جزییات تیراندازی به منزل نماینده شادگان در مجلس + تکمیلی

ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ایم افزود: تا کنون علت تیراندازی به منزلمان را نمی‌دانم.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸ 22 July 2022

تابناک : نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی از تیراندازی دو فرد موتور سوار به منزل و حسینیه خود در شادگان خبر داد.

حجت السلام مجید ناصری نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شب گذشته ساعت ۱۲و ۳۰ دو نفر موتور سوار ناشناس منزل و حسینیه بنده را به رگبار گلوله بستند.

وی با بیان اینکه پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ایم افزود: تا کنون علت تیراندازی به منزلمان را نمی‌دانم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کنار هم بودن منزل و حسینیه، گفت: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و بنده نیروی انتظامی را بلافاصله پس از حادثه در جریان گذاشتم.

یکی از مشکلات استان خوزستان وجود سلاح‌های غیرمجاز است که موجب جرم‌های متعددی از جمله قتل‌، درگیری‌ها و سرقت‌های مسلحانه می‌شود.

نگهداری سلاح غیرمجاز به‌خودی‌خود جرم است و قانون آن را تعریف کرده است؛ کسی که سلاح غیرمجاز تهیه، حمل، نگهداری و یا استفاده کند، مرتکب جرم شده است.

پلیس بارها از مردم درخواست کرده که سلاح‌های غیرمجاز را به مراجع قانونی تحویل دهند و اگر از کسانی که سلاح غیرمجاز دارند، مطلع هستند به مراکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرماندار: موضوع تیراندازی به منزل نماینده مردم شادگان در مجلس در حال بررسی است/کسی در منزل نبوده است

فرماندار شادگان گفت: موضوع تیراندازی به منزل نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی توسط نیروهای انتظامی و امنیتی در حال بررسی است.

جمال صالح زاده جمعه افزود: برای تیراندازی به منزل خالی از سکنه نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ۲ فرضیه مدنظر است.

وی اظهار داشت: در فرضیه اول امکان دارد فرد تیرانداز همانند دیگر مراسم‌های مرسوم در شادگان که رسم غلط تیراندازی را در پی دارد بی هدف اقدام به تیراندازی کرده و باعث شده سه تیر به پنجره منزل نماینده مردم شادگان در مجلس اصابت کند.

وی گفت: در نزدیکی منزل نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی مراسم جشن استقبال از یک زائر بیت الله الحرام بوده و جمعیتی در حدود ۳۰۰نفر در آن شرکت کرده و احتمال دارد که تیر اندازی هوایی در این مراسم بر اساس رسم غلط انجام شده باشد.

فرماندار شادگان غرض ورزی شخصی را فرضیه دوم خواند و گفت: نیروهای امنیتی در حال بررسی تمامی دوربین های مدار بسته منطقه هستند و موضوع به صورت ویژه در دست پیگیری است.

صالح زاده بیان کرد: در این تیراندازی به هیچ کس و هیچ خودرویی آسیب نرسید و امکان فرضیه اول در این اتفاق پررنگ تر است.

وی امنیتی بودن حادثه را کاملا رد کرد و گفت فقط سه تیر آن هم به پنجره طبقه دوم ساختمان اصابت کرده و قطعا نمی تواند موضوع امنیتی باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست