بازدید 3944

ستاد مدیریت بحران کنارک به حالت آماده باش درآمد

فرماندار شهرستان کنارک سیستان و بلوچستان همجوار سواحل مکران گفت: ستاد مدیریت بحران این شهرستان به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در وضعیت آماده باش قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸ 24 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، عبدالغفور حوت روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کنارک، اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی ستاد مدیریت بحران شهرستان کنارک اعم از دستگاه های خدماتی و امدادی برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی و امدادرسانی در حالت آماده باش هستند.

وی تاکید کرد: تمامی مدیران تا پایان بحران در شهرستان حضور داشته باشند و بخشداران و دهیاران اطلاع رسانی به مردم و جهادکشاورزی اطلاع رسانی به کشاورزان را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار کنارک با بیان اینکه رفتن به دریا تا اطلاع ثانوی ممنوع است، افزود: شیلات اطلاع رسانی لازم را انجام داده و تمامی قایق های موجود در سواحل این شهرستان را به جای امن منتقل و لنج های صیادی نیز نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی با همکاری شرکت های خصوصی مستقر در شهرستان کنارک نسبت به ارسال دستگاه های لجستیک به مناطق مورد نیاز این شهرستان اقدام کنند.
حوت بر ضرورت پاکسازی معابر، آبراهه ها و زیر گذرها قبل از شروع بارندگی از سوی مجموعه شهرداری تاکید کرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های امداد رسان از جمله هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در مقابل حوادث احتمالی در آماده باش کامل قرار داشته باشند.

فرماندار کنارک تصریح کرد: از عموم شهروندان عزیز در خواست می شود از هرگونه تردد در مسیر رودخانه ها حتما دوری کنند.

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کنارک نیز با حضور امامان جمعه، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری کنارک برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار