بازدید 6532
سرنوشت متهمان پرونده ویلموتس چه می‌شود؟

نتایج صلاحیت‌های انتخابات فوتبال تا ساعاتی دیگر؛ مردم منتظر اجرای عدالت

فاجعه ویلموتس گیت برای مردم در این شرایط اقتصادی دردآور و تاسف برانگیز بوده ، به همین میزان شنیدن خبر تایید صلاحیت متهمان این پرونده نیز واکنش های منفی جامعه را در پی دارد.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴ 09 August 2022

نتایج احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد و مردم در انتظار اجرای عدالت هستند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بر خلاف اخباری که در هفته های گذشته منتشر شد هنوز هیچ فردی برای حضور در انتخابات فدراسیون تایید صلاحیت نشده و اخبار غیر رسمی مربوط به هفته های گذشته در خصوص تایید شکلی مدارک و نحوه ثبت نام نامزدها بود اما صلاحیت هر نامزد در این مرحله و در فاصله 21 روز تا برگزاری مجمع تایید یا رد خواهد شد.

نتایج صلاحیت‌های انتخابات فوتبال تا ساعاتی دیگر؛ مردم منتظر اجرای عدالت

بدون تعارف باید پذیرفت که نامزدهای حاضر در انتخابات این دوره برای جامعه و حتی فوتبال دوستان چندان جذاب و حتی حائز اهمیت نیستند اما اخبار انتخابات فدراسیون فوتبال تنها به دلیل حضور یک نامزد مورد پیگیری جدی مخاطبان قرار دارد.

واکنش های مردمی و دیدگاه های فوتبال دوستان و حتی برخی از اقشار غیر فوتبالی جامعه هم در این هفته ها دیده شده و بر کسی پوشیده نیست. فاجعه ویلموتس گیت برای مردم در این شرایط اقتصادی دردآور و تاسف برانگیز بوده ، به همین میزان شنیدن خبر تایید صلاحیت متهمان این پرونده نیز واکنش های منفی جامعه را در پی دارد.

این در حالی است که معاونت حقوقی وزارت ورزش و از سوی دیگر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز به شکل جدی به این پرونده ورود کرده و پیگیری مطالبات مردمی هستند. در این شرایط باید دید در نهایت با اجرای عدالت متهمان ویلموتس گیت چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار