بازدید 53738
۸
فرناندز در کلوپ شبانه توسط خبرنگار ترک شکار شد

فیلم بازیکن سپاهان با پنج زن در ترکیه جنجالی شد!

بازیکن پرتغالی سپاهان که همراه این تیم برای برگزاری اردوی آماده سازی پیش فصل به ترکیه سفر کرده از یک کلوپ در استانبول با 5 زن بیرون می آید و این اتفاق از سوی باشگاه سپاهان تکذیب می شود!
کد خبر: ۱۱۳۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ 02 August 2022

حواشی مانوئل فرناندز در ترکیه در رسانه های این کشور و همینطور ایران بازتاب زیادی داشته است. با این حال باشگاه سپاهان درگیری فرناندز و حضور او در کلوپ شبانه را تکذیب کرده است!

به گزارش تابناک ورزشی، طی روزهای اخیر درگیری مانوئل فرناندز با یک خبرنگار ترک در شهر استانبول بسیار خبرساز شده است. مانوئل فرناندز به همراه شخصی که خود را مدیر برنامه او معرفی می کند، از یک کلوپ شبانه به اتفاق 5 زن بیرون می آید که خبرنگار Beyaz TV را مقابل خود می بیند. خبرنگار این تلویزیون اقدام به تصویر برداری از مانوئل فرناندز می کند. مردی که همراه مانوئل فرناندز بود به سمت خبرنگار می رود و با حمله ور شدن سوی او می گوید:

تصویر نگیر. من مدیر برنامه او هستم، می گویم نمی خواهم تصویر بگیری!

لحظاتی بعد مانوئل فرناندز نیز به خبرنگار Beyaz TV حمله و به سمت او مشت پرت می کند. برخورد مشت فرناندز با صورت این خبرنگار سبب شده تا او از بازیکن سابق بشیکتاش و فعلی سپاهان به پلیس شکایت کند. بعد از مضروب کردن خبرنگار، فرناندز و همراهش سوار ماشین شدند و محل را ترک کردند.

این اقدام فرناندز بازتاب زیادی در رسانه های کشور ترکیه داشته و فیلم کاملی از اتفاقات منتشر شده است. بازیکن پرتغالی سپاهان که همراه این تیم برای برگزاری اردوی آماده سازی پیش فصل به ترکیه سفر کرده از یک کلوپ در استانبول با 5 زن بیرون می آید و این اتفاق از سوی باشگاه سپاهان تکذیب می شود!

فیلم بازیکن سپاهان با پنج زن در ترکیه جنجالی شد!

پرسش طرفداری از باشگاه سپاهان این است که دقیقا چه چیزی را تکذیب می کنند؟ آیا بهتر نیست این باشگاه به جای تکذیب اتفاقی که هم فیلمش موجود است و هم واکنش های زیادی را منجر شده بازیکن جدیدش را جریمه و بازخواست کند؟ مسلما اگر فرناندز به رفتارهای این چنین دست بزند خرید موفقی برای سپاهان نخواهد بود و برای این باشگاه دردسرساز هم می شود. حضور با 5 زن در یک کلوپ و درگیری با خبرنگار همزمان با اردوی آماده سازی پیش فصل رفتاری نیست که از یک بازیکن حرفه ای سر بزند. همچنین رفتار این بازیکن در شان باشگاه سپاهان نیز نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۸
همشون سر و ته یه کرباسن. داخلی و خارجی هم نداره
شان باشگاه سپاهان دقیقا چیه؟ خود مفدس پنداری رایج در ایران احتمالا :))
سپاهان با این بازیکن ها فقط در لیگ می ماند.
چند سال است در جام آسیا آبروداری نکرده است.
تو ایران هر گونه تکذیب به معنای تایید صد در صدی هست.
روزی نیست یک خبر علیه سپاهان نزنی
دمت گرم
چرا با تیم های اصفهانی و کلا اصفهانی ها مشکل دارید؟بس کنید
همینی که هست ... بیت المال شده بیت الحال برای بعضی ها
متاسفانه مسئولین ایران هی دم از اسلام میزنند ولی این رفتار صد در صد غربی و ضد اسلامی دروغگویی به نام تکذیب کردن را انجام میدن. این کار واقعا چه معنایی جز گناه و خطا داره؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار