بازدید 9707

باشگاه سوئیسی قید کاپیتان تیم ملی را زد

انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به تیم گراس‌هاپرز سوئیس بی‌نتیجه ماند.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸ 24 July 2022



به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، در حالی که کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم آاک یونان در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفته، هنوز تیم بعدی این بازیکن مشخص نشده است. انصاریفرد یک فصل دیگر با آاک قرارداد دارد و هر روز خبرهای مختلفی از تلاش بعضی از باشگاه‌ها برای جذب او منتشر می‌شود.

از یک سو گفته می‌شود انصاریفرد قصد دارد به خاطر همسر یونانی‌اش به کار در این کشور و به ویژه شهر آتن ادامه بدهد و تیمی را از این شهر انتخاب کند و از سوی دیگر تیم‌هایی از شهرها و حتی کشورهای دیگر جویای شرایط کاپیتان تیم ملی ایران می‌شوند.

در تازه‌ترین خبر، سایت sdna یونان مدعی شد کریم مورد توجه باشگاه گراس‌هاپرز قرار گرفته اما باشگاه سوئیسی به دلایلی قید مهاجم ایران را زده است.

در گزارش این سایت آمده است: «حقیقت این است که تیم‌هایی از سوپر لیگ یونان بودند (و هنوز هم هستند) که به دنبال جذب مهاجم ایران که دلایلی برای اولویت دادن به ماندن در یونان دارد، هستند. با این حال، علاوه بر باشگاه‌های کشورش، مهاجم ۳۲ ساله مورد توجه باشگاه گراس هاپر هم قرار گرفت. تیم سوئیسی از طریق مدیر ورزشی خود روی پرونده انصاری فرد تمرکز کرد و همه داده‌ها را بررسی کرد.»

در ادامه این مطلب به مشکلات جذب انصاریفرد اشاره شده است: «دستمزد سالانه کریم در AEK یک مشکل است (۵۰۰ هزار یورو در سال در حالی که گراس هاپر نمی‌تواند بیش از ۳۰۰ هزار یورو بپردازد) و اینکه او یک سال دیگر با زرد و مشکی‌ها قرارداد دارد و این باشگاه برای آزاد کردن کریم و روشن کردن چراغ سبز چیزی را طلب می‌کند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان