بازدید 4169
۲

رئیسی: مهم‌ترین مولفه قدرت در کشور ما مردم هستند

رییس جمهور در جمع اقشار مختلف شهرستان کبودرآهنگ گفت: مهم‌ترین مولفه قدرت در کشور ما مردم هستند. هر کس در جهت توانمندتر کردن کشور حرکت کند، تولید قدرت کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ 28 July 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی روز پنج‌شنبه در جمع باشکوه و پرشور مردم شهرستان کبودرآهنگ در سالن ورزشی ولایت، اظهار داشت: ما به قدرت تسلیحاتی کشور افتخار می کنیم اما مهم‌ترین مولفه قدرت و امنیت ملی، مردم متدین و همیشه در صحنه کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که دشمن را نسبت به این کشور همواره نا امید کرده همانا ولایتمداری مردم است و دشمنان باید بدانند که این ملت همان‌هایی هستند که هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند.

رییس جمهور گفت: دشمن نمی داند که این ملت خطرپذیر و آماده دفاع از کشور است و همین موضوع همواره موجب یاس دشمنان و امیدواری انقلابیون شده است.

رییسی تصریح کرد: دشمن اراده کرده که با توطئه و دسیسه این ملت را با همه آرمانهای که به آن معتقد است، بیگانه کند تا راه شهیدان را ادامه ندهند که مثل همیشه این توطئه نیز خنثی و نقشه شوم دشمن نقش برآب می شود.

رییس دولت سیزدهم تاکید کرد: به خواست مردم ایستادگی و مقاومت در مقابل سلطه گران و نظام سلطه را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده ایم و به هیچ عنوان از مواضع به حق نظام عقب نشینی نمی کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲
از طرف کدوم مردم فرمایش می کنند؟
کی از مردم سوال کردید؟
همه پرسی کنید که آیا هسته ای می خواهید و یا آرامش اقتصادی؟
جوانی امثال من رفت. به فکر جوانی کودکان باشید.
مردمی که به شما رای ندادند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار