بازدید 4385

رگبار و وزش باد شدید در بیشتر استان‌ها

کد خبر: ۱۱۳۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ 10 August 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، فارس، مرکزی، شرق همدان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، شرق لرستان، غرب هرمزگان، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، ارتفاعات تهران، البرز و سمنان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا پنجشنبه این شرایط جوی را در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی انتظار داریم، ادامه داد: از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور شاهد جوی نسبتا پایدار هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: تا چند روز آینده در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و مرکز و طی روزهای پنجشنبه تا شنبه در بخش‌های از کشور وزش بادهای شدید و در نواحی مستعد به ویژه منطقه زابل خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

گودرزی با بیان اینکه طی چند روز آینده با شکل‌گیری توده گرد و خاک در کشور عراق با انتقال آن به بخش‌های غربی کشور مواجه هستیم، در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران افزود: آسمان تهران امروز صاف است و گاهی برای آن وزش باد پیش‌بینی می‌شود و انتظار بارش پراکنده در ارتفاعات استان را داریم و بیشینه دمای پایتخت امروز به ۳۵ درجه بالای صفر می‌رسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان