بازدید 20743
در پرونده کابوس وار تاج و ویلموتس؛

ایران به پرداخت ۳۵۴هزاریوروی دیگر محکوم شد

حالا CAS رای مانوئل فررا دستیار بلژیکی ویلموتس را هم اعلام کرد که بر اساس آن فدراسیون فوتبال باید ۳۵۴ هزار یورو به علاوه ۵ درصد سود سالیانه به او بپردازد.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ 01 August 2022

فدراسیون فوتبال به پرداخت ۳۵۴ هزار یوروی دیگر محکوم شد

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از قعطی شدن حکم پرونده مارک ویلموتس در دادگاه عالی ورزش، حالا CAS رای مانوئل فررا دستیار بلژیکی ویلموتس را هم اعلام کرد که بر اساس آن فدراسیون فوتبال باید ۳۵۴ هزار یورو به علاوه ۵ درصد سود سالیانه به او بپردازد.

ایران به پرداخت ۳۵۴هزاریوروی دیگر محکوم شد

این حکم درحالی صادر شده که پیش از این کمیته وضعیت فیفا، فدراسیون فوتبال را در این پرونده محکوم به پرداخت ۳۶۴ هزار یورو محکوم کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۲
خب به سلامتی!
به هرکی دوست دارید قسمتان می دهیم که دیگه این پول را از منابع تامین احتماعی پرداخت نکنید.خدارا خوش نمیاد گه در دولت هرمدیر هر قرارداد دلبخواه با هر کسی می بندد وپول را از تامین اجتماعی پرداخت می کند.
یک عده برای مردم خرج می‌تراشند و برای هم نوشابه باز می‌کنند!
و اما تاج کماکان مورد تایید است و پول بیت المال به جیب مافیای فوتبال می رود
چقدر خوب میشد فوتبال نداشته باشیم تا مجبور به پرداخت این همه پول از کیسه ملت به مربی و بازیکن خارجی و دلالان نامرئی نشویم
بجای این پولها که خرج توپ بازی می کنید ،برید ۲ تا مهندس و طراح خودرو از شرکت های اروپایی استخدام کنید تا شاید بشه یه کاری انجام داد آخه فوتبال چه فایده ای داره
اصلا نگران این جریمه ها نیستم اگر جریمه نبود الان با این پول فرزندان بعضی ها تو آمریکا خرج میکردن یعنی چیزی به مردم نمیرسید
چه گلی به آب داده حاج آقا تاج!
نمی دونم با چه رویی دوباره کاندید شده بود؟ رو که نیست سنگ پا قزوینه
یکی از مسخره ترین امور پرداخت هزینه فوتبال از جیب مردم (بطور مستقم تحت حمایت کارخانجات و شرکتهای سهامی عام) و یا دولت) در ایران است.
پیشنهاد میکنم دو حلقه چاه نفت در حوضه نفتی آزادگان به گندکاری های فوتبالیست ها و فدراسيون بیسواد و پخمه اختصاص بدهند و بدون اطلاع رسانی و آزار روحی و روانی ملت مستقیما خسارت ها را برداشت کنند و اینقدر حرص ملت رو در نیارید!!
پس این «تاج» در اصل کلاه گشادی بوده برای فوتبال کشور و برای همین هم این قدر عزیز و محترم است.
ای بابا چه اشکال داره در عوض سر مدیران ما سلامت ، اقای تاج آقای سلطانی فر آقای عزیزی خادم و ......
به سر مسئولین مربوطه گل بزنید
سلام ببینید کار کشور بکجا کشیده شده است که فردی که این ضرر عظیم رو به کشور ومردم ایران زده است باز با کمال پروریی در جلو مردم حاضر می شود کاندیدای فداسیون می شود از ان بدتر این که تنها فرد مودد تایید همین فرد می شود شرم حیا هم اخر حدی دارد؟!!!
نمیدونم چقدر داستان تاج و دارو دسته اش ؛ من رو یاد زنگنه و قرارداد کرسنت میندازه !!!!آخه از یک سوراخ چند بار نیش بخوریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روحانی مچکریم
به به چه میکنند این مدیران جهادی با بیتالمال
ببینید با پول مردم چکار که نمی کنند. خیلی ناجوانمردانه است. خیلی
خب به ایران چه؟
اون مغز متفکری که قرارداد بسنه ، بره از جیب مبارک تسویه کنه. تمام.
سلام یافوتبال راتعطیل کنیدیاازمربیان داخلی استفاده کنیدیااین مسئولین ورزش راکه نمیدانم چطوری به اینجارسیدن رابرکنارکنیدچراین قدربه مردم ظلم میکنید
اگه میکشتنش انقد پول نمیدادن
هر دم از این باغ بری میرسد ! تازه تر از تازه تری میرسد!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی