بازدید 59988
بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران کجا پنهان شدند؟

جنجال ورزش مختلط در ایران‌مال و سکوت مالکان! / عذرخواهی با ویدئوی کوتاه مربی

اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...
کد خبر: ۱۱۳۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ 18 July 2022

برنامه ورزشی مختلط جمعه چند هفته پیش در ایران مال جنجال ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مربی برنامه ورزشی مختلط در ایران مال، تنها فردی بود که از این مجموعه حاضر به پاسخگویی شد و با گذشت یک ماه جوابی به حجم واکنش‌ها نشان داد؛ فردی دون پایه در این بازار بزرگ که کسی را اقناع نکرد.

این فرد البته پاسخ خبرنگاران را نداد، بلکه با انتشار فیلمی ضبط شده و توضیحاتی مبهم و نامعلوم بدون تکذیب این تصاویر واضح، شبکه های خارجی معاند را مقصر جلوه داد و از مردم خواست به مساله دامن نزنند!

جنجال ورزش مختلط در ایران‌مال و سکوت مالکان! / عذرخواهی با ویدئوی کوتاه مربی

به نظر می‌رسد برون سپاری بسیاری از بخش‌های خدماتی این مجموعه به دلیل توانایی ناکافی در اداره آنها، باعث بروز این حواشی شده است؛ اما این موضوع هم نمی‌تواند قصور مالکان اصلی را نفی کند.

در این میان، سکوت علی انصاری، موسس و مالک اصلی و پرآوازه این مجموعه و سایر مدیران ایران مال هم در نوع خود جالب است. ایران مال که یکی از بزرگترین پروژه‌های ساخت و ساز و تجاری در تاریخ عمرانی کشور و حتی طبق برخی ادعا‌ها بزرگترین بازار سرپوشیده دنیاست، از لحاظ حجم تخلفات شهرسازی رکورد تازه‌ای برپا کرد؛ اما تنها ۵۰۰ میلیارد تومان به شهرداری جریمه پرداخت کرد!

این سازه از محل منابع مالی بانک آینده ساخته شد که ابهامات بسیاری در نحوه تخصیص و هزینه آن به وجود آمده و دو سال پیش هم به مزایده فروش گذاشته شد و رقمی نجومی برای انتقال آن و بازپرداخت پول بانک آینده، مشخص گردید که بدون نتیجه رها شد و مانوری بیش نبود.

بانک آینده که خود متعلق به علی انصاری، مالک بازار مبل یافت آباد و بازار موبایل خیابان حافظ نیز هست، در عرصه ورزش نیز سال‌ها عضو هیات مدیره استقلال و رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری بوده است.

مربی که در فیلم یاد شده از ماجرای ورزش مختلط در ایران مال انتقاد می‌کند، می‌گوید: هرچند ماجرا آن طوری که شبکه‌های ماهواره‌ای نشان دادند، نبود، از دوستانی که بابت دیدن فیلم آزرده خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم.

اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. آیا با موارد مشابه در باشگاه‌های ورزشی که حامی و سپر آهنین ندارند، هم چنین برخوردی می‌شود؟

آیا بخشش هنجارشکنی در جامعه صرف عذرخواهی یک مربی ساده در سایر موارد هم امکان پذیر است؟ آیا برخورد مراجع انتظامی و نظارتی با برخی باشگاه‌های لاکچری مشابه اینقدر با مهربانی و عطوفت همراه خواهد شد؟

آیا رقم خوردن چنین همایش بزرگی، تنها یک مسئول و مقصر احتمالی داشته است؟ چرا پای مالکان اصلی از بانک آینده گرفته تا علی انصاری به پیگیری‌های پلیس باز نشد یا در مورد آن خبررسانی نشده است؟

 

جنجال ورزش مختلط در ایران‌مال و سکوت مالکان! / عذرخواهی با ویدئوی کوتاه مربی

گفتنی است، مشابه کلیپی که از ورزش مختلط در ایران مال منتشر شده است، در برخی از باشگاه‌های خصوصی لاکچری و زیرزمینی تهران جریان دارد و گردش مالی هنگفتی نیز نصیب باشگاه داران کرده است.

پلیس چندی پیش در پی انتشار تصاویری از حضور سه داور سرشناس و بازنشسته فوتبال جهان در یک باشگاه خیابان گرانقیمت فرشته در منطقه یک تهران، اعلام کرد با فعالیت این گونه باشگاه های ورزشی مقابله و مبارزه می‌کند و آنها را خواهد بست!

حتی فدراسیون بدن سازی نیز اعلام کرد که از فعالیت این باشگاه‌ها جلوگیری می‌کند و پروانه آنها را لغو خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۵۳
خب چکار کنن؟ میخواین ایران مال رو آتیش بزنین همه اون ادما رو هم زنده زنده بسوزونین دلتون خنک بشه؟ بسه دیگه. این چه گیریه پیدا کردین؟ چی از جون مردم میخواین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
مال ایرانمالی؟ آدم ناحسابی! مسئله این است که اگر چنین اتفاقی در یک باشگاه زپرتی و مستقل می افتاد چنان جنجالی بر پا میشد که مالک آن باشگاه می بایست از زدگی خداحافظی کند اما ایرانمال چون وابسته به نهادهای قدرت است مصونیت دارد! میفهمی؟ یک بام و دو هوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
بحث سر اینه که آیا یک عمل غیر قانونی صورت گرفته یا نه و اگر پاسخ مثبته چه کسی باید پاسخگو و درصورت اثبات جرم مجازات بشه و درضمن آیا این مماشات که با این مولتی تریلیلردر میشه با قشر پایین جامعه هم میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
آدم الکی آتش نزنن تبدیل به واحدهای مسکونی کنن
زندگی به سبک تحمیلی شما در ایران ادامه دار نیست. این اجبار‌ها به زودی به تاریخ می پیوندد.
شما با این گزارش دنبال بحران سازی هستین
ایران افغانستان در این زمینه با هم رقابت دارند. حتی عربستان هم در حال باز نگری در بسیاری از قوانین تبعیض جنسی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
متاسفم براتون . یعنی شما تبعیض جنسی ر کلا فقط در اینکه با هم بتونند زن و مرد مختلط ورزش کنند یا نکنند می بینید ؟ اصلا این چه اهمیتی داره ؟ مهم ورزش کردنه . اگه لجاجت در کار نیست حالا جدا ورزش کنند اصلا ۰ی میشه مگه؟ مثل همه رشته های ورزشی که در همه دنیا ورزش زنان و مردان جداست. تبعیص جنسیتی در یک ورزش ساده مختلط خلاصه نمیشه عزیز.. این خیلی خیلی سطحی نگری هست
" آیا رقم خوردن چنین همایش بزرگی، تنها یک مسوول و مقصر احتمالی داشته است؟" در مورد پیاده روی امروز هم صادقه یا فقط جاهایی که به نفعتون نیست داد میزنین؟؟
اقا یک کاری بکنید که توش بحثی و پيگيري نباشه شما بجای ورزش و تفریح می زدی به بیت المال و اختلاس اب از اب تکان نمی خورد
از شما به عنوان خبرگزاری میانه رو انتظار میره ، بجای داغ کردن این موضوعات ، به نزدیک تر شدن نظر مسئولین با واقعیت های جامع کمک کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
اینها یکسری مرفه بی درد هستند نه واقعیت جامعه
دنبال چی هستین ازین گزارش؟اونجام گشت ارشاد بزارن یعنی؟
وقتی طرف زیر زمینی هست که پروانه نداره شما بتونید شناسایی کنید
به احتمال قوی مربیان این مجتمع نفوذیهای اجنبی هستند و با اینکه آگاه بودند که این تجمع مختلط بر خلاف قوانین کشور است دست به این تجمع مختلط زده اند و باید سازمان اطلاعات ورد و تحفحص نمایند و به سادگی از روی آن عبور نکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
الان این نظر شوخیه یا واقعا چنین نظری وجود داره تو این مملکت
شما که شغلی برای مردم ایجاد نمی کنید ،قسمت های خصوصی هم که شغل درست می کنند یا تعطیل میشه یا جریمه مالیات که دوست دارید بگیرید، ایا نمی دانید اگر کار و کاسبی نباشه شما از کجا مالیات‌ قرار بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
چه ربطی داشت؟هدف رعایت قوانین است
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
به امریکایی ها ربطی نداره
سلام،
تو را به خدا در این وضعیت نابسامان اقتصادی یک نفر هم که سرمایه خود را در مملکت نگه داشته به این راحتی محکوم نکنید و فراری ندهید …
نمیگم رسیدگی نشود ولی با دیده انصاف و بدون هیاهو. حداکثرش این است که پول کلانی به عنوان جریمه از این دوستان بگیرند و بزنید به زخم مشکلات فراوان دستگاههای نظارتی تا با توان و قدرت بیشتری در عرصه نظارتهای اقتصادی کار کنند. بنابراین باید به نوعی از اینگونه تخلفات خوشحال هم باشید اگر قانون درست و دقیقی برای جریمه داشته باشید…
اولا پشت این آقای انصاری کلی حرفه ، و در ساخت ایران مال تخلفات زیادی شده ولی هنوز کسی رسیدگی نکرده ، چرا ؟!!!
ثانیاً در آن مورد خاص گرچه کار خوبی نبود ولی نشان از یک واقعیت در جامعه است که حضرات نمی خواهند قبول کنند !! و همه این جور وقایع را به حساب اتفاق می گذارند در حالیکه واقعا نگرش جامعه نسبت به مسائل فرهنگی و دینی متاسفانه عوض شده و با بگیر و ببند هم درست نمیشه
هنجارشکنی! خب شاید باید هنجارها باز تعریف بشن بعد از ۴۰ سال زور بی جا زدن. نه؟
باشه
مختلط بود که بود .عذر خواهی کرد که کرد دنبال چی هستید .ول کنمون نیستید؟ بسه دیگه .این مملکت رو کردین زندون .چرا دوست دارید به جای همه تصمیم بگیرین ؟ ما نخوایم بریم بهشت کدومتونو باید ببینیم
بر پایی فعالیتهای ورزشی و سایر فعالیتها بصورت مختلط با رعایت حد و حدودها و علنی خیلی بهتر است تا اینکه بصورت مخفیانه و زیر زمینی انجام شود . بگیر و ببند و جبر تو هیچ زمینه ای نتیجه نداده
برو جمعش کن بابا. یه تفریحمون بولینگ بود اونم تعطیل کزدن به بهانه مختلط بودن! انگار استخر بوده
چی میگید؟ چرا میخواین با آزادی مردم مقابله کنید؟ این مسایل در همه دنیا حل شده اس غیر از ایران و افغانستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
یعنی خودت حاضری خواهر و زن و بچه ات برن بین این بدنسازها؟ بی غیرتی شماها حال بهم زن شده یا فکر میکنید این چیزا برای بقیه است نه ناموس خودتون؟
Amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
چیکار دارید به زن بچه مردم باقی مردم دنیا که مختلط ورزش میکنن آدم نیستند و شما آدم هستین
ای کاش به موضوع اختلاس گران و دزدان بیت المال هم اینقدر سریع واکنش نشان میدادند و پیگیری میکردند و ... ! حالا چهار نفر ادم بالغ و بزرگ در ملاء عام با هم ورزش کردند ! مگر در پارک ها نیست این ورزشها !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
اینها که می رقصیدند رسما دیگه . خخخخخ
‌(....حتی فدراسیون بدنسازی نیز اعلام کرد که از فعالیت این باشگاه‌ها جلوگیری می‌کند و پروانه آنها را لغو خواهد کرد.)... زرشک !
همه دغدغه مسئولین شده همین مسائل پیش پا افتاده تا افکار مردم رو از واقعیت های تخل جامعه گرانی و تورم و تحریم و بیکاری و فقر منحرف کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
مسعولین واقعا بیدارن وهوشیار اونا روانشناسی بلدند فساد جنسی در این باشگاهها و کوچه وبازار و ادارات وهرجایی مقدمه این مشکلاتی است که شما می گید درود و دو صد ردود بر بزرگان ممکلکت به کوری چشم دشمنان مملکت رو بر اساس ظرفیت مردم کنترل می کنن
حالا مگه چی شده من میتونم از ترمینال کار اندیش شیراز براتون تصور مختلط زنان و مردان معتاد و کارتون خواب در محوطه این ترمینال مهم شیراز که در چمن میخوابن و مواد میکشن بفرستم هیچ کدوم از مسئولین هم رگ غیرتشون ورم نمیکنه جز برای این چیزا
در فضای جامعه این ورزش مختلط ساری و جاری است. نمی توانید حریف شوید اما می توانید آن را زیر زمینی کنید و هزینه اش را بالا ببرید!
این مجموعه بافساد ایجاد شدهپول های یک بانک را در این پروژه و مشهد مال از بین بردند و زیان هنگفتی به نظام اقتصادی کشور زد ولی کسی جرات پیگیری ندارد الان آسیب های اجتماعیش شروع شد
دلیلش اینه $
فردی که یک پروژه تجاری 2.3 میلیارد دلاری راه اندازی کرده باشد و عضو تاثیرگذار یک حزب تندروی اصولگرا هم باشد نیاز به هیچ پاسخگویی ندارد. دارد؟
حال خوب ممنوع!
از رفقاش تو دولت یاد گرفته
تا وقتی خبرنگار و سایت خبری ما دنبال این چیزا میره و برا این مسائل تیتر میزنه این مملکت درست بشو نیست
چه چیزی هایی در این مملکت بلوا می شود
و چه چیزی با اهمیتی که با سکوت آزار دهنده همراه می شود
حالا نمیشه دختر پسرا جدا جدا ورزش کنند حتما باید گند بزنید به فرهنگ هزار سال ایران
ای مردم!
در راه راست از کمی روندگان نهراسید، زیرا بیشتر مردم بر گرد سفره ای جمع شدند که سیری آن کوتاه و گرسنگی آن طولانی است.
اکثر این کامنتها رو افراد مستخدم ایرانمال گذاشتن! شک نکنید که این مجموعه پشتش به نهادهای قدرت گرمه و این گزارشها رو به راحتی و با پوشش طرفداری از حق مردم لگدمال میکند! لگدمال و ایرانمال! چه تصادفی در وازه ها!
خدای نکرده بیان این گونه مسائل و اصرار جدیدی که کلیه مسئولین یه هو با هم دیگه راه انداختن در این موارد در راستای انحراف افکار عمومی از مشکلات شدید و طاقت فرسا که نیست؟ هست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

میگم یه هو نمیخواین به مرگ بگیرید تا به تب راضی شیم؟!!!!!!!!!!!

نمیشیم ها....................................................
مشکلتون چیه یه عده آدم ورزش کنن ؟؟؟ حتما باید تو پیاده رویهای مد نظر شماها شرکت کنن ؟ چتونه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
اولین قانونی که هر خوانواده باید به بچه ها یاد بده اینه که تو هر جایی باید قانون اونجا رعایت بشه اگه این طور باشه دیگه‌ این سوالا پیش نمیاد براهمه ودیگه مردم یاد گرفتن از بچگی که هر کسی تو مملکتی هست باید قانون اونجا رو رعایت کنه
روحانی که گفت اینها اگر بیایند توی پیاده روها هم دیوار می کشند.دیدید درست گفت؟
پیشنهادمی کنم یک سرودی همچون"سلام فرمانده"ازدختران وبانوان محجبه تهیه شودوبصورت خودجوش درسراسرکشوربعنوان کارفرهنگی مردمی نه دولتی اجراشودبهترین شیوه برای حفاظت دختران وبانوان ازبی عفتی حرکت های مردمی می باشدنه اقدامات حکومتی
تبدیل به واحد های مسکونی کنند و به زوج های بی خانه بدهند
یجوری میگن مختلط انگار استخر بوده همه لخت بودن این تفکرات کی پاک میشه از مغز هدی زنگ زده !!!
سلام... اگر یکم زودتر دست بکار می‌شدند این وضعیت پیش نمیومد شماها که دارید این گزارش‌ها رو میخوند فردا چه جوری میخوای جلوی پسر و دخترت و بگیری از تو همین وضعیتاست که هزار تا کار دیگه میکنن بیاید لجبازی سر مشکلات اقتصادی با دولت و با این مساله ها قاطی نکنیم مراقب فردای بچهای خودمون باشیم منشا فساد از همین جاهاست فرهنگ و دین ما چیز دیگریست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم