بازدید 4908

وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور

کد خبر: ۱۱۳۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳ 25 July 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی ۲ روز آینده برای استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در نیمه جنوبی سیستان‌و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی نقاط هرمزگان و جنوب شرق فارس در بعضی ساعات به ویژه بعد از ظهر شاهد رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی هستیم که در برخی نقاط خیزش گرد و خاک رخ را به همراه دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز سه شنبه در ارتفاعات البرز بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد، ادامه داد: درسیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، جنوب و شرق فارس، تنگه هرمز، دریای عمان، جنوب خراسان جنوبی، غرب و جنوب یزد انتظار رگبار شدید باران همراه با رعدو برق و وزش باد شدید را داریم.

گودرزی با بیان اینکه بارش‌ها در جنوب کشور در روزهای پایانی هفته تشدید می‌شود، اظهار کرد: از امروز تا شنبه دریای خزر و دریای‌ جنوب مواج و متلاطم است.

وی توضیح داد: طی ۲ روز آینده در برخی نقاط غرب، جنوب غرب و برخی نقاط استان‌های سمنان، البرز، قزوین، تهران، قم، مرکزی، شمال اصفهان وشرق یزد با وزش باد شدید همراه با گرد و خاک مواجه هستیم که سبب افزایش آلاینده‌های جوی وکاهش کیفیت هوا می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران عنوان کرد: از بعد از ظهر امروز برای مناطق غربی و جنوبی استان تهران باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دما در ایستگاه مهرآباد به ۳۸ درجه بالای صفر می رسد و هوا در استان تهران خنک تر می شود و برای فردا به طور میانگین ۳ الی ۴ درجه در سطح استان کاهش دما را داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار