بازدید 7110
باز خوانی تاریخ

گزارش جنتی به هاشمی از ستاد امر به معروف

در فیلمی پخش شده از سخنان آیت الله هاشمی مربوط به مرداد ۱۳۷۲ وی درباه محدود کردن امربه معروف به موضوع «حجاب» هشدار داده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 04 August 2022

به گزارش «تابناک»، در فیلم زیر گزارش آقای جنتی به هاشمی رفسنجانی درخصوص ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پاسخ هاشمی رفنسجانی بازخوانی و بازپخش می‌شود.

 به گزارش پارسینه، آیت الله جنتی در سمینار مشترک ائمه جمعه استان‌ها و استانداران برای تنظیم امور امر به معروف و نهی از منکر:

برای استحکام بیشتر کار قرار شد از ائمه جمعه و استانداران هم دعوت شود تا در حضور حضرتعالی مسائل را عنوان کنیم و با بصیرت ارشاد شما، کار را آغاز کنیم.

امیدواریم حضرتعالی نیز با پشتیبانی کامل خود این موضوع را تقویت فرمایید.

خداوند حضرتعالی را توفیق دهد که پشتیبان عدالت امر به معروف و نهی از منکر و حق در همه مراحل بوده و مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار دارید.

تعداد بازدید : 147

آیت الله هاشمی رفسنجانی:

در امر به معروف و نهی از منکر، نباید محتوا را به بعضی از مسائل تخلف مثل حجاب محدود کرد.

همه مسائل اجتماعی را در بر بگیرد و شامل بزرگان جامعه هم می شود.اگر منکر را مطرح می‌کنیم باید با مامورین انتظامی و دولتی،بسیج دادگاه ها و ائمه جمعه هم بد برخورد کرد.

شیوه عمل خیلی مهم است اینکه در پای منبرها پرده‌دری کرده و گناهان کوچک را از کفر هم بزرگتر جلوه دهند نادرست است.

به جای اینکه مردم را هوشیار کنیم و بگوییم امر به معروف نیز همانند نماز است نوک حملات را به این سمت برده ایم که چرا در فلان اداره و بانک زن بی حجاب می رود.

با اخم و ترش رویی نمی توان امر به معروف و نهی منکر کرد.

اگر زن و شوهر جوانی در حال رفتن به ماه عسل را بازداشت کنند آنها و فامیل هایشان را تا آخر عمر از اسلام جدا کرده اید. با اخراج و زندان کردن آنان ما گناهکار می شویم.

تعداد بازدید : 146
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی