بازدید 4731
۲
روابط عمومی شرکت توزیع برق تهران:

اختلال اینترنت، ارتباطی با برق تهران ندارد

به دنبال انتشار برخی اخبار در رسانه ها مبنی بر قطعی اینترنت در شهر تهران و ارتباط آن با قطعی برق، روابط عمومی شرکت برق توزیع تهران هر گونه ارتباط میان قطعی اینترنت با قطعی برق را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 25 July 2022

اختلال اینترنت، ارتباطی با برق تهران ندارد

به گزارش «تابناک»، صبح امروز خبری در رسانه ها منتشر شد که مستند به آن آمده بود اختلال برق در شرکت ارتباطات زیرساخت (ساختمان LCT) دلیل اختلال امروز اینترنت است.

در همین رابطه شرکت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به دریافت گزارش‌هایی از کاربران در مورد قطعی گسترده اینترنت‌های همراه و خانگی در تهران و مناطق مختلف به اطلاع می‌رساند این قطعی ارتباطی به شرکت مخابرات ایران ندارد.

در حالی برخی رسانه ها دلیل این قطعی اینترنت را به قطع برق مرتبط دانستند که توزیع برق تهران در توضیحاتی مدعی شد شبکه برق تهران پایدار است و مشکلی در تأمین انرژی برق وجود ندارد.

در این توضیحات آمده است که پیرو انتشار برخی اخبار مبنی بر بروز اختلال در اینترنت کشور به دلیل قطعی برق به اطلاع می رساند شبکه برق شهر تهران در شرایط کاملا پایدار قرار داشته و هیچ گونه اختلالی در تامین برق شرکت ارتباطات زیرساخت رخ نداده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
مربوطبه طرح صيانت است
خود مخابرات گفته به دلیل نوسان برق بوده! بعد برق میکه به مار ربطی نداره! مردم منطقه هم میکن برق نوسانی نداشته! مخابرات میکه اینترنت تهران پایدار شده! اما ما در اینترنت به خیلی از سایتها دسترسی نداریم! قضیه خیلی روشن تر از آن است که احتیاجی به توضیح شرکت برق و مخابرات داشته باشد!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست