بازدید 13477
۵

تصفیه‌خانه هفتم آب تهران از مدار خارج شد

بارش شدید و وقوع سیلاب موجب گل‌آلودگی و بالا رفتن کدورت آب سد ماملو شده و انتقال آب از این سد به تصفیه‌خانه هفتم آب تهران موقتا قطع شده است.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵ 30 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از مدار خارج شدن تصفیه‌خانه هفتم آب تهران هم‌اکنون موجب افت فشار آب و تا دو ساعت آینده موجب قطع آب شرب شهرهای پاکدشت، قرچک، خیرآباد، ورامین و فرن‌آباد خواهد شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: تیم‌های عملیات ویژه شرکت آب و فاضلاب استان تهران همراه با تجهیزات ویژه و تانکرهای آب‌رسانی آماده رسیدگی به حوادث احتمالی و آب‌رسانی سیار به این شهرها خواهند بود. از شهروندان محترم تقاضا داریم با مدیریت مصرف آب و پرهیز از انجام مصارف غیرضروری تا پایان بحران، در پایداری شبکه توزیع آب استان تهران مشارکت داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
لااقل سد ماملو را میگذاشتید ای سد کارون 4 واقع در استان چهارمحال بختیاریه
وقتی بستر رودخانه ها و مخزن سدهارو طبق استاندارد لایروبی نمیکنن بدتر از این هم شاهد خواهیم بود. اینو نوشتم برای ثبت در تاریخ که بگم که گفته بودم
کلا مدیریت داریم که در جهان مثال زدنی هستیم!باران نیاید کمبود آب داریم و آب قطع می شود!باران بیاید سیل راه میوفتد و سدها گل آلود می شوند و باز آب قطع می شود!!به هر حال آب قطع است عزیزان دل!
این حجم اینکه خداوند در این روزها عنایت کرده اگه جمع می شدند پشت سدها آنوقت کمبود آب نداشتیم خدا رحمت کنه آقای هاشمی را که صنعت و نهضت سد سازی را ایجاد کرد و بعدها بی‌سوادان مسخره اش کردند
خدا را شکر بارندگی های این چند روز بهانه های هفته های بعد آب نداریم و سدها خالی هستند را از بین برد !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست