بازدید 4002

تیراندازی یک زن در فرودگاهی در ایالت تگزاس آمریکا

این تیراندازی موجب هرج و مرج در فرودگاه «دالاس لاو فیلد» شد و رسانه‌های محلی گزارش دادند که مسافران می‌دویدند، فریاد می‌زدند یا پناه می‌گرفتند.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱ 26 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از «خبرگزاری فرانسه»، در پی اقدام یک زن به تیراندازی در فرودگاهی در ایالت تگزاس آمریکا در روز دوشنبه، پلیس بلافاصله او را دستگیر کرد. در این تیراندازی به کسی آسیبی نرسید، اما موجب ترس و وحشت در میان مسافران شد.

«ادی گارسیا»، رئیس پلیس دالاس، در مصاحبه‌ای گفت: کمی پیش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح (۴ بعد از ظهر به وقت گرینویچ)، یک زن ۳۷ ساله نزدیک کانتر‌های فرودگاه «دالاس لاو فیلد» (Dallas Love Field) حضور یافت و بعد به دستشویی رفت.

وی افزود: این زن در حالی که کلاهی بر سر خود گذاشته بود، از دستشویی خارج شد و با یک تپانچه شروع به تیراندازی کرد و به ویژه به سقف شلیک می‌کرد. انگیزه او از این کار هنوز مشخص نیست.

رئیس پلیس دالاس توضیح داد: یک مأمور با تیراندازی به پای این زن، او را خلع سلاح کرد. این زن که در وضعیت بازداشت به سر می‌برد، به بیمارستان منتقل شد.

این تیراندازی موجب هرج و مرج در فرودگاه شد که در این دوره تابستانی بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است. رسانه‌های محلی گزارش دادند که مسافران می‌دویدند، فریاد می‌زدند یا پناه می‌گرفتند. پرواز‌ها نیز به طور موقت به حال تعلیق درآمدند تا آرامش دوباره برقرار شود.

آمریکا هنوز از شوک سلسله تیراندازی‌های بزرگ جمعی با سلاح گرم به ویژه در یک سوپرمارکت پررفت و آمد آمریکایی‌های آفریقایی تبار (۱۰ کشته، ۱۴ مه)، مدرسه‌ای در تگزاس (۲۱ کشته، ۲۴ مه)، یا رژه جشن ملی (هفت کشته، چهار ژوییه) خارج نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست