بازدید 4138
۱

شاخص بورس ۴هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴هزار واحدی روبه‌رو شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ 01 August 2022


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۷ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲ هزار و یک میلیارد تومان در بیش از ۲۲۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۴ هزار و ۱۱۲ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۲۷ هزار و ۶۰۹ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی نوری و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی فناوران، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و داده گستر عصر نوین با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۵۲ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۴۹ هزار و ۲۲۲ میلیارد تومان در ۱۱۵ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۵ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۷۳۸ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی پتروشیمی زاگرس، ببیمه پاسارگاد و پالایش نفت شیراز شد و در مقابل شرکت‌های اعتباری ملل، زغال سنگ پرورده طبس و آهن فولاد غدیر ایرانیان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
اما قیمت سهام در بهترین حالت هیچ رشدی نکرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست