بازدید 3569
۳

حماس: هرگز اجازه نمی‌دهیم مردم دچار گرسنگی شوند

رئیس بخش روابط عربی و اسلامی جنبش حماس در سخنانی تاکید کرد که رفع محاصره جنایتکارانه و پایان رنج‌های مردم غزه هدف اصلی حماس است.
کد خبر: ۱۱۳۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ 29 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «خلیل الحیه»، رئیس بخش روابط عربی و اسلامی جنبش حماس تاکید کرد محاصره غزه جنایتی سیاسی و بشری است که مسئولیت کامل آن بر عهده اشغالگران اسرائیلی است.

این مقام فلسطینی در سخنرانی خود گفت: «ما هرگز اجازه نمی‌دهیم مردم دچار گرسنگی شوند و هدف خود را شکستن محاصره غزه و کاهش رنج و محنت‌های ساکنان آن قرار داده‌ایم.»

الحیه افزود: موضوع فلسطین به عنوان مساله ملی ما در معرض چالش‌های بزرگ و جدی قرار دارد و تلاش‌های زیادی برای حذف آن انجام می‌شود، ما مسئولیت سنگینی داریم و معتقدیم حماس باید فوراً برای تشکیل یک رهبری ملی جامع و طراحی استراتژی ملی متحد در برابر اشغالگران تلاش کند.

پیشتر نیز، خلیل الحیه در سخنرانی خود بر لزوم وحدت جهان اسلام حول محور فلسطین تاکید کرد. عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسم نماز عید قربان که در نوار غزه برگزار می‌شد، تاکید کرد: روز عید قربان روز ایثار، فداکاری و از جان گذشتن، و همچنین روز امید به رحمت الهی است. وی در ادامه تاکید کرد: با وجود موج‌های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، همچنان مساله فلسطین نماد وحدت امت اسلامی و مسجدالاقصی نماد مبارزه (علیه رژیم صهیونیستی) باقی مانده است.

خلیل الحیه تاکید کرد: ما با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کاملاً مخالفیم و از کشورهایی که وارد روند عادی سازی روابط با این رژیم شده اند می‌خواهیم که از تصمیم خود صرفنظر کرده و به آغوش جهان اسلام بازگردند.

رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد: طرف‌هایی که در اندیشه دور کردن امت پیامبر گرامی اسلام (ص) از دین هستند، قطعاً شکست خواهند خورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۳
تا وقتی پول بیت المال و جنسهای مفت ایران هست چرا گرسنه بمونین؟ مردم ایران باید دربدر دنبال روغن و تخم مرغ و گوشت باشن، شما چرا؟
تو قرن ۲۱ اوج خدمتشون به مردم اینه که بهشون غذا می‌دن.
شما راحت باشید . من جای شما گرسنه هستم تازه یارانمم قطع کردن پول دارو هم ندارم بخرم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار