بازدید 6002
۳

کره شمالی در مقابله با کرونا اعلام پیروزی کرد

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در نبرد علیه ویروس کرونا اعلام پیروزی کرد و دستور داد اکثر تمهیدات مقابله با این ویروس که از ماه مه در این کشور وضع شده بود، لغو شوند.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۷ 11 August 2022

خواهر رهبر کره شمالی به سئول هشدار داد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، کره شمالی تاکنون آمار تایید شده ابتلا به کرونا را اعلام نکرده است، اما از ۲۹ جولای هیچ مورد مشکوک جدیدی از اب تلا به این بیماری گزارش نکرده است.

کیم همزمان با لغو اکثر تمهیدات ضد کرونایی گفت که کره شمالی باید سپر قوی ضد کرونا را حفظ کند و مقابله با این بیماری همه گیر را تا پایان بحران سلامتی در جهان تشدید کند.

خبرگزاری "کی سی ان ای" کره شمالی نیز اعلام کرد که در مقایسه با سایر کشورها، مرگ ۷۴ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا یک معجزه است.

کره شمالی به جای اعلام موارد تایید شده ابتلا به کرونا، موارد دارای علایم تب را گزارش می‌کرد. این کشور در پانزدهم ماه مه حدود ۳۹۳ هزار مورد با علایم تب گزارش کرد که این آمار کارشناسان سلامتی را به هشدار در خصوص بحران در کره شمالی وادار کرد.

سازمان جهانی بهداشت نسبت به ادعاهای کره شمالی ابراز تردید و اعلام کرده است که ماه گذشته وضعیت کرونا در این کشور رو به وخامت بوده است.

کره شمالی همچنین هیچ برنامه شناخته شده واکسناسیون کرونا را اجرایی نکرده و در مقابل اعلام کرده که با اتکا به قرنطینه، روش‌های درمانی محلی با این بیماری مبارزه کرده است.

کیم یو جونگ، خواهر رهبر کره شمالی اعلام کرده که کیم جونگ اون نیز علائم تب داشته است. وی همچنین اعلامیه‌های کره جنوبی را عامل شیوع این بیماری در کره شمالی دانسته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
رییسی زودتر اعلام پیروزی کرد.
نمیدونم چرا یاد یه کشور دیگه ای افتادم که همین ادعاهها رومیکرد
جالبه تفکر مسوولین ما و کره شمالی و چین و روسیه یک جور هست از این پیروزی ها چند بار در مورد کرونا داشتیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر