بازدید 7952

پادشاه اردن: گفتگو تنها راه حل اختلافات با ایران است

«عبدالله دوم»، پادشاه اردن اعلام کرد که مرحله آتی شاهد همکاری فشرده عربی خواهد بود و دیدار جو بایدن با مقامات فلسطینی و اسرائیلی، اندکی قبل از اجلاس عربستان را نشان توجه آمریکا به منطقه دانست.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 24 July 2022


به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از القدس العربی، وی در خصوص ناتوی عربی گفت:« ما از نیاز به یک سیستم کار دفاعی تشکیلاتی عربی صحبت می کنیم و این یک رایزنی، همسویی و همکاری طولانی با برادران عرب را می طلبد ، به طوری که مبنا و اهداف مشخص باشند».
ملک عبدالله با بیان این که موضوع ناتو در حال حاضر در دست بررسی نیست، در خصوص ارتباط این موضوع به ایران گفت:« اردن و همه کشورهای عربی خواهان روابط حسنه با ایران مبنی بر احترام به حاکمیت کشورها هستند و معتقدیم که گفتگو تنها راه برای حل اختلافات است».
وی با در اولویت دانستن مسئله فلسطین گفت:« در روزهای جاری و آینده در تلاش برای همکاری مؤثر با طرفهای مربوطه و فراهم کردن شرایط برای از سرگیری روند صلح میان فلسطین و اسرائیل هستیم».
پادشاه اردن افزود:« ما علاقه مند به مشارکت در هر گونه تلاش منطقه ای با هدف همکاری هستیم که رفاه و توسعه برای ملتهای منطقه را فراهم و به چالش های مشترک رسیدگی کند».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل