نامه ميرحسين بازتابی از تناقضات اصلاحطلبان است
عباس عبدی میگوید: میپرسند درباره متن «موسوی» چرا نظر نمیدهم؟ تناقضات و مشکلات فراوان حکومت بجای خود، ولی اصلاحطلبان با مجموعهای از تناقضات وارد ۸۸ شدند و شد آنچه که نباید میشد.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۸۶
| | 5038 بازدید

گزارش خطا



