوی، یکی از بهترین مدافعان وسط سابق جهان که در هر سه رده سنی نوجوان، جوانان و بزرگسالان سالها در اردوهای ملی حضور یافت. با تیم ملی ایران درخشید و در بهترین باشگاه ها با دستمزد بسیار بالا بازی کرد. وضعیت میلاد عبادی پور هم در جلسه فردای فدراسیون والیبال بررسی خواهد شد تا شاید آخرین بازمانده های نسل قبلی والیبال، خروجی خود خواسته و تلخ از سکو و قدرت داشته باشند.

کودتا در آخرین تمرین تیم ملی والیبال با اسم رمز پزشک اخراجی!

آخرین گام از پروسه حذف بازیکن سالاری

شاید هم تصور بازیکن با تجربه ای مثل عبادی پور این است که در آینده نزدیک، مجموعه ای به سرکردگی امیر خوش خبر به والیبال بازمی گردند و راه برای بازگشت موسوی و عبادی پور هم باز خواهد بود. چه تصویر عجیب و ناگواری. قرار گرفتن بازیکنانی در آخرین ماه ها و سال های اوج، برابر تیمی که آنها را تا به این سطح بالا آورد.

نویسنده: فرزاد کفیلی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵۹
خدا فقط آخر و عاقبت هر کسی را بخیر کند !
اگر اینها بجای رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بودند و پول اتوبوس رفت و برگشت به جبهه را هم خودشان پرداخت میکردند چه میگفتند ؟ دو ماه از خانواده دور بوده در بهترین هتل های اروپا استراحت کرده نیم میلیارد گرفته زبانش هم درازه ننگ به آن قهرمانی که با اینگونه عناصر بخواهد برای کشور بدست بیایید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
دقیقا فقط نق می زنند
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
قیاس مع الفارق میزنی جوانانی که جبهه رفتند با اعتقاد راسخ رفتند که دنیا در آن نقشی نداشت اما اینان زن و بچه دارند و در دنیای کنونی اول برای دخل و خرج زندگی اشان میجنگندو طبیعتا 500 میلیون امروز میشه باهاش سه ماه زندگی معمولی داشت هرچند همه ما حقوق یکسالمون میشه100 میلیون اما این ها پدیده های ورزش هستند و حتما حقشان بیش از این است نه با اندازه نگاه ما بلکه به دیگر کشورها و قهرمان آنها نگاه کنید
ورزش هم شده مثل سیاست واقتصاد کشور متاسفانه باندی وبدون تخصص در مدیریت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
وقتی نتیجه محوری باشد همین میشود، اگر بجای بردن فلان و فلان تیم، کار گروهی و بازی تیم محوری و احترام به کشور ملاک عمل قرار میگرفت، اینگونه نمیشد. همه میدانیم تیم ملی با ولاسکو متحول شد. اما بازیکنانی که الان سر ناسازگاری گذاشته آن موقع که ولاسکو از ایران رفت، طوری صحبت کرده اند که ولاسکویی وجود نداشته و آنها یکهویی متحول شده اند. بهتر است از کادر قبلی تیم ملی تشکر کرد و با همه آنها خداحافظی کرد.
مبارزه با این بازبکنان مغرور و از خود راضی به قیمت عدم کسب مقام و استفاده از جوانهای بااستعداد بیشتر می ارزه.
پیش بهطوی با یکن سالاری در تمام رشته های ورزشی.
در فوتبال هم باید جلوی آزمون و تارمی و جهانبخش ایستاد. تیم رو به حاشیه می برند.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
چرت و پرت تف نده اگه آزمون طارمی و جهانبخش نباشن تیم ملی اصلا قوی نیست تیم ملی بازیکن با تجربه و باهوش میخواد نه بازیکنی که فقط نقطه قوتش انگیزه بازیشه
وقتی دستمزد مربی لیگ برتری فوتبال 40 میلیارد تومن هستش. باید فاتحه باقی ورزشهارو خوند
اگر اعتراض کنند میشه بازیکن سالاری ؟ مگه دروغ گفتند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
نمیشه یک طرفه قضاوت کرد . ولی قهرمانی که با تیم ملی به شهرت رسیده و الان بخاطر پول خط و نشان می کشد بهتر ست که در تیم ملی نباشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
اخه این اصلا تو تیم نبوده . روز اولش بود . جایزه لیگ جهانی و حقوق اون بهش ربطی نداره. چون اصلا تو تیم نبوده . حالا بازیکنانی که تو لیگ جهانی بازی کردن بگن یه چیزی اما این که تو اون مقطع عضو تیم نبوده کهناراحت پاداش باشه .
ممنونیم از تحلیل منصفانه تابناک .فک میکنم اکثر مردم با این تحلیل موافق هستند .تو این شرایط بد تحریمی و اقتصادی کشور ک اکثر مردم دچار مشکلات خودشان هستندو دلخوشیان والیبال و فوتبال و کشتی هست بعضی از این ورزشکارها مردم را درک نکرده و سعی در بزرگنمایی مشکلات دارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
نه زیز ولی اینها از بازی کردن در همین تیم به اینجا رسیدن و اگر نبود کدام باشگاه خارجی اونرو مشناخت. بقول اون اقا چند وقط رفتند خارج از کشور در بهترین هتلها و کار سختشون تمرین و بازی بوده و اینقدر طلب کارند .حالا خودت فکر کن اون عزیزی که در جنگ ۸ ساله با پول خودش میرفت در برابر گلوله توپ وتانک دشمن ایستاد یا همین الان در خارج از مرزهای کشور برای امنیت من و شما میجنگه بدون هیچ چشمداشتی..بله بایدم قر بزنن چون همه چیز رو با پول مقایسه میکنن .ابروی کشورشونو ببرن اشکالی نداره.
دم هر دوتاشون گرم.
مشت نمونه خروار باند بازی در تمام ارکان.
بهانه نبود پول!
علت نبود پول! هزینه سرمایه‌های مملکت در جاهای دیگر!
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
چی میگی بابا چرا همه چی رو سیاسی میکنی
بهترین برخوررد قاطعیت عطایی دراخراج محترمانه این دوستاره هست چونکه اینا اشباع شده اندوثروتمند دیگه انگیزه ای ندارند برا درخشش، چون مادیات جای افتخارآفرینی رو واسشون پرکرده
خوب بازی نکن کسی مجبورت نکرده مگه تو لیگ ملتها نبودی چه اتفاقی افتاد که تو جهانی نباشی چه اتفاقی بیفته تیم ایران همینه نه کمتر نه بیشتر همون هفتم و هشتم جهانه نه پیشرفت می‌کنه نه پسرفت
سلام هر چقدر سیبل بازیکنان پر مدعا را چرب کنید باز هم نق خواهند زد بهتر آنست که عطایشان را به لقایشان ببخشند
پاسخ ها
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
هرچند 500 میلیون برای 80 درصد مردم فقیر عددد درشتی هست اما به هرکدام از این هشتاد میلیون بدی با 500 میلیون نمیتوانند کار خاصی بکنند
هر دو از پاداش ناچیزم گله کردن از نبود مکمل و بقیه امکانات اما شما فقط اون چیزی میشنوید که میخولین
بازیکنان سر به هوا باید اخراج بشن ، عاقبت بازیکن سالاری تاریک تاریک است

اخراج حتی به قیمت باخت های ناجور
موسوی؛ معروف و عبادی پور هرسه از بهترین های تاریخ والیبال ایران هستند.
اشتباهاتشان ذره ای از جایگاه حرفه ای انها کم نخواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
اشتباهاتشان آنها را به سقوط خواهد كشاند.
دقیقا حرفاتون کاملا درسته و این بازی کثیف این آقاست که علیه تیم ملی کاملا متحول شده انحام داده و با برنامه ریزی انجام شده امیدوارم مسولین والیبال کاملا هشیار باشند کاملا
وقتی شنیدم موسوی به تیم دعوت شده بسیار شگفت زده شدم، چون اولا ذهنیت خوبی از چند سال آخر بازی های ایشان نداشتم(سرویس خراب کردنهای اعصاب خرد کن و ....) از طرفی دل خوش بودم جوان گرائی متهورانه ای شده که خوب هم جواب داده، بهر حال از این حرکت موسوی تعجب نمیکنم اما از دعوت ایشان چرا
نمی دونم چرا باید یه همچین چیزی رو بنویسید
ولی هر دو بازیکن دارن کاملا صادقه حرف میزنن.
مسئله ۱۸ میلیون پول نیست مسئله کلاس تیم ملی و ارزش بازیکناست. عوض اینکه قدردان بازیکنایی باشین که واقعا دارن بی چون و چرا بازی میکنن یه همچین چرت و پرتایی منتشر می کنین. واقعا جای تاسف داره
ملی پوشان باید قدر لباس و نمایندگی ملت را بدانند و سخنانشان در شان یک کشور مسلمان انقلابی باشد که قهرمانان آن باید الگوی اخلاق و پهلوانی و گذشت باشن (برادرانه خطاب به عزیزان محبوب عبادی پور و موسوی و ....)
بازیکن سالاری دیگه چه حرف مسخره ای است خوب حرف حق تلخ است بازیکن هجده میلیون تومان پاداش ظلم نیست ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
یک ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
کار خاصی هم نکردن که ادعای پاداش بیشتر داشته باشن در ضمن حتما پرداختهای دیگری هم بهشون شده چرا از اونها حرفی نمیزنن
امیدواریم بچه های تیم ملی گول سید و حرفاش و نخورند و نشون بدن بدون ستاره های گذشته هم تیم ملی قدرتمند هست و درس بدن به قبلی ها
اولا عبادی پور و موسوی راست گفتن
در همه تیم ملی های دنیا دستمزد های چند صد هزار دلار برای مثلا شش ماه بازی دریافت میکنند

با توجه به جایزه ای که فدراسیون جهانی والیبال برای بازیکنان و تیم در نظر میگیره در مسابقات مختلف ، این پول دستمزد و حق این بازیکناس

بالاخره ملی پوش هستن و عرف ملی پوشان دنیا همین دستمزد هاست

پس دستمزد پارسال پونصد میلیونی رو نزنید از سرشون که پول یک ماشین تولید داخل هست !

ثانیا ، فدراسیون اصلا حای دفاع نداره شما سنگ چی رو میزنید به سینتون؟ حرف معروف و عبادی پور و موسوی و سایر بازیکنای تیم ملی برای من حجت هست و قطعا راستگو تر از شماها هستن

بقول معروف ، سر چایی لیمو و نبودن پول دعوا بوده
پروتئین و امکانات پزشکی تیم که بماند

اگر بازیکنای تیم ملی از پزشک تیم حمایت میکنن پس حتما و قطعا کارش رو درست انجام میداده

ورزش حرفه ای ابزار میخواد
پول میخواد
شما حق ندارید کم بزارید برای ملی پوشا
پاسخ ها
بیات
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
داداش برو المان ماستتو بخور
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
همین آقایان از موفقت های تیم ملی در لیگ ملتها به شدت ناراحت هستند و به نظر میرسه این آخرین تلاششون هم به جایی نخواهد رسید تیم لی از همه مهم تر هست و جوانان با کیفیت ما دوباره تمام تلاششان را برای کشور انجام میدن و اگه نتیجه هم نگیرند در قلب ما جا دارند
موسوی و عبادی پور حرف درست و زدن آقای داورزنی پول وگرفتی گذاشتی جیبت
بازیکن سالاری ممنوع
خب راس میگن این مملکت واسه آدمای مفید ارزشی قائل نیست کی گفته پول مهم نیست هرکی گفته غلط گفته آقا من دوس داشتم موسوی بازی کنه بخدابراحتی مدال میاوردیم
آره اون موقع که قائمی یه حرف زذه بود همه علیه ش جبهه گرفتن حالا چی
بابا اون نسل قبلی رو بندازید بیرون همه رو. مافیای معروف رو کلا بخشکانید اینها چشم دیدن موفقیت نسل جدید جوون با مربی ایرانی رو ندارند. امثال عبادی پور نباید جایی تو تیم ملی داشته باشند دیگه
بازیکن سالاری آفت ورزش است چه گروهی وچه انفرادی
خب این تفاسیر شما چه ربطی به عدم پرداخت پاداش FIVB به بازیکنان دارد؟ لطفا صحت یا عدم صحت این خبر را مشخص کنید.
موسوی و عبادی پور توانشان در همین حد بود که نشان دادند و دیگر مهره سوخته هستند مثل بقیه باید بروند و جایشان به جوانها بدهند باید قدردان تیم ملی باشند بواسطه تیم ملی الان موسوی و عبادی پور شدهاند
شاید خیلیا یادشون نباشه ولی من یادمه یه زمانی تو رقابتهای آسیایی آرزومون بود یک ست از ژاپن یا چین ببریم... حالا تو لیست ۸ تیم برتر جهانیم.... اگه تصورتون اینه که فدراسیون والیبال باعث این قضیه است، سخت در اشتباهید... فدراسیون والیبال مثل بقیه فدراسیون ها و سازمانهای دیگه کشور توسط یکسری آدم غیر مرتبط و بوسیله رابطه و پارتی اداره میشه....
این جایگاه فعلی والیبال و پیشرفت لیگ والیبال رو مدیون بازیکنان هستیم که یک عمر تلاش کردن و بعضا از جیبشون هزینه کردن تا به اینجا رسیدن...
زمانیکه امثال موسوی و معروف و عبادیپور بهترین های جهان تو پست خودشون انتخاب میشدن و با بازی بی نقصشون تیمو بالا میکشیدن چرا کسی نمیگفت اینا دارن باند بازی میکنن...؟؟
اینا بازیکن حرفه ای هستن و تو لیگهای معتبر بازی کردن، از حداقل حقوق و احترام خودشون اطلاع دارن چون زیر بار حرف زور و چاپلوسی نرفتن، شدن آدم بد و باندباز...
یادتون رفته سعید معروف بخاطر همراهی تیم ملی ایران و عشقش به مردم ایران از پیشنهاد بزرگ تیم و کشور آمریکا صرفنطر کرد؟؟؟
اینها جوان هستن ووقتی به پول میرسند دیگه خدا را بنده نیستن باید اصلا در مورد مبلغ بحث نکند وخیلیها هستن وقتی خاوماشین وویلا وپول نقد میگیرند دیگه بهوخودشون فشار نمی اوردند وظرفیت کمی دارند باید بدانند شغلشان ورزش است ونکته بعدی هم باید تمام امکانات لازم را در اختیارشان بگذارند که دیگه مشکلی نداشته باشند
چی شد که یک روز قبل اعزام موسوی یادش افتاد که جاش توی تیم ملی نیست .قبیح و بی ارزشی به این میگن فقط فکر خودش هست میدونه در مقابل جوانان با انگیزه میره رو نیمکت میخواد اینجوری مثل یه قهرمان بره .ولی بدون که حتی سرویس هم نمیتونی بزنی و در حد تیم ملی نیستی
نسل قبلی همش حاشیه و مسخره بازی بودن بهتر که جدا شد. عبادی پور هم فقط توی این چند بازی اخر خوب بود. بهتره همون هم کنار بره. خوش خبر که کلا برای گردش می ره ندیدیم یک بار یک کار مثبت انجام بده همش درباره کارشکنی صحبت می کنه اخه تو اونجا چکاره ای مفت خور
همه ما میدونیم که این یه حرکت برنامه ریزی شده بود تا تیم تحت شار قرار بدن که موفق نخواهند شد
باید اینا رو کنار بذارن و به کارشون ادامه بدن و موق بشن . تیم جوان و پر انژی در قلب ما جا دارین
وگرنه شما یک ماهه دارین تمرین میکنید و میتونستید همون 10 روز اول اینا رو بگین
مشکل اساسی سیاست های غلط دیکتاتور مابانه سرمربی تیم ملی است
امکانات حرفه‌ای و دقیق شرط بدیهی و لازم هر تیمی ست که در سطح اول جهان میخواد رقابت کنه، برنامه دقیق تغذیه، فیزیوتراپی، پزشکی و... و استفاده از متخصصان دقیق در همه این امور.

اگر حرفای موسوی و عبادی پور درست باشه، یعنی مکمل داده نمیشه، و خودشون با پول خودشون مکمل و پروتئین میگیرن، فیزیوتراپ و پزشک اعزام نشدن،امکانات هتل بد بوده و... اسم اینا فاجعه و افتضاح مدریتی ه، و گفتن و بیانش هرگگز بازیکن سالاری نیست. واقعا بی معنی ه که در اعزام ها مدیران ادرای میرن اما فیزیوتراپ و کادری که یه تیم حرفه ای بش نیاز داره نمیره،

اول از همه هم مربی زیر سواله،اگر او اینقدر نادانه که متخصص تغذیه در تیم نداره، برنامه دقیق تغذیه شامل مکمل و پرتئین و... داده نمیشه، کادر دقیق ماساژ و پزشکی و فیزیوتراپ کنارش نیستن و... واقعا باید به دانش و صلاحیتش شک کرد.

من میگم باید تحقیق کرد این موارد درسته یا نه، اگر هست واقعا جای تاسف داره حالا به هردلیلی گفته شده حرف درستیه و بااید اصلاح بشه.

پاداش به بازیکنان تیم ملی ای که در سطح اول جهانی ه حق مسلمه و فدراسیون باید خخیلی شفاف مبلغ اون و پاداش های فدراسیون جهانی رو اعلام کنه و خیلی شفاف به بازیکنان پرداخت بشه

،این حق بازیکنان ه که درآمد بالا داشته باشند وقتی اینقدر خوبند و در سطح اول دارند بازی میکنند و در بهترین باشگاه ها توپ میزنند این رو به عنوان نقطه ضعف مطرح نکنید مثل سنارگان دنیای فوتبال که هیچ کس گله از درآمدهای زیادشون نمیکنه... بازیکنان مسخره و‌بی کیفیت فوتبال داخل ایران حقشون این همه پول نیست چون از پولای دولتی میگیرن اما لااقل این دو ستاره والیبال واقعا در سطح اول دنیان و بهترین باشگاه های دنیا سرشون دعوا دارن و بیشترین پول رو میدن بشون، نوش جووونشششووون
سلام، برادر عزیز جناب آقای فرزاد کفیلی،
متن شما در عین حال اینکه از لحاظ ساختار ادبی و نگارشی خیلی عالی هست، ولی صادقانه و بی غرض نیست. به نظر می رسه یک متن سفارشی از مسئولین فدراسیون والیبال باشه. این بچه های تیم ملی (موسوی، معروف، عبادی پور) خیلی برای تیم ملی زحمت کشیدند و برای ما والیبال دوستان خاطره های بسیار خوبی درست کرده اند. اگر تا حدودی به قول شما ثروتمند شدند، به خاطر بازی در تیم های خارجی بوده و چیزی نیست که ما بخواهیم اون رو دست آویزی قرار دهیم تا این قهرمانان و نخبه های کشور رو خراب کنیم. متاسفانه این رویه این روزهای کشور شده و به جای نخبه پروری، مدام در حال تخریب نخبه ها و فراهم آوردن شرایطی برای خروج اونها از کشور هستیم. آقای فرزاد کفیلی گرامی، لطفار هوشیار باشید و در دام این رویه غلط نیفتید. هر کدام از انسان های باتجربه، با دانش، نخبهو قهرمان در تمامی حوزه های علمی، صنعتی، ورزشی و ... می توانند تولید کننده و سر منشا کار و ثروت در این کشور باشند. این چیزی هست که کشورهایی نظیر ژاپن و کره جنوبی را پیشرفت داد و ما از آن غافلیم. انشالله خداوند توفیق همه ما رو به سمت کسب یه تفکر درست هدایت کند. پیروز باشید.
بزرگترین اشتباه دعوت موسوی بود
برن مثل کیمیا پناهنده بشن اونم میگفت به من پولی نمیدن و ندادن . جناب موسوی بعد این همه بازی یه سرویس درست نمیتونه بزنه بعد میاد مدعی میشه . تو ایران جوونای بهتر از اینا هم هست فقط به خاطر باند و باند بازی جولانگاهی برا ظهور ندارن . مگه اینا نبودن این جدیدیا بد بازی کردن ؟ قطعا وقتی به تعداد بازی این دو مدعی برسن از اینا بهترن . عبادی پور بعد این همه بازی بازم تو موقعیتهای حساس روحیه شو میبازه.
آقای موسوی خاطرات خوبی از شما داریم. ولی بدان هر چه داری از تیم ملی است. اگر تیم ملی نبود شما الان اینقدر معروف نشده بودی. هر چند خودت زحمت زیادی کشیدی و دمت هم گرم. ولی در این برهه زمانی نیازی نبود حاشیه درست کنی.
متاسفانه میلاد عبادی پور هم بازیچه همان سرپرست قبلی شده. وقتی یک نفر پانزده سال سرپرست میمونه و با پشتوانه بسیار قوی دیگران تو همین سمت هر کاری میخواد میکنه نتیجه اش همین میشه. بهترین برخورد با میلاد در این مرحله کنار گذاشتن این بازیکن از اعزام هست. به نظرم خیلی هم تاثیر در نتایج نخواهد داشت
یادمون باشه اگر تونستی با دستمزدهای بالا در داخل وخارج گشور ثروتی بدست بیاری اولین جاییکه خودی نشون دادی در تیم ملی وبرون مرزی بود کمی انصاف داشته باشی در قضاوت
موسوی و عبادی پور هر دو باید حذف شوند و یا معذرت خواهی کنند ، تیم ملی جای این بازی ها نیست
سرمربی روسی که اومده بود، بد ترین نتیجه ها رو با تیم ملی رقم زد،بیشترین دست مزد هم گرفت حتی یه انتقاد هم بهش نکردین
حالا که بازیکنای تیم ملی حقشونو مثل بقیه تیم های ملی حرفه‌ای سطح جهانی طلب کردن،شدن توطئه گر؟!
همه نظرات محترمند اما:
نمک نشناس نیستم ومیدانم بدون میلاد قطعا تو لیگ ملتها صعود نمیکردیم. ممنونم میلاد جان خسته نباشی و ممنونم سید جان بخاطر تمام شادیهایی که در گذشته نصیب ملت کردی و این با میلیاردها پول قابل معاوضه نیست.
موسوی امد به اردو و دینش را به ملت ادا کرد ولی فدراسیون نتونست اونو نگهداره. در ضمن یادمون باشه درامد بازیکنانی با این سطح، از تیم ملی نیست. انها سالها بخاطر ملت در تیم ملی بازی کردن با کمترین پاداشها. پس قدردان باشیم.
ننگ بر افرادی که دقیقه نود به رهر دلیل پرچم مملکت را زیرپامیگذارند وطن فروشی مکنید آقای موسوی شما ملیاردهاتومان بیت المال رابرایت هزینه کردن تاشدی موسوی.
اهانت به پزشکان وظیفه رسانه ها شده است. سیامک افروزی پزشک نیست. یعنی دانشکده پزشکی را نگذرانده. یعنی فیزیوتراپیست است و فیزیوتراپیست پزشک نیست. باید رسماً از پزشکان عذرخواهی کنید. یک آدم بیسواد که ه گفته رسانه ها در آغاز کرونا ماسک احتکار کرده بود را پزشک خواندید. آیا هر کس که مردم و عامه به او بگویند دکتر، پزشک است (یعنی مدرک MD دارد)؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر